Wreszcie go poinstruowali....

Data: 2009-11-22 23:22:52
Autor: Lorn
Wreszcie go poinstruowali....
Hans Kloss pisze:
...co ma mówić. Nauczenie go JAK ma mówić przerasta siły zwykłego człowieka.

Po ponad dwudziestu latach Bolek wreszcie wydukał jakieś w miarę logiczne
wyjaśnienie sprawy:
"Czy ja, przywódca strajku w 1970 r., miałem prawo rozmawiać i jaki ja miałem
wpływ na to, co oni pisali? (…) Nikt nie miał prawa zachowywać się tak jak ja,
bo nikt nie był przywódcą. Każdy, kto chciał rozmawiać z bezpieką, powinien
się mnie zapytać. A ja nie miałem się kogo zapytać i dlatego miałem prawo
rozmawiać. I to jest główne pytanie, którego nie uwzględniają fanatycy od
lustracji".
RAZ skomentował to krótko i celnie: "Brzmi to już nieco bardziej wiarygodnie.
Czekajmy na następną wersję wydarzeń."

Podaj link... Czy może to w GW wyczytałeś i się wstydzisz... :> Szczerze podziwiam tych wszystkich ujadaczy... Gdzie oni byli :> albo mieli po trzy latka, albo chowali się pod spódnicą mamusi. :> Hans przyznaj się... Legitymację solidarności masz? :>

Data: 2009-11-22 23:40:13
Autor: Hans Kloss
Wreszcie go poinstruowali....
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Podaj link...
http://www.tygodniksolidarnosc.com/2009/47/6_jak.htm

Szczerze  podziwiam tych wszystkich ujadaczy... Gdzie oni byli
Gdziekolwiek byli, nawet jeśli u matki pod spódnicą to i tak lepiej  niż na
esbecji po instrukcje albo z donosem na kolegów.
albo mieli po  trzy latka, albo chowali się pod spódnicą mamusi.
A niechby nawet mieli po trzy dni- co to ma do rzeczy, jaki to ma wpływ na
prawdę w tej sprawie? Btw owi "ujadacze"- Gwiazdowie, Walentynowiczowa,
Morawiecki, Wyszkowski i inni byli tam gdzie powinni na długo przed tym zanim
się w durnym walizowym czerepie urodziła myśl o przeskakiwaniu przez płot na
motorówce. A teraz skurwysyn ma czelność pisać że "oni mu przeszkadzali", no
co za bezczelna gnida, po prostu niewiarygodne...

Hans przyznaj się... Legitymację solidarności masz? :>
Nie i jestem z tego dumny ;). Choć szczerze pisząc średnia w tym moja zasługa,
o wiele większa Rysia Czarneckiego (tego samego ;)
J-23

Data: 2009-11-23 00:56:17
Autor: Lorn
Wreszcie go poinstruowali....
Hans Kloss pisze:
[...]

Albo na przesłuchaniach... Ale to już u Ciebie jak donos... :>

albo mieli po  trzy latka, albo chowali się pod spódnicą mamusi.
A niechby nawet mieli po trzy dni- co to ma do rzeczy, jaki to ma wpływ na
prawdę w tej sprawie?

Tak, że w dupie byli i gówno widzieli... :> Tak czy nie? :>

[...]

Te gwiazdeczki... Wyczuły koniunkturę, pokazać się teraz im wypada... PiS szuka swych bohaterów :> A gdzie to nie był Lechu... Zaraz okazać się może, że to nie on palił kukłę Wałęsy, ponieważ walczył z aparatem bezpieczeństwa, żeby go od mamusi nie odciągnęli. :>

A teraz skurwysyn ma czelność pisać że "oni mu przeszkadzali", no
co za bezczelna gnida, po prostu niewiarygodne...

Słusznie mówi... latali z bibułą między nogami... Chomiki małej wiary i wzrostu... Partyjkę swoją stworzyli, ludzi wzrostem nie ideałami podobnych...

Hans przyznaj się... Legitymację solidarności masz? :>
Nie i jestem z tego dumny ;). Choć szczerze pisząc średnia w tym moja zasługa,
o wiele większa Rysia Czarneckiego (tego samego ;)

Rysiu ma zasługi w jednym... Gdzie się nie pokarze tam bieda za nim podąża... :>

Data: 2009-11-23 02:37:35
Autor: Karol
Wreszcie go poinstruowali....
> [...]

> o wiele większa Rysia Czarneckiego (tego samego ;)

Rysiu ma zasługi w jednym... Gdzie się nie pokarze tam bieda za nim podąża... :>

a ty kim jestes anonimie? Tatus byl SB, ze tak atakujesz Gwiazdow,
Wyszkowskiego, Walentynowicz? A moze sam pracujesz dla kogos, np. dla
Michnika, bo piszesz dokladnie tak, jak tego specsluzby postkomusze sobie zycza. A moze tys kolejny zydowski-sowiet, ktory osiedlil sie w Polsce i rozp***la ja od srodka?

Cos mi cuchniesz kapucha, trollu.

Data: 2009-11-23 13:21:39
Autor: Lorn
Wreszcie go poinstruowali....
  Karol pisze:
[...]

a ty kim jestes anonimie?

Takim samym anonimem jak Ty. :>

Tatus byl SB, ze tak atakujesz Gwiazdow,Wyszkowskiego, Walentynowicz?

Nie był.

A moze sam pracujesz dla kogos, np. dla
Michnika, bo piszesz dokladnie tak, jak tego specsluzby postkomusze sobie zycza.

Nie pracuję dla Michnika.

A moze tys kolejny zydowski-sowiet, ktory osiedlil sie w Polsce i rozp***la ja od srodka?

Dobrze się czujesz? :>

Cos mi cuchniesz kapucha, trollu.

Wytrzyj nos. :>

Data: 2009-11-23 09:44:18
Autor: Hans Kloss
Wreszcie go poinstruowali....
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Tak, że w dupie byli i gówno widzieli... :> Tak czy nie? :>
Nie. Ktokolwiek pamięta tamte czasy ten widział dostatecznie dużo.

Te gwiazdeczki... Wyczuły koniunkturę, pokazać się teraz im wypada...
O czym ty pleciesz, jaka koniunktura, jakie "teraz"?  Oni się pokazywali
jeszcze w czasach w których o walizie nikt nie słyszał.

PiS szuka swych bohaterów :>
Za przeproszeniem, pieprzysz jak pokąsany. Ich nie trzeba szukać, ich pamięta
każdy kto pamięta sierpień roku 1980. No chyba że je spędził na szkoleniach
partyjnych czy na wumlu.

Słusznie mówi... latali z bibułą między nogami... Chomiki małej wiary
Dla doraźnych potrzeb politycznych nie cofniecie się przed najgorszym
skurwysyństwem i najbezczelniejszym kłamstwem. Jeszcze raz głośno i wyraźnie-
strajk w stoczni wybuchł z przyczyny pani Anny Walentynowicz, nie żadnego
walizy. Jeszcze przed strajkiem w stoczni dzialaly Wolne Związki Zawodowe,
które zakładali Wyszkowski i Gwiazdowie, a jego członkami była połowa
późniejszych inicjatorów strajku. Łącznie z Wałęsą.
Wałęsa chciał po trzech dniach strajk zakończyć i namawiał do tego swoich
kolegów. Gdyby nie postawa Anny Walentynowicz i Andrzeja Gwiazdy to
strajkujący rozeszliby się po trzech dniach do domów, bo porozumienie z
dyrekcją zakładu zostało przez komitet strajkowy podpisane.
Wszystko to zostało opisane np. tu:
http://odra.okis.pl/article.php/358
i tak, według wiedzy która miałem wówczas, wyglądała rzeczywisty przebieg
wydarzeń. Nikt z tych którzy byli uczestnikami gdańskiego strajku nie zarzucił
jak dotąd temu opisowi nierzetelności.
J-23 --

Data: 2009-11-23 07:33:22
Autor: Piotr
Wreszcie go poinstruowali....
Dnia Sun, 22 Nov 2009 23:22:52 +0100, Lorn napisał(a):

Szczerze podziwiam tych wszystkich ujadaczy... Gdzie oni byli :> albo mieli po trzy latka, albo chowali się pod spódnicą mamusi. :> Hans przyznaj się... Legitymację solidarności masz? :>

Wicie lorn, część z nich robi to z frustracji, że aż tak sie dali zrobić w
ciula przez esbecję, burka z Popowa i jo, jo, jonkaty salonik.
Piotr

Wreszcie go poinstruowali....