Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...

Data: 2016-03-23 13:15:56
Autor: Adam
Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
W dniu 2016-03-23 o 12:51, Pszemol pisze:
... dla tych ludzi którzy nie chcą chodzić z dachówką
w kieszeni wreszcie jest ciekawa opcja: iPhone SE
http://www.dailydot.com/technology/new-iphone-se-features-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

Procesor A9 i koprocesor M9 jak, w najnowyszych iP6S Plus.

A ma już wreszcie gniazdo na kartę pamięci i normalny micro-USB?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-03-23 09:44:39
Autor: Pszemol
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie ma - takich rzeczy klienci nie szukaja.
Ma za to wiele innych fajnych rzeczy :-)

Mi się podoba! Jakos nie moge sie do tych dachówek/phabletów przekonac...

Data: 2016-03-23 15:34:07
Autor: masti
Pszemol wrote:

Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

owszem szukają, Dlatego nie kupują iPhonów

Data: 2016-03-23 13:11:35
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Te 75 milionow użytkowników iPhonów nie ma problemow z tymi "strasznymi
wadami"...

Data: 2016-03-23 21:42:00
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

jedzcie gówno. miliardy much nie mogą się mylić

Data: 2016-03-23 17:54:48
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ncv2j8$lc8$1dont-email.me...
[...]

A fe... nie wstyd Ci ogrzewać takiego starego kotleta?

Data: 2016-03-23 22:57:01
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

cały czas pokazujesz, ze jest aktualny

Data: 2016-03-24 06:54:44
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ncv6vt$4g7$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Raczej jednakowo głupi jak na samym początku...
Popularność produktu (coś, do czego każdy producent dąży
i stawia za cel) wyśmiewa i przedstawia jako jego wadę.
Używanie tego argumentu stawia w złym świetle Twój intelekt...

Data: 2016-03-24 11:59:45
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

człowiek, który akceptuje to, że brak funcji oznacza, ze producent wie
lepiej od klienta co mu jest potrzebne mówi o braku intelektu? ROTFL

Data: 2016-03-24 07:08:53
Autor: Pszemol

Pszemol wrote:

[...]

Człowiek akceptuje brak funkcji nie dlatego że producent wie
lepiej co mu jest potrzebne tylko dlatego że faktycznie nie jest
ta funkcja mu do niczego potrzebna, tak jak milionom innych
użytkowników tego produktu.
Robisz błąd sądząc, że skoro Tobie jest funkcja potrzebna to
musi być ona potrzbna innym. Ewidentnie nie jest potrzebna.
Fakty o tym świadczą. Dowcip o muchach jest przyznaj trochę
bezmyślną próbą deprecjonowania i produktu i użytkownika...

Data: 2016-03-24 12:23:16
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

uważaj na nisko latające kwantyfikatory.

Data: 2016-03-24 09:49:03
Autor: atm
On 2016-03-23 15:44, Pszemol wrote:
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Poczatkowo mailem opory przed telefonami w okolicach 5". Obecnie przyzwyczailem sie, choc optimum dla mnie byloby cos ok 4.8" plus ramki jak w LG G2

Data: 2016-03-23 13:26:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-03-23 o 13:15, Adam pisze:
[...]

Nie ma.

i normalny micro-USB?

Nie wiem, ale mogę dać sobie paznokieć uciąć, że nie :)

Ad rem: pomysł muszę jednak pochwalić, chyba nawet bezkonkurencyjny obecnie. I nawet cena jakaś taka nieduża (tzn. wysoka, ale jak na iphone'a - ujdzie).

Tylko wersja 16gb (bez opcji rozszerzenia kartami) w sytuacji, kiedy film nagrywa filmy w 4K, to trochę śmieszne.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-23 09:44:41
Autor: Pszemol
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak jak w przypadku innych wersji, z większa pamięcią, zwykle nie nosisz
całej filmoteki przy sobie - jak regularnie zgrywasz media z iPhone na
komputer to nie jest tak źle.

Wiele osób przecież nagrywa tylko kilkusekundowe chwilówki - Ty też nie
robisz chyba pełnometrażówek?

Choć i to się da zrobić - patrz film pt "Tangerine" nakręcony w całości
iPhone5S...

Data: 2016-03-23 13:39:22
Autor: atm
Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
Juz sie ustawiaja kolejki, na "przedzie" piszacy na tej grupie ;]
A przy okazji http://www.spidersweb.pl/2016/03/iphone-se-wady.html

Data: 2016-03-23 09:51:05
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
Juz sie ustawiaja kolejki, na "przedzie" piszacy na tej grupie ;]
A przy okazji http://www.spidersweb.pl/2016/03/iphone-se-wady.html

Ponieważ nie podobaja mi sie duze ekrany w Twoim artykule wyczytałem to:

"Dlatego fani małych i potężnych urządzeń mają do wyboru praktycznie modele
iPhone SE i Sony Xperia Z5 Compact. Od biedy mogą zdecydować się na kupno
Samsunga Galaxy A3 2016, ale jedyne, co łączy ten model ze sztandarowymi
smartfonami to wygląd. Krotko mówiąc, okazuje się, że konkurencja dla
iPhone'a SE niemalże nie istnieje."

A co do tej wady polegajacej na braku miejsca na filmy 4K - to ile
właściwie zajmuje na iPhone miejsca minutowe nagranie 4K? Tak szczerze,
przy typowej kompresji... Wiesz?

Data: 2016-03-23 16:13:21
Autor: AL
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

podaj jak wiesz.

Chodziło pewnie o to, aby, jeśli chcesz nagrać filmik 4K na spacerze, nie okazało się, że iPhona będziesz musiał mieć pustego (bez programików, ulubionej muzyki i masy innych dupereli).

Data: 2016-03-23 17:53:53
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:ncubki$p0i$1dont-email.me...
A co do tej wady polegajacej na braku miejsca na filmy 4K - to ile
właściwie zajmuje na iPhone miejsca minutowe nagranie 4K?
Tak szczerze, przy typowej kompresji... Wiesz?

podaj jak wiesz.

Nie wiem, dlatego pytam.  Mój iPhone4 takich filmików nie kręci :-)

Data: 2016-03-24 09:45:21
Autor: atm
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie wiem dlaczego oczekujesz, ze bede za Ciebie googlal.

Data: 2016-03-24 06:52:24
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:56f3a923$0$658$65785112news.neostrada.pl...
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Bo to Twój argument, prawda? Straszysz i straszysz a konkretów brak.

Data: 2016-03-24 13:35:47
Autor: atm
[...]

Uffff, jakie to szczescie, ze nie uzylam nigdzie w dyskusji porownania do ilosci ziaren piasku czy gwiazd na niebie, ale bym sie wpakowal!!!

Data: 2016-03-24 11:52:46
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

No nie uzyles, ale insynuowales ze 16G pamieci masowej to za malo w
przypadku urzadzenia oferujacego nagrywanie filmow 4K i zrobiles to
powtarzajac jak maupka za applehejterem, bo sam nie wiesz ile minuta
takiego filmu zajmuje...

Ale powiem Ci, minuta filmu na iPhone zajmie:

60MB dla filmu 720p@30fps (silna kompresja)

130MB dla filmu 1080p@30fps (domyślna kompresja)

200MB dla filmu 1080p@30fps (smoother)

375MB dla filmu 4K @ 30fps.

Nie ma co demonizowac 4K i ulegać histerii podżeganej przez applehejterów.

Data: 2016-03-24 18:20:19
Autor: atm
On 2016-03-24 17:52, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Ladnie to brzmi prawda? Tylko ta prawda jest nieco inna:
do dyspozycji dostaniesz zapewne cos ok 12GB (bo tylko dla mnie jest to dziwne, ze 16=12 ale trudno). Skoro dostajesz opcje krecenia 4K to nie widze powodu, zeby z niej nie korzystac.
CALA PAMIEC, ktora Ci pozostanie to 32 MINUTY FILMU 4K.
Ale fajnie byloby tez robic zdjecia, nieprawdaz? Kazde po 8MB?
Panoramy takze sa zachwalane przez Apple, moga miec nawet po 63MP.
Dodaj do tego nawigacje wybranych, najpotrzebniejszych panstw.
Lubisz filmy na komorce?
"iTunes movies can be 1 to 3 GB in size for standard definition. If you prefer watching HD, they can easily eat up 3 to 6 GB of storage."
Tu wiecej jak fajnie miec w telefonie 16/12GB:
http://www.imore.com/what-iphone-storage-size-should-you-get
Pszemol, jestes minimalista, ba - zadowolonym minimalista. Cen i szanuj to nastawienie, jest rzadkoscia w naszych czasach.

Data: 2016-03-24 14:07:47
Autor: Pszemol
On 2016-03-24 17:52, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Pisalem juz o tym wczesniej - chodzi o nakrecenie czegos do Vine albo na
fejsa - telefon taki nie ma zastapic pelnometrazowej kamery filmowej.

Data: 2016-03-24 20:20:55
Autor: atm
[...]

Zwroc prosze uwage, ze w powyzszych przykladach nie wymienilem zadnych geekowych zastosowan. Tylko to co przedstawia Apple w swoich lajfstajlowych zajawkach. Po zainstalowaniu niezbednego minimum, troche muzyki, troche zdjec, nieco nawigacji raptem okaze sie, ze na te "pelnometrazowe" filmy zostanie Ci 15 minut, ktore w konsekwencji dadza Ci totalnie zapchane urzadzenie. Oczywiscie powiesz "chmura", tyle ze gdy krecisz filmy czesto znajdujesz sie w fajnych okolicznosciach przyrody, gdzie z zasiegiem jest krucho. Poza tym pchanie gigabajtow przez czesto slabe połączenie jest masochzmem niczym nie uzasadnionym. Mozna tez zastosować inna sztuczke Applefanow: przelotki i kabelki. Znajdzie sie pewnie jakis wystajacy/dyndajacy kawalek elektroniki, na ktory bedzie mozna zrzucic nagranie.
A mniejsza, to zupelnie nie moj problem, te kwestie i jęki biednych ograniczonych pozostawie Internetowi (nie mam tu na mysli Ciebie, Ty jestes happy).

Data: 2016-03-24 14:37:00
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Starasz sie mnie przekonac, że jesli komuś nie wystarcza telefon z pamięcią
masowa 16GB to nie powinien kupowac iPhone SE?

Zgoda...

Starasz się mnie przekonać ze iPhone SE z pamięcią masową 16GB jest do kitu
i się nie nadaje do niczego?

Tu będę protestował :-)

Data: 2016-03-23 13:42:03
Autor: atm
Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
Chyba nie ma tez 3D touch, jak żyć....?

Data: 2016-03-23 09:51:06
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
Chyba nie ma tez 3D touch, jak żyć....?

Nie ma.
I nie przeszkadza to chyba nikomu :-)

Data: 2016-03-24 09:47:11
Autor: atm
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
Chyba nie ma tez 3D touch, jak żyć....?

Nie ma.
I nie przeszkadza to chyba nikomu :-)

A mial byc to taki przelom, okazuje sie ze da sie bez tego żyć.
Co wiecej - rozpocząć (być może) rownolegla linie bez tej funkcji.
Troche malo konsekwentne lub ta funkcja jest ciekawostka jak Siri.

Data: 2016-03-24 06:51:41
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:56f3a991$0$658$65785112news.neostrada.pl...
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Doceniam Twoje próby deprecjonowania Apple... robisz się
powoli rasowym aplehejterem :-) Ale zauważ, że iPhone SE
zastępuje serię iPhone 5C, czyli telefonów tańszych, bez
wodotrysków z flagowców. Projekt, który jak zgaduję, ma na
celu udostępnienie tańszej opcji dla klientów spoza USA
którzy nie mają akurat na wydaniu $800 a dla Apple platforma
do zużycia zapasów milionów części takich jak ekran czy procek
w świetle nowych modeli przeskakujących na nowe rozwiązania.

Data: 2016-03-24 13:34:12
Autor: atm
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Masz zdolnosc polaryzowania pogladow :) Wczesniej iPhony byly mi w zasadzie obojetne, kupilem kiedys iPoda Touch, zeby zobaczyc czy ten ekosystem jest dla mnie i dosc szybko go sprzedalem. Zas Twoja misja niesienia kaganka jablkowej oswiaty dodatkowo mnie w tym utwierdza.

Co do ceny i pozbywania sie starych komponentow, ciezko sie do tego odniesc nie uzywajac eufemizmow, zeby nikogo nie urazic.
Telefon za 2650zl (32GB) z zakurzonymi komponentami zalegajacymi w magazynach... Masz racje, Apple potrafi robic pieniadze.

Data: 2016-03-24 11:52:47
Autor: Pszemol
On 2016-03-23 15:51, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jesli na iPhone SE mialby skorzystac i producent i klient to co właściwie
tu krytykowac?

Jak sie nie podoba to przeciez przymusu nie ma.

Data: 2016-03-24 19:50:11
Autor: z
W dniu 2016-03-24 o 17:52, Pszemol pisze:

Jak sie nie podoba to przeciez przymusu nie ma.

Oczywiście masz rację.

Można jednak wyrazić swoje zdanie na temat praktyk różnych "cfaniaków" zwanych biznesmenami :-)

Dzisiaj kiedy dowiedziałem się jakie są ceny budżetowego SE dla biedaków i kiedy dostałem kolejnego smsa o treści.

"wyslij smms TAK na numer xxx bo jak nie to pożałujesz do końca życia ..."

to jakoś pasuje mi jedno do drugiego. Taki sam moralny wysoki poziom.

To wszystko pamiętając o tym jak tania jest już elektronika i jak łatwo dostępna i masowo produkowana.

Sekta płaci i nie pyta? Tak są jeszcze na tym świecie sekty.
Wiara jest dobra jak na niej zarabiamy.
Chory świat.

Data: 2016-03-24 14:12:13
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie widze zwiazku.

[...]

Nie widze racjonalnego powodu dla tego typu myslenia jakie prezentujesz.

Data: 2016-03-25 14:01:16
Autor: z
W dniu 2016-03-24 o 20:12, Pszemol pisze:
Nie widze racjonalnego powodu dla tego typu myslenia jakie prezentujesz.

Gdybyś myślał racjonalnie to nie toczyłbyś tu takich bojów w obronie "wiary" :-)

Bo widzisz... Zostałem nawrócony przez znawców marketingu i wiem że reklama działa, że pranie mózgów przez korporacje, służby, sekty, rządy... działa.
Że jak kupujesz w markecie cokolwiek to tylko dzięki temu że takim czy innym sposobem zostało Ci to zakodowane w mózgu żebyś właśnie to kupił.
Że nawet jak jesteś przekonany że wybrałeś w drodze rozumnego myślenia to świadczy tylko o tym że pranie mózgu zostało zrobione poprawnie...

Zapewne prawda gdzieś leży po środku ale omawiany tu model budżetowy (dla biedoty) który w zasadzie niczego nowego nie oferuje za sumę kilkakrotnie wyższą niż jest wart. (cały czas pamiętamy o spadających cenach elektroniki i fali nowych tanich ale wydajnościowo i jakościowo nie odbiegających od "czołówki" sprzętów)
to koncertowy przykład zastosowania wszelakich metod "sprzedawania cegły". Albo produktu który nie jest potrzebny a kupują go ludzie słabi którzy kierują się wypranym mózgiem, zazdrością, chęcią szpanowania a nie rozumem.
A gdy jeszcze ogromną klientelą jest młodzież i dzieci ...
Takie działanie zasługuje na moralne potępienie chociaż tak samo jak wysyłanie smsów z groźbami jest zgodne z prawem bo drobny druczek był.
To samo szambo.
Są ludzie co tego nie dostrzegają. Szanujemy ich :-)

Data: 2016-03-25 09:29:42
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Gdyby ktoś zapytał Ciebie, "jak ustalasz ile telefon jest wart?" To co bys
odpowiedział?

Co do tezy że iPhone SE niczego nowego nie oferuje to też nie mogę się
zgodzić: oferuję on bowiem najszybszy obecnie i jednoczeście
najoszczędnjejszy energetycznie rdzeń: elektronikę opartą o procesor A9 z
koprocesorem ruchowym M9 i to wszystko w poszukiwanym przez wielu klientów
małym rozmiarze, nieoferowanym dziś przez konkurencję wcale lub oferowanym
ale w wersjach ze znacznie słabszym, powolniejszym rdzeniem.

Data: 2016-03-25 15:45:13
Autor: z
W dniu 2016-03-25 o 15:29, Pszemol pisze:
Gdyby ktoś zapytał Ciebie, "jak ustalasz ile telefon jest wart?" To co bys
odpowiedział?

Biorę pod uwagę możliwości techniczne, jakość wykonania, gwarancję/serwis, stosunek cena jakość i nakładam to na możliwości konkurencyjnych urządzeń.
Normalnie jak każdy.
Może jak byłem młodszy to jeszcze brałem pod uwagę markę.
Ale to było dawno ;-)

[...]

Zachęć czymś użytkownika 5C do kupna nowego budżetowego modelu.
Co zyskam w praktyce oprócz wydrenowania kieszeni?
Czy będzie robił zdjęcia na poziomie Lumii 1020?
Czy bateria będzie działać dłużej niż 5C?
i tu poboczne pytanie o zasilanie: Czy nie będę już musiał nosić swojego kabelka. ;-) No dobra nie będę się znęcał.
Generalnie z 5C po przyzwyczajeniu się do dziwactw jestem zadowolony (za 700 zł oczywiście) Telefon mógłby mieć szerszy ekran ale nici z tego.
Więcej pamięci? W sumie nie potrzebuję (8 nawet wystarcza)
Wiadomo że wyglądem nie poszpanuję.
Szybkością/płynnością softu? Jestem zadowolony - jest płynnie

Nie widzę plusów dodatnich. Po co wyprodukowano taki telefon?
Po co?

Data: 2016-03-25 12:52:21
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Ktore konkurencyjne urządzenie masz konkretnie na myśli ustalając ile warty
jest iPhone SE.

Normalnie jak każdy.
Może jak byłem młodszy to jeszcze brałem pod uwagę markę.
Ale to było dawno ;-)

Marka to nie puste słowo - popytaj tych co kupili tani chinski szmelc typu
Monster czy inny badziew...

[...]

Masz jakies dziwne problemy z tym "drenowaniem kieszeni".

[...]

Weź pod uwage, że nie każdy ma w miarę nowoczesny 5C - ludzie maja wciąż 4
i 4S.

Data: 2016-03-26 07:05:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-03-25 o 18:52, Pszemol pisze:

Marka to nie puste słowo - popytaj tych co kupili tani chinski szmelc typu
Monster czy inny badziew...

Ale to nie wina marki - zapytaj tych, którzy kupili dobre niemarkowe telefony.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-26 08:16:45
Autor: Pszemol
[...]

A czego wina?

zapytaj tych, którzy kupili dobre niemarkowe telefony.

Nie znam dobrych, niemarkowych produktow. Zasugeruj jakies nazwy tych
dobrych niemarkowych telefonow, aby wiadome bylo o czym tu mowimy, co?

Data: 2016-03-26 10:56:28
Autor: z
Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
W dniu 2016-03-25 o 18:52, Pszemol pisze:
Ktore konkurencyjne urządzenie masz konkretnie na myśli ustalając ile warty
jest iPhone SE.

Piszę o tych które znam. Konkurencją dla 5C czy SE (bo to w zasadzie to samo) jest Galaxy S2. Z poziomu zwykłego zastosowania komunikacyjnego czy medialnego jeden karabin. No może Android się będzie tylko lagował ;-)

Marka to nie puste słowo - popytaj tych co kupili tani chinski szmelc typu
Monster czy inny badziew...

Żyjesz zeszłowiecznymi stereotypami. Świat się zmienił.

Każda dobra marka obecnie potrafi wypuścić szmelc a każda badziewiasta potrafi porządny działający  telefon. O awaryjności tak samo dowiadujemy się po latach i w jednym i drugim przypadku. Można sobie powróżyć którzy księgowi są "lepsi" i awarię najbardziej zbliżyli do końca gwarancji ;-)
To wszystko przecież robione w jednych fabrykach jest.

Masz jakies dziwne problemy z tym "drenowaniem kieszeni".

Przez wiele lat korporacje trenują na mnie drenowanie. Siłą rzeczy i ja się wiele nauczyłem.

Weź pod uwage, że nie każdy ma w miarę nowoczesny 5C - ludzie maja wciąż 4
i 4S.

Ludzie mają nawet Galaxy S2, a nawet SEK810 który robi lepsze zdjęcia od ajfonów ;-)

Jeśli ktoś ma jeszcze 4 i 4S to znaczy że nie miał kasy na 6 ;-) lub to co ma w zupełności mu wystarcza.
Ktoś taki nie kupi przecież SE Prawda? :-)

Po co wyprodukowano SE? Po co?

PS. Przeczuwam klapę rynkową. Za dwa lata mi przypomnij to ewentualnie odszczekam ;-)

Data: 2016-03-26 08:16:45
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Albo głupiś albo tylko zgrywac sie na głupka.
Gdzie masz LTE w SGSII?
Gdzie masz BTLE w SGSII?
Gdzie masz 2 GB RAM?
Gdzie jest retina display?
Gdzie jest fingerprint reader?
Gdzie są płatności zbliżeniowe?
Jaka archaiczna wersja Androida na tym SHSII chodzi?

Nie rżnij glupa bo się kompromitujesz...

[...]

Masz swoje przekonania, ja swoje - ja sie na markowym sprzędzie nie
zawiodłem. Ani w samochodach kupując toyoty i hondy ani w elektronice.

Masz jakies dziwne problemy z tym "drenowaniem kieszeni".

Przez wiele lat korporacje trenują na mnie drenowanie. Siłą rzeczy i ja się wiele nauczyłem.

Masz po prostu mentalność biednego człowieka. A biedny wiele razy traci...

[...]

Twoje założenia i wnioski są błedne.

Po co wyprodukowano SE? Po co?

Żebyś tego nie rozumiał :-)

PS. Przeczuwam klapę rynkową. Za dwa lata mi przypomnij to ewentualnie odszczekam ;-)

Nie odszczekasz. Za dwa lata znowu cos bedziesz porownywal do SGSII i robił
z siebie grupowego błazna.

Data: 2016-03-26 16:24:16
Autor: z
W dniu 2016-03-26 o 14:16, Pszemol pisze:
Nie odszczekasz. Za dwa lata znowu cos bedziesz porownywal do SGSII i robił
z siebie grupowego błazna.

Pozwolisz że przy Wielkiej Sobocie  nie będę komentował Twoich rozdygotanych nerwów.

Przypomnij tylko bo może mi umknęło dlaczego używasz archaicznego 4S?
Z biedy czy dlatego że nowsze modele nic nie wniosły co by ci było potrzebne do życia?

Data: 2016-03-26 12:38:01
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

A moze odniesiesz sie do mojej odpowiedzi na Twoje niedorzeczne porownanie
iPhone SE do SGSII?

A co do Twojego putania o 4S - az mi sie nie chce prostowac tych pomylonych
pomyslow... Ja nie mam 4S, uzywam 4. I owszem, majac 4 kupilem iPhone5.
Zapomniales wiele...

Data: 2016-03-26 20:38:20
Autor: z
W dniu 2016-03-26 o 18:38, Pszemol pisze:
A moze odniesiesz sie do mojej odpowiedzi na Twoje niedorzeczne porownanie
iPhone SE do SGSII?

Ze względu na normalne zastosowanie to gdyby android nie lagował (napisałem) jest tylko różnica w wielkości wyświetlacza.

Tak wychodzą porównania jak się chce do biurowania i netowania kupować najdroższe I7 i GPU. Bez sensu.

A co do Twojego putania o 4S - az mi sie nie chce prostowac tych pomylonych
pomyslow... Ja nie mam 4S, uzywam 4. I owszem, majac 4 kupilem iPhone5.
Zapomniales wiele...

Ale 6 nie kupiłeś. A paniusie z sekretariatu kupują. Choćby na raty ale kupują. Nie nadajesz się na spamera WRÓĆ! ambasadora marki ;-) bieda

Data: 2016-03-26 18:06:05
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Napisalem dluga liste roznic a Ty dalej swoje - odporny jestes na fakty.

Tak wychodzą porównania jak się chce do biurowania i netowania kupować najdroższe I7 i GPU. Bez sensu.

Dla Ciebie bez sensu, bo Ty przeżywasz ze ktos Ci wydrenowal kieszenie...

[...]

Nie oceniaj decyzji paniusi z sekretariatu bo nie znasz jej i nie wiec do
czego ona telefonu używa.

Data: 2016-03-27 11:16:50
Autor: z
W dniu 2016-03-27 o 00:06, Pszemol pisze:

Napisalem dluga liste roznic a Ty dalej swoje - odporny jestes na fakty.

W moim zastosowaniu Twoja lista jest nie istotna. Niczego potrzebnego do życia nie wnosi. A Ty dalej zdziwiony?
Nie. Nie nie jestem odszczepieńcem. Jest nas dużo dużo więcej niż Ci się wydaje. :-)

Nie oceniaj decyzji paniusi z sekretariatu bo nie znasz jej i nie wiec do
czego ona telefonu używa.

Niestety znam wystarczająco dobrze żeby wiedzieć że Twoją listę ;-) też ma w głębokim poważaniu. Kupiła bo był duży i miał japko.
Serio
Laptopa z japkiem już nie dała rady bo bieda nie pozwoliła. Znaczy bank ;-)
Fakt. Znam świadomych użytkowników japka. Dość zatwardziali są.  Jakieś 20%. Można z nimi czasem podyskutować ale z reszty to jest niezły ubaw :-)

Data: 2016-03-27 06:47:32
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f7a502$0$656$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Napisz więc, że Tobie te rzeczy nie są potrzebne ale przestań
się jak dziecko dziwić kto to kupi bo chyba jakaś tam krztynę
wyobraźni masz i możesz się domyślić do czego może służyć
BTLE czy płatności zbliżeniowe lub 2GB ramu przy szybkim CPU
i wydajnej grafice.

Nie. Nie nie jestem odszczepieńcem.
Jest nas dużo dużo więcej niż Ci się wydaje. :-)

I dla was, odszczepieńców, jest wciąż pełno SGSII we wtórnym obrocie.
A dla reszty Apple wypuścił nowy iPhone SE. :-))

[...]

iPhone SE nie jest duży. Pamiętasz jeszcze o czym rozmawiamy?

A co do kupna "bo ma japko" to jest bardzo poważny argument.
Wiele osób kupuje dziś z tego samego powodu smartfona z WM
bo zna Windows i nie chce się poznawać z niczym innym.
Przywiązanie do ekosystemu jakie urządzenie tworzy wokół siebie
jest jednym z wielu argumentów, często bardzo ważnym, przy
wyborze nowego urządzenia. Apple to doskonale rozumie i robi na tym
w zasłużony sposób kasę bo stworzył dobrze działający ekosystem.

[...]

Czy o ulubionych kolorach też z ludźmi dyskutujesz i próbujesz
przekonać że Twój ulubiony kolor jest słuszniejszy niż ten ich?

Data: 2016-03-24 15:18:51
Autor: z
W dniu 2016-03-24 o 13:34, atm pisze:
Telefon za 2650zl (32GB) z zakurzonymi komponentami zalegajacymi w
magazynach... Masz racje, Apple potrafi robic pieniadze.

Ło matko. Przecież to jest warte 700 zł ;-)

Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...