Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?

Data: 2011-04-23 13:39:28
Autor: Antenka
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Sodoma i Gomora!

Antenka

Data: 2011-04-23 17:00:39
Autor: Bruner
Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d1db8854-c677-4b1b-81ef-ea2fe3823e8fu15g2000vby.googlegroups.com...
Sodoma i Gomora!

Antenka

no to przestan te gowna wypisywac to bedzie tu czysciej

Data: 2011-04-23 22:45:14
Autor: jadrys
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co wi dzę na psp?
W dniu 2011-04-23 22:39, Antenka pisze:
Sodoma i Gomora!

Antenka

No niestety, już tu zostało tylko kilku dyskutantów. :-(

Data: 2011-04-23 22:46:16
Autor: bartez
Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:d1db8854-c677-4b1b-81ef-ea2fe3823e8fu15g2000vby.googlegroups.com...
Sodoma i Gomora!

Chcialabys! A tu tylko polamane brzozy...
Kiedy to sie skonczy?

V.

Data: 2011-04-23 23:00:07
Autor: pluton
Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?
Sodoma i Gomora!

Antenka

szybko odejdz od kompa.

Nullification

Data: 2011-04-23 13:57:51
Autor: Antenka
On 23 Kwi, 23:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Sodoma i Gomora!

> Antenka

szybko odejdz od kompa.

Nullification

Bo co? Bo ty mi każesz? Spadówa! Ale dałe¶ plamę ty "czarna dziuro
intelektu"! :E

Antenka

Data: 2011-04-23 23:07:40
Autor: pluton
> [...]

szybko odejdz od kompa.

Nullification

Bo co? Bo ty mi każesz? Spadówa! Ale dałe¶ plamę ty "czarna dziuro

No dobra, skoro jestes sodomitka i gomorytka, to siedz tu i taplaj sie.

Nullification

Data: 2011-04-23 23:48:59
Autor: Polok_Prawdziwy
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Antenka wrote:

Sodoma i Gomora!

Nopseca censto sama sobie dobze robis...

- jedyny problem, to jakci psedwce¶nie bateryjki wkutasie wyjdom...

Ksycys potem wniebogłosy...!!!

Łostatnio, gdyci krutko psed łorgasmusem, bateryjki wkutasie wysły, totak niejakiego ZbigniewaZ opsezywała¶, zeaz siem psestrasyłem...

Data: 2011-04-25 09:58:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-23 23:48, Polok_Prawdziwy pisze:
Antenka wrote:

Sodoma i Gomora!
Nopseca censto sama sobie dobze robis...

- jedyny problem, to jakci psedwceśnie bateryjki wkutasie wyjdom...

Ksycys potem wniebogłosy...!!!

UĹĽywasz czegoĹ› takiego, i tak siÄ™ zachowujesz?

Data: 2011-04-25 13:02:59
Autor: Polok_Prawdziwy

Antenka wrote:

Sodoma i Gomora!
Nopseca censto sama sobie dobze robis...

- jedyny problem, to jakci psedwce¶nie bateryjki wkutasie wyjdom...

Ksycys potem wniebogłosy...!!!

Używasz czego¶ takiego, i tak się zachowujesz?

No JAMDRYSIE, tym tekstem siem łodkryłe¶...!

- żolmiciem, bom momentami my¶loł, ze donormalniejsych noleżys, aty, jakwidzem, "wpodchody" kilkunickowe siem bawis i pierdoły pociskos...

Nieskodaci casu i życio nato...?

Nocheba że¶ jako¶ pokrencono pokraka jezd, z fotela rusyć siem niemozes i jedynom twojom rozrywkom jest pitolenie tukej...

Wtym psypadku umiołbym to zrozumieć i nowet bymci wspułcuł, ale je¶li¶ zdrowy i my¶lis, ze swojom tukej łosobom(bami) wstanie zminić żECZYWISTO¶ć jeze¶, to¶ taki som MUZGOWYKURDUPEL jezd, jak niewture politykiery wznosonych kamaszach...

Data: 2011-04-28 11:54:41
Autor: jadrys
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co wi dzę na psp?
W dniu 2011-04-25 13:02, Polok_Prawdziwy pisze:

No JAMDRYSIE, tym tekstem siem łodkryłeś...!

- żolmiciem, bom momentami myśloł, ze donormalniejsych noleżys, aty,
jakwidzem, "wpodchody" kilkunickowe siem bawis i pierdoły pociskos...

Nieskodaci casu i ĹĽycio nato...?

Nocheba żeś jakoś pokrencono pokraka jezd, z fotela rusyć siem niemozes i
jedynom twojom rozrywkom jest pitolenie tukej...

Wtym psypadku umiołbym to zrozumieć i nowet bymci wspułcuł, ale jeśliś
zdrowy i myślis, ze swojom tukej łosobom(bami) wstanie zminić żECZYWISTOść
wznosonych kamaszach...

W niczym siÄ™ nie odkryĹ‚em, bo po prostu nie mam czego odkrywać. Na psp piszÄ™ caly czas pod jednym, - tym samym nickiem.  A moja obecność na psp czym jest podyktowana? - To teĹĽ proste - nudÄ…, - nie chÄ™ciÄ… zarobku, nie jakimĹ› powoĹ‚aniem, tylko najzwyklejszÄ… nudÄ….

Data: 2011-04-23 23:54:16
Autor: MH
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Sodoma i Gomora!

Antenka
==================

Teraz dopiero będzie prawdziwy rynsztok  !!!

MH

Data: 2011-04-24 13:55:53
Autor: Antenka

=================>
Teraz dopiero będzie prawdziwy rynsztok  !!!

MH

A dlaczego, bo ty się pojawiłe¶?  To oczywiste wszyscy wiedz± do czego
jeste¶ zdolny i co ci wychodzi najlepiej.

Antenka

Antenka

Data: 2011-04-24 00:27:41
Autor: Grzegorz Z.
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Antenka napisał:

Sodoma i Gomora!

Nie porównuj innych do siebie gomorytko, nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-24 01:03:35
Autor: Krzysiek
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Hallo,

"Grzegorz Z."  schrieb im Newsbeitrag news:1wpq832b1umrf$.pxjy6c9mp96g.dlg40tude.net...

Antenka napisał:

Sodoma i Gomora!

Nie porównuj innych do siebie gomorytko, nie każdy jest tobie podobny.

gomorytko...no, no...
Czym zajmuja sie sodomici, to mniej wiecej wiem (raczej mniej...), ale
czym zajmuja sie gomoryci??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-04-24 20:31:46
Autor: Polok_Prawdziwy

Antenka napisał:

[...]

Kutasy nabateryjki majom...

Data: 2011-04-24 23:45:00
Autor: the_foe
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co wi dzę na psp?
W dniu 2011-04-23 22:39, Antenka pisze:
Sodoma i Gomora!

Antenka

"sodomia i gomoria"

--
the_foe

Data: 2011-04-24 23:49:56
Autor: M. Sz.
Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?
Może już niedługo. Szykuj się ! ;P

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d1db8854-c677-4b1b-81ef-ea2fe3823e8fu15g2000vby.googlegroups.com...
Sodoma i Gomora!

Antenka

Wreszcie zasiadłam przed kompem i co widzę na psp?