Wrobieni w zamach?

Data: 2013-04-20 10:15:26
Autor: u2
Wrobieni w zamach?
.... wyglada mi to na ruska prowokacje :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/swiat/wrobieni-w-zamach,7257159229

Ciotka braci podejrzewanych o przeprowadzenie zamachu w Bostonie uważa, że mężczyĽni s± niewinni. Kobieta stara się obalić tezy FBI.
Mieszkaj±ca w Toronto ciotka dwóch braci podejrzanych o poniedziałkowy zamach bombowy podczas maratonu w Bostonie o¶wiadczyła, że "nie wierzy, by byli zamieszani w jak±kolwiek zbrodnię". Dodała, że w pi±tek rano kontaktowało się z ni± FBI.

  W rozmowie z telewizj± CBC Maret Tsarnaeva (Carnajewa) o¶wiadczyła, że "FBI nie ma żadnych innych dowodów (na winę braci) niż zdjęcia dwóch młodych ludzi id±cych ulic± koło linii mety" maratonu. Potwierdziła, że obaj mężczyĽni to jej bratankowie i - jej zdaniem - s± niewinni.

  Carnajewa powiedziała, że mieszka w Kanadzie od 1996 roku i nie widziała swoich bratanków od pięciu czy sze¶ciu lat - relacjonowała CBC. Natomiast rozmawiała ze starszym z braci, Tamerlanem Carnajewem, dwa lata temu, gdy urodziła mu się córka, a następnie - ok. roku temu.

  Dodała też, że Tamerlan po¶lubił kobietę, która jest chrze¶cijank±. Według jej słów starszy brat po narodzinach dziecka zajmował się nim w domu, gdy żona pracowała.

  Z dotychczasowych ustaleń wynika, że za zamachem w Bostonie, a także za zabójstwem policjanta w kampusie Instytutu Technologicznego Massachusetts (MIT) w Cambridge w pi±tek nad ranem czasu polskiego stoj± czeczeńscy bracia: 19-letni Dżochar i 26-letni Tamerlan Carnajewowie. Starszy z nich zgin±ł w strzelaninie z policj±, natomiast młodszy ukrywa się w mie¶cie Watertown na przedmie¶ciach Bostonu. Trwa policyjna obława.

  Pochodz±ca z Czeczenii rodzina braci przyjechała do USA ok. 10 lat temu. Wcze¶niej Carnajewowie przebywali w Kirgistanie, sk±d w 2001 roku przyjechali do Dagestanu.

  W wybuchach na mecie maratonu w Bostonie zginęły trzy osoby, w tym 8-letni chłopiec, a ok. 180 zostało rannych.
--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-20 01:35:07
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Wrobieni w zamach?
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:15:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Ktos musial zagrac role Oswalda. Dwoc (czterech?) bomb nie mogl wszak podlozyc jeden czlowiek -bo kazdemu mogloby cos takiego zaswitac. Dziwi mnie ze nikt nie neguje glosno racjonalnosci twierdzen ze Brevik mogl wszystko zrealizowac sam.
Amerykanie nauczeni europejskim doswiadczeniem nie popelnia tego bledu: promowania "lonewolfizmu". A dwaj mlodzi promowani niewdzieczni islamscy emigranci z postsowieckich rejonow to idealny cel operacyjnego wyzysku oraz przykrywka do przeswietlania i pacyfikowania tradycyjnie podatnych na "glupie pomysly" mieszkancow kampusow akademickich, MIT to idealny model cwiczen takich dzialan.
Wszystko uklada sie w zadziwiajaca calosc...ups "spiskowa teoria" jest wszak be...ale kto wie... ;)
A tu macie jak sie ogien zwalcza ogniem -czyli nasza rodzima "sztuka" demaskowania spiskowcow spod "false flag":
http://wyborcza.pl/1,75477,13759168,Po_zamachu_w_Bostonie_spisek_goni_spisek.html#TRrelSST#ixzz2Qz9a1WMh

Data: 2013-04-20 10:47:48
Autor: u2
Wrobieni w zamach?
W dniu 2013-04-20 10:35, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Wiadomo, ze od lat tacy terrorysci sa szkoleni w Dagestanie przez ruskie FSB i inne takie specsluzby. Ty podajesz hipoteze, ze to jankeskie sluzby mogly zrobic zamach, ja stawiam teze, ze to jednak ruskie w tym maczali palce.

Data: 2013-04-20 11:13:52
Autor: A. Filip
Wrobieni w zamach?
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A wiadomo kogo USA/CIA szkoli w Afganistanie?

--
A. Filip
Człowiek dla człowieka jest zwierciadłem.

Data: 2013-04-20 11:26:56
Autor: u2
Wrobieni w zamach?

http://zafganistanu.pl/

Data: 2013-04-20 11:29:11
Autor: u2
Wrobieni w zamach?
W dniu 2013-04-20 11:26, u2 pisze:
W dniu 2013-04-20 11:13, A. Filip pisze:

A wiadomo kogo USA/CIA szkoli w Afganistanie?

http://zafganistanu.pl/

http://zafganistanu.pl/?p=3794

W wielkanocną sobotę w okolicach Ghazni zginęło kilkanaście osób. Co najmniej drugie tyle zostało rannych. Wśród nich znajdowali się cywile. Afgańskie media winą za śmierć tych ostatnich obciążyły NATO. Wieść poszła w świat, choć w Polsce została niemal zupełnie niezauważona. Wczoraj w internetowym wydaniu „Gazety Wyborczej” można było przeczytać o „ataku helikopterów NATO, w którym zginęła dwójka dzieci oraz dziewięcioro talibskich bojowników”.

Źródła wojskowe – oraz władze prowincji Ghazni – podają zupełnie inną wersję wydarzeń.

- Lokalni dziennikarze połączyli dwa zdarzenia w jedno i przekłamane informacje zaczęły żyć własnym życiem – tłumaczy jeden z polskich oficerów.

Zaczęło się o 7.30, atakiem kilkunastoosobowej grupy rebeliantów na konwój afgańskich ochroniarzy (przez media mylnie określanych jako policjantów). Do wymiany ognia doszło kilka kilometrów od bazy Ghazni, przy jednej z bocznych dróg odchodzących od „hajłeju”. W koalicyjnych raportach nie ma informacji o stratach, jakie poniosły obie strony – wiadomo jednak, że w pewnym momencie w strefie walk znalazły się dwa cywilne wozy. W ostrzelanych samochodach zginęła jedna osoba, a dziesięć zostało rannych.

Tak zakończył się pierwszy incydent.

Rebelianci, wzmocnieni dodatkową grupą kilkunastu osób, ruszyli w stronę głównej drogi, gdzie postawili swój własny checkpoint. Nie mieli przy tym świadomości, że są obserwowani. Nie udało mi się ustalić, czy za pomocą bezzałogowca czy blimpa – balonu obserwacyjnego, wiszącego nad bazą (przy dobrej pogodzie jego kamery „widzą” na kilkanaście kilometrów).

- AK-47, RPG – mieli wszystko, co trzeba… – mówi cytowany wcześniej oficer. – Nie było więc problemów z identyfikacją celu.

Na miejsce ruszyły amerykańskie śmigłowce. Z raportu Dowództwa Rejonu Wschód wynika, że zabiły one 15 bojowników. Wiadomo też, że około dziesięciu talibów zostało rannych.

W naszym Dowództwie Operacyjnym zapewniono mnie, że drugi incydent nie przyniósł żadnych strat ludności cywilnej.

Wraz z nastaniem wiosny w prowincji Ghazni pojawiło się kilka nowych rebelianckich grup. Wszystko wskazuje na to, że w sobotę jedna z nich została zniszczona.

Data: 2013-04-20 12:03:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Wrobieni w zamach?
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:47:48 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Wiadomo, ze od lat tacy terrorysci sa szkoleni w Dagestanie przez ruskie FSB i inne takie specsluzby. Ty podajesz hipoteze, ze to jankeskie sluzby mogly zrobic zamach, ja stawiam teze, ze to jednak ruskie w tym maczali palce.

Mozliwe ze ruskie szkolili do dyspozycji amerykancow -w ramach bratniej wspolpracy w rodzaju reka-reke myje:

Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

37 minut temu Matka braci Carnajewów jest przekonana o ich niewinno¶ci. W rozmowie z rosyjsk± telewizj± Russia Today oznajmiła, że jej starszy syn Tamerlan od kilku lat był pod ¶cisłym nadzorem FBI i z młodszym Dżocharem musiał być "wrobiony" w sprawę zamachów w Bostonie.  26-letni Tamerlan zgin±ł w strzelaninie z policj± wczoraj rano, a 19-letni Dżochar został ujęty podczas trwaj±cej dobę obławie w podbostońskim Watertown w nocy z pi±tku na sobotę.
 - Starszy syn pięć lat temu zainteresował się religi±, ale nigdy nie mówił, że zamierza wst±pić na drogę dżihadu. FBI obserwowało go przez trzy do pięciu lat, (...) wiedzieli, co mój syn robi, jakie strony odwiedza w internecie - powiedziała Zubejdat Carnajewa, która wywiadu udzieliła przez telefon z Machaczkały, stolicy Dagestanu.
Matka domniemanych zamachowców wyraziła zdziwienie, że mimo tak ¶cisłego nadzoru amerykańskie służby nie wiedziały, iż Tamerlan wraz z bratem planował przeprowadzenie zamachów. - Kontrolowali jego każdy krok, a teraz mówi±, że to był akt terrorystyczny? Jestem pewna swoich synów. (...) Kto¶ ich musiał wrobić - zaznaczyła
 Powiedziała też, że ludzie z FBI dzwonili do niej. - Mówili, że (Tamerlan) jest ekstremist± i się go boj±, bo on był typem przywódcy (...) i dużo mówił o islamie. (...) Wła¶nie dlatego my¶lę, że (obaj) zostali wrobieni - podkre¶liła.
 Carnajewa jest przekonana, że synowie nic przed ni± nie ukrywali. Jak mówi, dzwonili do niej co drugi dzień i opowiadali jej wszystko.
 Przekonany o niewinno¶ci synów jest też ojciec domniemanych zamachowców Anzor Carnajew. - Jestem pewien swoich dzieci. (...) Nie wiem, co się stało i kto to zrobił - powiedział rosyjskiej telewizji.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/matka-domniemanych-zamachowcow-z-bostonu-nie-wierz,1,5472401,wiadomosc.html

Data: 2013-04-20 21:06:00
Autor: u2
Wrobieni w zamach?
W dniu 2013-04-20 21:03, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Mozliwe ze ruskie szkolili do dyspozycji amerykancow -w ramach bratniej wspolpracy w rodzaju reka-reke myje:

Malo prawdopodobne. Ponoc wyjezdzal do ruskich 2 lata temu. Podobnie zrobil brewik przed zamachem. Wyglada na to, ze swiatowe centrum szkolenia terrorystow znajduje sie obecnie u ruskich...-;)

Data: 2013-04-20 12:19:00
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Wrobieni w zamach?
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:06:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Malo prawdopodobne. Ponoc wyjezdzal do ruskich 2 lata temu. Podobnie zrobil brewik przed zamachem. Wyglada na to, ze swiatowe centrum szkolenia terrorystow znajduje sie obecnie u ruskich...-;)

wiec tym bardziej chlopcy byli idealnym materialem na kozly ofiarne...

Data: 2013-04-20 10:38:35
Autor: Marek Czaplicki
Wrobieni w zamach?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:15:

... wyglada mi to na ruska prowokacje :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/swiat/wrobieni-w-zamach,7257159229

Niech zapytaj± Antka. Powoła zespół i gotowe. :)

Data: 2013-04-20 12:36:23
Autor: Gonzalez
Wrobieni w zamach?
W dniu 2013-04-20 10:15, u2 pisze:
... wyglada mi to na ruska prowokacje :

Widać, że macałe¶ się z Macierewiczem...

Data: 2013-04-20 13:09:31
Autor: u2
Wrobieni w zamach?
W dniu 2013-04-20 12:36, Gonzalez pisze:
W dniu 2013-04-20 10:15, u2 pisze:
... wyglada mi to na ruska prowokacje :

Widać, że macałe¶ się z Macierewiczem...

a ty volksdupku z pluszowym misiakiem

Data: 2013-04-20 13:26:46
Autor: pluton_
Wrobieni w zamach?
Mieszkaj±ca w Toronto ciotka dwóch braci podejrzanych o poniedziałkowy
zamach bombowy podczas maratonu w Bostonie o¶wiadczyła, że "nie wierzy,
by byli zamieszani w jak±kolwiek zbrodnię".

A co ta pani s±dzi o zamachu smoleńskim ?

Nullification

Wrobieni w zamach?