Wrocław - Międzyzdroje we wtorek

Data: 2011-07-11 21:23:14
Autor: Salata
Wrocław - Międzyzdroje we wtorek
R <brak@pw.pl> wrote:
Witam,

Jutro rodzinnie ruszamy nad nasze "morze". Cel - Wisełka (Międzyzdroje), max na 17:00.

Opcja była przez DE, ale ponoć u nas się poprawiło, zwłaszcza od Gorzowa.
Ale *do* Gorzowa jest tak sobie, więc zastanawiam się nad alternatywą, czyli:
Wrocław - Wołów - Góra - Wschowa - Wolsztyn - Nowy Tomyśl - Międzyrzecz - DK3

Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i dalej
DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

R.

To w takim razie bym rozwazyl DE. jak ostatnio jechalem w druga strone to
calkiem spore korki byly w okolicach Sulechowa, Swiebodzina i samego
Szczecina. Co prawda to byla sobota, ale 2 remonty drog na trasie
Szczecin-Miedzyzdroje nie pomagaja w wyborze. Gdybys jechal do Swinoujscia
to nie byloby tematu - tylko DE.

--
Regards Marcin

Wrocław - Międzyzdroje we wtorek