Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery

Data: 2020-08-12 12:28:54
Autor: K
Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery
832km na jednym ladowaniu, rozkladane tylne siedzenia, 2.5s to 100kmh, 320kmh vmax.

https://antyweb.pl/lucid-air-wedlug-testow-przejedzie-832-km-na-jednym-ladowaniu/

Data: 2020-08-12 14:00:58
Autor: RadoslawF
Po co nieprodukowanemu autu konkurencja?

Data: 2020-08-12 14:16:06
Autor: heby
Żeby rendery były lepsze

Data: 2020-08-12 14:56:10
Autor: RadoslawF
Przepraszam, nie wpadłem że chodzi oo k onkurencyjność renderĂłw. :-)

Data: 2020-08-13 15:56:08
Autor: Janusz
Przepraszam, nie wpadłem że chodzi oo k onkurencyjność renderĂłw. :-)
W dniu 2020-08-12 o 14:56, RadoslawF pisze:

Pusto :(
Czyżby coś blokowało czy też puste posty się Wam wysłały?

--
Janusz

Data: 2020-08-13 18:17:18
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-13 o 15:56, Janusz pisze:

Pusto :(
Czyżby coś blokowało czy też puste posty się Wam wysłały?

Mądry człowiek widzi że łacha drzemy ze zwolennika pisania
treści w tytule. Inny musi się dopytać.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-13 18:56:58
Autor: Janusz
W dniu 2020-08-13 o 18:17, RadoslawF pisze:
[...]

Jakbyś dodał emotkę, to możne by było łatwiej załapać co Miałeś na myśli?
--
Janusz

Data: 2020-08-13 19:26:30
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-13 o 18:56, Janusz pisze:

[...]

Ci którzy mieli załapać załapali bez zadawania pytań,
tobie nawet emotka nie pomoże.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-25 12:07:15
Autor: Zenek Kapelinder
Przepraszam, nie wpadłem że chodzi oo konkuren cyjność renderów. :-)
czwartek, 13 sierpnia 2020 o 18:57:01 UTC+2 Janusz napisał(a):
W dniu 2020-08-13 o 18:17, RadoslawF pisze:
> W dniu 2020-08-13 o 15:56, Janusz pisze: > >> Pusto :( >> Czyżby coś blokowało czy też puste posty się Wam wysłały? > > Mądry człowiek widzi że łacha drzemy ze zwolennika pisania > treści w tytule. Inny musi się dopytać.
Jakbyś dodał emotkę, to możne by było łatwiej załapać co Miałeś na myśli? -- Janusz
Na chuj Ci emotka. Wystarczy że podpisane Pierdzislaw F i żadnych emotek nie potrzeba żeby wiedzieć że idiota napisał.

Data: 2020-08-26 00:52:28
Autor: RadoslawF
[...]

A ty dalej w gównie rzeźbisz nie zwazając na smród.
Chcesz dostać grupowy tytuł gównianegozenka?

Pozdrawiam

Data: 2020-08-14 09:03:15
Autor: K
On 13/08/2020 17:17, RadoslawF wrote:
[...]

Czyli z kogo, bo to ty odpisales zamieszczajac tresc w temacie?

Data: 2020-08-14 12:18:31
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-14 o 10:03, K pisze:
[...]

Z wątkotwórcy czyli ciebie.
I to nie ja pisałem w temacie treść o konkurencji dla Izery.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-14 11:57:36
Autor: K
On 14/08/2020 11:18, RadoslawF wrote:

Z wątkotwórcy czyli ciebie.
I to nie ja pisałem w temacie treść o konkurencji dla Izery.

Pozdrawiam

Proponuje sprawdzic jeszcze raz bo w swoim poscie jak najbardziej zamiescilem tresc.

Data: 2020-08-14 14:35:15
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-14 o 12:57, K pisze:

Z wątkotwórcy czyli ciebie.
I to nie ja pisałem w temacie treść o konkurencji dla Izery.

Pozdrawiam

Proponuje sprawdzic jeszcze raz bo w swoim poscie jak najbardziej zamiescilem tresc.

Sprawdź tytuł i napisz dlaczego i tam wprowadziłeś treść?

pozdrawiam

Data: 2020-08-14 15:00:19
Autor: K
On 14/08/2020 13:35, RadoslawF wrote:
[...]

Wez sprawdz czytnik.

Data: 2020-08-14 22:07:18
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-14 o 16:00, K pisze:

[...]

Sprawdziłem.
W dalszym ciągu w tytule jest "Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery"

Pozdrawiam

Data: 2020-08-13 15:55:13
Autor: Janusz
Żeby rendery były lepsze
W dniu 2020-08-12 o 14:16, heby pisze:

Prawie pusto :(

--
Janusz

Data: 2020-08-13 16:16:48
Autor: heby
Jak pusto, jak pełno?

Data: 2020-08-13 15:54:51
Autor: Janusz
Po co nieprodukowanemu autu konkurencja?
W dniu 2020-08-12 o 14:00, RadoslawF pisze:

Pusto :(

--
Janusz

Data: 2020-08-28 09:09:11
Autor: robot
W dniu 12.08.2020 o 13:28, K pisze:
832km na jednym ladowaniu, rozkladane tylne siedzenia, 2.5s to 100kmh, 320kmh vmax.

https://antyweb.pl/lucid-air-wedlug-testow-przejedzie-832-km-na-jednym-ladowaniu/
Ciekawe jaka cena.

Data: 2020-08-28 09:18:17
Autor: Cavallino
W dniu 28-08-2020 o 09:09, robot pisze:
[...]

Pewnie zbliżona do innych aut o takich osiągach...
Czyli pod milion.

Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery