Wreszcie jest szczepionka ! Min.Zdr. informuje

Data: 2009-11-20 14:02:26
Autor: Marek
Wreszcie jest szczepionka ! Min.Zdr. informuje
Data: 2009-11-20 23:09:10
Autor: Lorn
Wreszcie jest szczepionka ! Min.Zdr. informuje
Marek pisze:
http://docs.google.com/present/view?id=dtfgw68_274fq953sh

Chyba Ci się coś pomyliło... ;->

Data: 2009-11-20 14:10:39
Autor: Marek
On 20 Lis, 23:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

>http://docs.google.com/present/view?id=dtfgw68_274fq953sh

Chyba Ci się coś pomyliło... ;->

Nie widac informacji ?

Data: 2009-11-20 23:11:24
Autor: Lorn
Marek pisze:

http://docs.google.com/present/view?id=dtfgw68_274fq953sh
Chyba Ci się coś pomyliło... ;->

Nie widac informacji ?

A kliknij sobie na link, który wkleiłeś... :>

Data: 2009-11-20 14:18:08
Autor: Marek
On 20 Lis, 23:11, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Nie widac informacji ?

A kliknij sobie na link, który wkleiłeś... :>

klikam i jest ok...

To moze ten link...
http://docs.google.com/present/edit?id=0ATs1zVWsUp7lZHRmZ3c2OF8yNzRmcTk1M3No&hl=pl

Data: 2009-11-20 23:23:44
Autor: Lorn

Teraz jest ok. :> Lepiej zapoznaj siÄ™ z http://tnij.org/ lub http://tinyurl.com/

Data: 2009-11-20 14:30:11
Autor: Marek

Teraz jest ok. :> Lepiej zapoznaj się zhttp://tnij.org/lubhttp://tinyurl.com/

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jest pokaz na czarnym tle, czy jest strona dokumentu z prezentacja ?

Po co skracac ?...kiedy i tak sie latwo kopiuje adresy...?

Data: 2009-11-20 23:35:52
Autor: Lorn

Marek pisze:
[...]

Łatwo się kopiuje, ale jeszcze łatwiej się klika... Podany przez Ciebie link został rozczłonowany przez mój czytnik...

Wreszcie jest szczepionka ! Min.Zdr. informuje