Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?

Data: 2011-04-23 23:00:07
Autor: pluton
Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?
Sodoma i Gomora!

Antenka

szybko odejdz od kompa.

--
pozdrawiam
Nullification

Data: 2011-04-23 13:57:51
Autor: Antenka
On 23 Kwi, 23:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Sodoma i Gomora!

> Antenka

szybko odejdz od kompa.

--
pozdrawiam
Nullification

Bo co? Bo ty mi każesz? Spadówa! Ale dałeś plamę ty "czarna dziuro
intelektu"! :E

Antenka

Data: 2011-04-23 23:07:40
Autor: pluton
Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?
> Sodoma i Gomora!

> Antenka

szybko odejdz od kompa.

--
pozdrawiam
Nullification

Bo co? Bo ty mi każesz? Spadówa! Ale dałeś plamę ty "czarna dziuro
intelektu"! :E

Antenka

No dobra, skoro jestes sodomitka i gomorytka, to siedz tu i taplaj sie.

--
pozdrawiam
Nullification

Wreszcie zasiadlam przed kompem i co widze na psp?