Wrocław - Giżycko - jak jechać

Data: 2011-05-17 15:20:15
Autor: Voytek
Wrocław - Giżycko - jak jechać
Witam,
muszę zaplanować trasę jak w temacie. Parę lat temu jechałem przez Kalisz, Konin, Inowrocław, Toruń, Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może jakieś lepsze rozwiązanie? Najbardziej mi zależy na równych drogach i niezatłoczonych miastach, w których nie ugrzęznę w korkach.
--
Voytek

Data: 2011-05-17 15:23:52
Autor: MarcinJM
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 15:20, Voytek pisze:
Witam,
muszę zaplanować trasę jak w temacie. Parę lat temu jechałem przez
Kalisz, Konin, Inowrocław, Toruń, Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może
jakie¶ lepsze rozwi±zanie? Najbardziej mi zależy na równych drogach i
niezatłoczonych miastach, w których nie ugrzęznę w korkach.

Do inowroclawia to nie wiem. Od inowroclawia tak jak piszesz: nie ma praktycznie innej alternatywy.
A coz cie w moje strony kieruje? Wypoczyn? ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-17 18:43:12
Autor: Voytek
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 15:23, MarcinJM pisze:

Do inowroclawia to nie wiem. Od inowroclawia tak jak piszesz: nie ma
praktycznie innej alternatywy.
A coz cie w moje strony kieruje? Wypoczyn? ;)

Wypoczyn, wypoczyn :-)
Chyba faktycznie nie będę kombinował i pojadę tak jak napisałem. Planuję na noc jechać, może nigdzie nie utknę.

Data: 2011-05-17 19:49:26
Autor: MarcinJM
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 18:43, Voytek pisze:
[...]

Robie regularnie trase gizycko-poznan-gizycko.
Jedyny newralgiczny punkt to obwodnica Torunia, ale w nocy powinno isc na biezaco.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-17 19:57:58
Autor: MarcinJM
Wrocław - Giżycko - jak jechać
[...]

No a jak juz bedziesz, to na piwko trzeba sie umowic ;)

MarcinJM
gg: 978510

Data: 2011-05-17 20:50:44
Autor: Voytek
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 19:57, MarcinJM pisze:

No a jak juz bedziesz, to na piwko trzeba sie umowic ;)

Nie widzę przeszkód :-)

Data: 2011-05-17 16:12:58
Autor: GUB
Wrocław - Giżycko - jak jechać

Użytkownik "Voytek" <miszke@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqtsmo$mu1$1news.onet.pl...
[...]

...ale możesz pojechać z Kalisza na Turek, Koło, Włocławek, tamą przez Wisłę i na Dobrzyń n/Wisłą, Sierpc, Żuromin, Mława, Nidzica, Jedwabno, Szczytno, Mrągowo ...
ta Twoja jest prostsza, nie wiem czy szybsza.

J.

Data: 2011-05-17 18:38:14
Autor: pm
Wrocław - Giżycko - jak jechać
> Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może jakieś

chyba zamiast tego wyĹĽej
to wolałbym

brodnica, DziaĹ‚dowo Jedwabno, Szczytno,  MrÄ…gowo ...

korek czeka cię przed inowrocławiem
jazda z MrÄ…gowa do Gizycka to 1 godzina (40km)

moĹĽna jeszcze jechac przez ruciane

Data: 2011-05-17 19:53:58
Autor: MarcinJM
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 18:38, pm pisze:
korek czeka cię przed inowrocławiem

Poza scislymi godzinami szczytu nie ma biedy.

jazda z Mr±gowa do Gizycka to 1 godzina (40km)

Bez przesady. 35-40 minut.
Da sie i w 25 minut. ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-18 08:16:49
Autor: Kamil 'Model'
Wrocław - Giżycko - jak jechać
Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu. Bo jak będziesz między 14 a 18 to na dłużej sobie posiedzisz w aucie i się będziesz wkur**** na korki. Wlot od Inowrocławia przez jedyny most to masakra będzie (stanie w korku od 30 minut w górę), póĽniej wylot na Olsztyn kolejne dobre 30 minut. Nie wspominam o innych miejscach (np. Szosa lubicka korek, spowodowany budow± mostu, lub Ko¶ciuszki, korek spowodowany szczytem komunikacyjnym). Więc wpadaj±c do Torunia w tych godzinach to masz ponad godzinę zmarnowan± na stanie w korkach. Brodnica też troszkę Ciebie zatrzyma. Olsztyn po 18 nie jest już tak zły (jechałem jakie¶ 2 miesi±ce temu z Torunia do Bartoszyc, to najwięcej straciłem na korkach w Toruniu, niestety wyjeżdżałem zaraz po pracy czyli po godz. 15). W Olsztynie byłem koło 19 i tu już był spokój.

Data: 2011-05-18 10:53:34
Autor: Voytek
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-18 08:16, Kamil 'Model' pisze:

Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu.

Jadę na noc, więc mam nadzieję, że opisane problemy nie będ± mnie dotyczyły.

Data: 2011-05-18 11:59:36
Autor: Kamil 'Model'
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-18 10:53, Voytek pisze:
W dniu 2011-05-18 08:16, Kamil 'Model' pisze:

Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu.

Jadę na noc, więc mam nadzieję, że opisane problemy nie będ± mnie
dotyczyły.
To spokojnie sobie przejedziesz. Po 18 mocno się luzuje Toruń, więc nie masz co się pchać bocznymi drogami. Jedziesz spokojnie, zawsze możesz wieczorem się przej¶ć jeszcze po starówce Torunia i j± popodziwiać, jak wszystko jest o¶wietlone. Zreszt± jak będziesz jechał przez most to sobie zobaczyć o¶wietlone mury starego miasta i podejrzewam, że się jednak zatrzymasz, bo widok jest niesamowity. Dużo znajomych tak robi, którzy tylko maj±  przejechać przez Toruń, a jad± akurat po zmroku.
Szeroko¶ci...

Wrocław - Giżycko - jak jechać