Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach

Data: 2011-04-26 12:57:41
Autor: Hans Kloss
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach
http://okiemlodym.salon24.pl/301608,bezdomni-obywatele-wykleci

Własne życie własnymi rękami w gówno obrócił ale oczywi¶cie użalić się
nad ni trzeba i mnie zmusić żebym z własnej kasy utrzymywał menela +
armia urzędników nieba mu przychylaj±cych.
Oto nad kim użala się grupowe lewactwo, wspominaj±c czule edziogierka
za którego jakoby owego menelstwa nie było (guano prawda).
J-23

Data: 2011-04-26 22:02:27
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:57, Hans Kloss pisze:
[...]

Zmy¶la :

"Ł.B: Czy szukał Pan jakiejkolwiek pomocy?
Jacek: Na pocz±tku tak, jednak z czasem zauważyłem, że to nie ma sensu.
Urzędy miały mnie w du..e. Starałem się o pomoc, pracę o jakiekolwiek
mieszkanie. To zapomogi mi nie dali, bo nie mam stałego adresu
zameldowania. Tylko jak mam ku..a mieć stały adres zameldowania?"

Jak go dziewki wyrzuciły z domu to nie miał stałego zameldowania ? Wiem,
że to teraz prl-owski przeżytek, ale nadal obowi±zuje.

Data: 2011-04-26 22:04:32
Autor: jadrys
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebiąc ych w śmietnikach
W dniu 2011-04-26 21:57, Hans Kloss pisze:
http://okiemlodym.salon24.pl/301608,bezdomni-obywatele-wykleci

Własne życie własnymi rękami w gówno obrócił ale oczywiście użalić się
nad ni trzeba i mnie zmusić żebym z własnej kasy utrzymywał menela +
armia urzędników nieba mu przychylających.
Oto nad kim uĹĽala siÄ™ grupowe lewactwo, wspominajÄ…c czule edziogierka
za którego jakoby owego menelstwa nie było (guano prawda).
J-23

Szkoda że tylko w necie chcesz ich oglądać.

Data: 2011-04-26 13:22:42
Autor: Hans Kloss
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach
On 26 Kwi, 22:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Szkoda że tylko w necie chcesz ich ogl±dać.
Ja nie żałuję. Po co mi widok (i zapach.. a raczej SMRÓD) ludzkich
odpadków? To s± z reguły alkoholicy i narkomani którzy sami sobie
zapracowali na takie życie. Niech chodz± po mie¶cie i spełniaj±
obywatelski obowi±zek ostrzegania młodzieży własnym wygl±dem przed
"wesołym życiem" z kieliszkiem albo strzykawk± w ręce.
Btw. człowieka ze zdjęcia znam z widzenia, alkoholik i zawodowy menel
J-23

Data: 2011-04-26 22:33:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-26 22:22, Hans Kloss pisze:
On 26 Kwi, 22:04, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Szkoda że tylko w necie chcesz ich oglądać.
Ja nie żałuję. Po co mi widok (i zapach.. a raczej SMRÓD) ludzkich
odpadków? To są z reguły alkoholicy i narkomani którzy sami sobie
zapracowali na takie życie. Niech chodzą po mieście i spełniają
obywatelski obowiązek ostrzegania młodzieży własnym wyglądem przed
"wesołym życiem" z kieliszkiem albo strzykawką w ręce.
Btw. człowieka ze zdjęcia znam z widzenia, alkoholik i zawodowy menel
J-23

Gdy jeszcze prowadziłem w Poznaniu interes to przychodził do mnie taki jeden bezdomny, - prawnik, były adwokat. Przed tą degradacją całkowity abstynent.

Data: 2011-04-26 13:39:36
Autor: Hans Kloss
On 26 Kwi, 22:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Gdy jeszcze prowadziłem w Poznaniu interes to przychodził do mnie taki
jeden bezdomny, - prawnik, były adwokat. Przed t± degradacj± całkowity
abstynent.
Jaka¶ przyczyna takiej degeneracji być musi. A w 99 przypadkach na 100
jest ni± jaki¶ nałóg albo choroba psychiczna , co zreszt± prawie na to
samo wychodzi. Pozostały 1% to zapewne pechowcy ale jak żyję lat 50 z
kawałkiem tom się może raz jeden na takiego natkn±ł.
J-23

Data: 2011-04-26 22:54:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-26 22:39, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakaś przyczyna takiej degeneracji być musi. A w 99 przypadkach na 100
jest nią jakiś nałóg albo choroba psychiczna , co zresztą prawie na to
samo wychodzi. Pozostały 1% to zapewne pechowcy ale jak żyję lat 50 z
kawałkiem tom się może raz jeden na takiego natknął.
J-23

Opowiadał mi o swoim życiu. W jego przypadku to był cały szereg zdarzeń. Żona go zostawiła, choroba i niespłacone kredyty, - tak że wylądował na ulicy. W kapitalizmie to normalka.

Data: 2011-04-26 14:15:40
Autor: Hans Kloss
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach
On 26 Kwi, 22:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
 W kapitalizmie to normalka.
 "Normalk±" nazywasz los promila  społeczeństwa? W US of A bezdomnych
jest  ok. 3 promili, u nas ponoć dużo mniej- ok 1 promila
społeczeństwa. To nie jest  w Polsce ŻADEN problem, w samym Paryżu
znajdziesz meneli ( tzw "kloszardów") ze 3x więcej..
J-23

Data: 2011-04-27 20:40:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-26 23:15, Hans Kloss pisze:
On 26 Kwi, 22:54, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
  W kapitalizmie to normalka.
  "NormalkÄ…" nazywasz los promila  spoĹ‚eczeĹ„stwa? W US of A bezdomnych
jest  ok. 3 promili, u nas ponoć duĹĽo mniej- ok 1 promila
spoĹ‚eczeĹ„stwa. To nie jest  w Polsce Ĺ»ADEN problem, w samym ParyĹĽu
znajdziesz meneli ( tzw "kloszardów") ze 3x więcej..
J-23

Czyli co chcesz przez to powiedzieć? - Tak ma być i to jest normalne? W PRL-u ten facet na pewno nie znalazł by się na ulicy.

Data: 2011-04-27 13:40:22
Autor: Hans Kloss
On 27 Kwi, 20:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Czyli co chcesz przez to powiedzieć? - Tak ma być i to jest normalne?
Nie, to nie jest normalne. Meneli na ulicach  powinno być co
najmniej10x więcej,  a  to oznacza że reszta jest utrzymywana ZA MOJE
PIENIˇDZE. Szacuje się że ok. 1-2% dorosłej populacji jest niezdolna
do życia w społeczeństwie i całkowicie mu nieprzydatna.

W PRL-u ten facet na pewno nie znalazł by się na ulicy.
 Znalazłby się w lesie wywieziony tam przez MO i spałowany  albo w
więzieniu.
J-23

Data: 2011-04-27 18:37:03
Autor: CHEL
On Tue, 26 Apr 2011 22:04:32 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> za którego jakoby owego menelstwa nie było (guano prawda).
> J-23

Szkoda że tylko w necie chcesz ich ogl±dać.

 hans klotz chyba ma skleroze. edziogierka, pzpr i caly prl  rok temu wychwalal prezes pis nazywajac ich polskimi patriotami.

Data: 2011-04-27 20:39:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-27 18:37, "CHEL <he®sk>" pisze:
[...]

No nie wiem, ja akurat u Hansa nie dostrzegam objawĂłw sklerozy. Owszem - czasem coĹ› palnie od rzeczy, ale to grzech wszystkich na tej grupie, wszystkim od czasu do czasu siÄ™ to zdarza.

Data: 2011-04-26 22:17:40
Autor: Grzegorz Z.
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach
Oto nad kim użala się grupowe lewactwo, wspominaj±c czule edziogierka

Tego patriotę?

Wreszcie znalazłem mitycznych grzebi±cych w ¶mietnikach