Wreszcie wysokie emerytury!!!

Data: 2016-01-04 20:56:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wreszcie wysokie emerytury!!!
Mam dwie wieści -- dobrą (wysokie emerytury) i złą...
Najpierw ta dobra!

   http://zus.pox.pl/zus/emerytury-dla-prokuratorow-20-tys-zl-dla-zwyklego-polaka-2-tys-zl.htm

Szokujące dane wyciekły {.trochę wyciąłem, bo i po co tyle lać wody.} pracownicy,
już w wieku 53 lat, otrzymują emerytury w wysokości prawie 20 tys. zł.

A teraz zła wiadomość...

Niestety wysokie emerytury nie dla każdego, Poniekąd słusznie -- tylko
w komunizmie każdemu dawano tyle samo. :) Teraz nie ma już komuny!!!

Teraz czas na...
....resztę tekstu...

      Emerytury: Dla prokuratorów 20 tys. zł. Dla zwykłego Polaka - 2 tys. zł

      Szokujące dane wyciekły z Prokuratury Wojskowej. Jej pracownicy, już
      w wieku 53 lat, otrzymują emerytury w wysokości prawie 20 tys. zł.
      Tymczasem zwykły Kowalski, któremu podniesiono wiek emerytalny do 67 lat,
      otrzymuje emeryturę... 10-krotnie mniejszą.

[co z tego, że oni dostanę te 20 kpln, skoro będą musieli z tego opłacić
trolli gloryfikujących ten system?... ja zarabiałem bez konieczności
płacenia trollom... dlatego też polskie państwo wespół w zespół
z Kościołem zabroniło mi pracowania zarobkowego na uczelni...
teraz jest pluralizm -- obok Kościoła rzymskokatolickiego, jest
Nowoczesny Kościół ateistycznokatolicki... ciekawe, czy ten dziwny
naród (polski) musi zgnić, gloryfikując zbrodniarzy atamana Wissarionowicza,
który przyczynił się do udanego kontrataku Rozwadowskiego, przez co latami
(także po swej śmierci, za sprawą swego testamentu) naprawiał swój błąd
poprzez mordowanie i Polaków, i głównodowodzącego Tuchaczewskiego, stale
wyrzucającego Józkowi: ,,gdyby nie Ty, Polacy nie przerwaliby frontu''...
plan kontrataku spod Wieprza oczywiście Rozwadowskiego, ale plan
dziwnie pasuje do taktyki Piłsudskiego... czyżby złapał Kozak
Tatarzybna a Tatarzyn za łeb trzyma?]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'