Wróblen

Data: 2019-12-30 10:59:57
Autor: Budzik
Wróblen
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Jako świeżo upieczony burżuj teraz tankuję tylko na Orlen żeby w pełni wspierać pomysły Prezesa i żeby nie musiał już sprowadzać więcej złota z Londynu. Bądzmy patriotami.

No i na tej benzie 95 z Orlenu spalanie (Ostróda - Ustka 320km) wyszło mi 7.45 litr / 100km. Specjalnie jechałem utrzymując 3500 rpm i 110km/h
Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

Moim zdaniem masz jedno koło bardziej!

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Wróblen