Wreszcie rower bedzie kompletny ;]

Data: 2014-07-31 14:51:13
Autor: atm
Wreszcie rower bedzie kompletny ;]
Data: 2014-07-31 07:42:58
Autor: rmikke
Wreszcie rower bedzie kompletny ;]
W dniu czwartek, 31 lipca 2014 14:51:13 UTC+2 użytkownik atm napisał:
http://antyweb.pl/jezdzisz-na-rowerze-lub-motocyklu-cycleat-stworzono-z-mysla-o-tobie/

Lecę-pędzę. Potem będę jeździć wgapiony w telefon, czy mi przypadkiem
ciśnienie w oponie nie spada. Jednej, bo aplikacja, tak na oko, pokazuje
dane z jednego urządzenia. Ciekawe, ile to niezbędne każdemu urządzenie
waży...

Data: 2014-07-31 17:22:53
Autor: atm
On 2014-07-31 16:42, rmikke wrote:
[...]

I jak czesto trzeba toto ladowac. Pewnie niedlugo pojawia sie jeszcze chwyty masujace dlonie o siodelku nie wspominajac ;]

Data: 2014-07-31 08:50:05
Autor: gomspam
W dniu czwartek, 31 lipca 2014 17:22:53 UTC+2 użytkownik atm napisał:
I jak czesto trzeba toto ladowac. Pewnie niedlugo pojawia sie jeszcze chwyty masujace dlonie o siodelku nie wspominajac ;]

Wersja analogowa jest tańsza:
http://www.rowerystylowe.pl/p-661/czujnik-cisnienia-na-wentyl-rowerowy-35-bar
:-)

Data: 2014-07-31 18:35:26
Autor: PeJot
W dniu 2014-07-31 16:42, rmikke pisze:
[...]

I czy wynalazca wie o tym co to niewyważenie masy wirującej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-07-31 13:51:34
Autor: Lisciasty
Wreszcie rower bedzie kompletny ;]
Taniocha, jedyne 200 dolców, trzeba zamawiać
bo zaraz wykupią :]
Z drugiej strony, jak znajdą się chętni na taki
szajs, to tylko pogratulować producentowi.

L.

Data: 2014-07-31 20:50:18
Autor: Wojtas
W dniu 2014-07-31 14:51, atm pisze:

http://antyweb.pl/jezdzisz-na-rowerze-lub-motocyklu-cycleat-stworzono-z-mysla-o-tobie/

Palcami, zupełnie za darmo, jestem w stanie sprawdzić odpowiednie ciśnienie. Kompletny szajs dla matołów.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-02 10:01:00
Autor: Wojciech
W dniu 31.07.2014 o 14:51, atm pisze:
http://antyweb.pl/jezdzisz-na-rowerze-lub-motocyklu-cycleat-stworzono-z-mysla-o-tobie/

Szczerze podziwiam wynalazcę. Wymyślenie takiego bęcwalstwa wymaga geniuszu.
Inna sprawa tekst. Niskie ciśnienie -> większe opory -> wyższa temperatura -> eksplozja. Idąc na skróty niższe ciśnienie to zagrożenie eksplozją.

Wreszcie rower bedzie kompletny ;]