Wrocław - Giżycko - jak jechać

Data: 2011-05-17 16:12:58
Autor: GUB
Wrocław - Giżycko - jak jechać

Użytkownik "Voytek" <miszke@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqtsmo$mu1$1news.onet.pl...
Witam,
muszę zaplanować trasę jak w temacie. Parę lat temu jechałem przez Kalisz, Konin, Inowrocław, Toruń, Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może jakieś lepsze rozwiązanie? Najbardziej mi zależy na równych drogach i niezatłoczonych miastach, w których nie ugrzęznę w korkach.
-- Voytek

...ale możesz pojechać z Kalisza na Turek, Koło, Włocławek, tamą przez Wisłę i na Dobrzyń n/Wisłą, Sierpc, Żuromin, Mława, Nidzica, Jedwabno, Szczytno, Mrągowo ...
ta Twoja jest prostsza, nie wiem czy szybsza.

J.

Data: 2011-05-17 18:38:14
Autor: pm
Wrocław - Giżycko - jak jechać
> Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może jakieś

chyba zamiast tego wyżej
to wolałbym

brodnica, DziaÅ‚dowo Jedwabno, Szczytno,  MrÄ…gowo ...

korek czeka cię przed inowrocławiem
jazda z MrÄ…gowa do Gizycka to 1 godzina (40km)

można jeszcze jechac przez ruciane

Data: 2011-05-17 19:53:58
Autor: MarcinJM
Wroc³aw - Gi¿ycko - jak jechaæ
W dniu 2011-05-17 18:38, pm pisze:
korek czeka ciê przed inowroc³awiem

Poza scislymi godzinami szczytu nie ma biedy.

jazda z Mr±gowa do Gizycka to 1 godzina (40km)

Bez przesady. 35-40 minut.
Da sie i w 25 minut. ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl