Wreszcie znalazłem mitycznych grzebiących w śmietnikach

Data: 2011-04-26 22:02:27
Autor: u2
Wreszcie znalazłem mitycznych grzebiących w śmietnikach
W dniu 2011-04-26 21:57, Hans Kloss pisze:
http://okiemlodym.salon24.pl/301608,bezdomni-obywatele-wykleci

Własne życie własnymi rękami w gówno obrócił ale oczywiście użalić się
nad ni trzeba i mnie zmusić żebym z własnej kasy utrzymywał menela +
armia urzędników nieba mu przychylających.
Oto nad kim użala się grupowe lewactwo, wspominając czule edziogierka
za którego jakoby owego menelstwa nie było (guano prawda).
J-23

Zmyśla :

"Ł.B: Czy szukał Pan jakiejkolwiek pomocy?
Jacek: Na początku tak, jednak z czasem zauważyłem, że to nie ma sensu.
Urzędy miały mnie w du..e. Starałem się o pomoc, pracę o jakiekolwiek
mieszkanie. To zapomogi mi nie dali, bo nie mam stałego adresu
zameldowania. Tylko jak mam ku..a mieć stały adres zameldowania?"

Jak go dziewki wyrzuciły z domu to nie miał stałego zameldowania ? Wiem,
że to teraz prl-owski przeżytek, ale nadal obowiązuje.

Wreszcie znalazłem mitycznych grzebiących w śmietnikach