Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbo rk - Warszawa) jaka trasa?

Data: 2011-12-19 08:52:21
Autor: Lukasz
Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbo rk - Warszawa) jaka trasa?
Witam,
rzadko latam DK8 - a jak mam tamtędy jechać to mnie trzęsie. W środę o 8:00-9:00 muszę być w Warszawie (o 9:30 muszę być na al. Stanów Zj., ale jak bym przyjechał koło 8:00 to najpierw podjechałbym na ul. Prostą). Jakich korków spodziewać się w samej Warszawie (większych niż we Wro?), ile czasu jedzie się z Wrocławia do Warszawy i jaką trasę wybrać (będę ruszał spod Kluczborka, planowałem jechać na Wieluń i dalej DK8 bo innej drogi nie znam, ale jak znacie jakąś alternatywę to chętnie jej użyję.
No i pytanie do Warszawiaków - ile czasu będę jechał z ul. Prostej na al Stanów Zj. - ok. 9 rano?

Data: 2011-12-19 09:36:19
Autor: J.F
Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
Użytkownik "Lukasz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jcmqfl$rpi$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W normalnych warunkach jakies 3,5-4,5h, zalezy jak odwaga, warunki i CB pozwola,
tablica-tablica, wiec dodaj korki w miastach.

ruszał spod Kluczborka, planowałem jechać na Wieluń i dalej DK8 bo innej drogi nie znam, ale jak znacie jakąś alternatywę to chętnie jej użyję.

Ale teraz warunki nie sa normalne. Od Piotrkowa do Warszawy gierkowka w przebudowie - nie wiem jak teraz, ale latem srednia 40-50 km/h. Plus jakies nienormalne korki do Piotrkowa - ale mam nadzieje ze bladym switem nie bedzie problemow.
Plus zima, wiec spieszyc sie nie nalezy.

Alternatywna trasa 1 - Ostrzeszow-Leczyca,  alternatywa 2 - za Piotrkowem uciekac oplotkami w kierunku Skierniewice-Zyrardow-Grodzisk, a kiedy - to przez CB ustalic, a mozesz tez pojechac przez opoczno-Grojec.
Wybrac chyba po miejscu docelowym.

Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 - samolot.

J.

Data: 2011-12-19 12:59:18
Autor: Lukasz
W dniu 2011-12-19 09:36, J.F pisze:
Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 -
samolot.

okolice Kluczborka, pytałem o Wrocław bo czas dojazdu podobny (muszę pobłądzić po wioskach i się obudzić ;)

Lukasz

Data: 2011-12-19 10:54:54
Autor: Bydlê
On 2011-12-19 07:52:21 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

Witam,
rzadko latam DK8 - a jak mam tamtêdy jechaæ to mnie trzêsie.

<http://maps.google.com/maps?saddr=Kluczbork,+Poland&daddr=51.09248,19.9764+to:Warsaw,+Poland&hl=en&ll=50.903033,19.973145&spn=4.9615,10.810547&sll=51.601015,19.61515&sspn=2.443098,5.405273&geocode=Fb7GCQMdVvwVASkDoI6T32AQRzHsudSFuiFrPg%3BFQCcCwMd0NAwASmpaJrzYecZRzHGGDJXHMGVBQ%3BFSz2HAMdBZ9AASkBn4aaZsweRzH80-qIKr7wcg&vpsrc=6&mra=dpe&mrsp=1&sz=8&via=1&t=m&z=7>

To jest pewna alternatywa - je¶³i masz CB, to ¶mia³o.

 W ¶rodê o 8:00-9:00 muszê byæ w Warszawie

Godzinê musisz na wjazd do DC policzyæ.
To wstaæ musisz do¶æ wcze¶nie.
:-)

No i pytanie do Warszawiaków - ile czasu bêdê jecha³ z ul. Prostej na al Stanów Zj. - ok. 9 rano?

To zale¿y od korków.
Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych korków? I 40 minut nie bêdzie niczym dziwnym...

--
Bydlê

Data: 2011-12-19 10:08:44
Autor: AZ
On 2011-12-19, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

 W Å›rodÄ™ o 8:00-9:00 muszÄ™ być w Warszawie

Godzinę musisz na wjazd do DC policzyć.
To wstać musisz dość wcześnie.
:-)

Jest sens sie klasc? ;-)
No i pytanie do Warszawiaków - ile czasu będę jechał z ul. Prostej na al Stanów Zj. - ok. 9 rano?

To zależy od korków.
Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych korków? I 40 minut nie będzie niczym dziwnym...

A i to jak sie nic nie wydarzy ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-19 13:02:32
Autor: Lukasz
On 2011-12-19, BydlÄ™<pan.bydle@gmail.com>  wrote:

  W Å›rodÄ™ o 8:00-9:00 muszÄ™ być w Warszawie

Godzinę musisz na wjazd do DC policzyć.
To wstać musisz dość wcześnie.
:-)

Jest sens sie klasc? ;-)

żeby dotrwać do późniejszego popołudnia - jak najbardziej jest sens (jak bym miał jeździć do popołudnia to bym wyjechał dzień wcześniej, ale będę siedział na miejscu więc nie muszę być super wypoczęty...

Lukasz

Data: 2011-12-19 18:29:26
Autor: Bydlê

On 2011-12-19, Bydlê <pan.bydle@gmail.com> wrote:

W ¶rodê o 8:00-9:00 muszê byæ w Warszawie

Godzinê musisz na wjazd do DC policzyæ.
To wstaæ musisz do¶æ wcze¶nie.
:-)

Jest sens sie klasc? ;-)

£adnych parê lat temu mia³em dojechaæ z Katowic do DC na Aleje Jerozolimskie w okolice Bluecity. Na 10 rano w niedzielê.
Kolega z DC mówi - o szóstej ruszysz, dojedziesz z zapasem. I tak by³o. Dojecha³em o 9.30.
Po jakim¶ miesi±cu identyczna trasa, ale w poniedzia³ek. Kolega radzi: o pi±tej to mo¿e byæ za pó¼no, we¼ co¶ na zapas.
Ruszy³em  o 5. Na miejscu by³em o 9.45...

Kto¶ radzi³ samolot - to mo¿e mieæ sens.
;-)))

Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych
korków? I 40 minut nie bêdzie niczym dziwnym...

A i to jak sie nic nie wydarzy ;-)

Masz racjê - zapomnia³em o gehennie wskutek II linii metra.

--
Bydlê

Data: 2011-12-19 13:46:32
Autor: Lukasz
Wroc³aw - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
W dniu 2011-12-19 18:29, Bydlê pisze:
[...]

na Prost± to jadê przy okazji wiêc wyjadê tak aby po 8:00 byæ na Prostej - jak bêdzie mi siê jazda przed³u¿aæ to skierujê siê do miejsca docelowego - na St Zjednoczonych (taki przynajmniej mam plan)

Kto¶ radzi³ samolot - to mo¿e mieæ sens.
;-)))

no niestety nie, z reszt± NTG :P

Lukasz

Data: 2011-12-19 22:06:16
Autor: Michal Jankowski
Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> writes:

na Prost± to jadê przy okazji wiêc wyjadê tak aby po 8:00 byæ na
Prostej - jak bêdzie mi siê jazda przed³u¿aæ to skierujê siê do
miejsca docelowego - na St Zjednoczonych (taki przynajmniej mam plan)

Tylko we¼ pod uwagê, ¿e tam metra pod ziemi± szukaj± i Prosta oraz
okoliczne ulice s± pozamykane...

  MJ

Data: 2011-12-19 13:01:04
Autor: Lukasz
On 2011-12-19 07:52:21 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

Witam,
[...]

i chyba j± wybiorê

W ¶rodê o 8:00-9:00 muszê byæ w Warszawie

Godzinê musisz na wjazd do DC policzyæ.
To wstaæ musisz do¶æ wcze¶nie.
:-)

tyle to ju¿ wiem ;)

[...]

ok, czyli przyjmê 1/2h, jak siê spó¼niê troszkê to nic siê nie stanie

Lukasz

Data: 2011-12-19 12:04:57
Autor: AZ
On 2011-12-19, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> wrote:

To zależy od korków.
Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych korków?
I 40 minut nie będzie niczym dziwnym...

ok, czyli przyjmę 1/2h, jak się spóźnię troszkę to nic się nie stanie

Pamietaj tylko ze jedyny wyjazd z Prostej to przez Zelazna a pozniej
Zlota, Chmielna albo Aleje Jerozolimskie wiec 1/2h moze byc troszke
malawo jak na przebijanie sie Alejami od Zelaznej do mostu
Poniatowskiego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-19 18:07:15
Autor: Rafał Grzelak
AZ wrote:

[...]

Skoro z Prostej na al. Stanow Zjednoczonych, to moze lepiej przebic sie
do Trasy Lazienkowskiej?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-19 18:12:59
Autor: AZ
On 2011-12-19, Rafał Grzelak <spam@spam.com> wrote:
AZ wrote:

[...]

W sumie mozna :-) "Pod prad" powinno byc luzniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-19 13:43:49
Autor: Lukasz
W dniu 2011-12-19 19:12, AZ pisze:
Skoro z Prostej na al. Stanow Zjednoczonych, to moze lepiej przebic sie
do Trasy Lazienkowskiej?

W sumie mozna :-) "Pod prad" powinno byc luzniej.

i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable podłączam, autem to wolę jeździć w dobrym kierunku
Niestety coś zapowiadają śnieg na mój wyjazd... niestety to pierwszy śnieg oznaczający paraliż a nie drugi śnieg oznaczający (dla niedzielnych kierowców) "nie wyjeżdżam z domu" (dzięki czemu korków nie ma tak dużych choć wszyscy niemiłosiernie się wloką :) )

Lukasz

Data: 2011-12-19 20:42:22
Autor: Rafał Grzelak
Lukasz wrote:

i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
sporadycznie :) tak czy inaczej pod prÄ…dem to ja tylko kable
podłączam, autem to wolę jeździć w dobrym kierunku

Wlasciwy kierunek to 'ten drugi', a nie ten gdzie jada wszyscy inni. ;]

Od Prostej polecam pojechac na poludnie do al. Armii Ludowej i potem w
lewo na most Lazienkowski. Tak bedzie chyba najszybciej.

Niestety coÅ›
[...]

Mam nadzieje, ze nie uda sie przebic zeszlego roku. Zamiast 0:30h
zrobilo mi sie 3:30h a ja i tak rzadko jezdze w samiutkim szczycie.
W pewnym momencie myslalem czy by nie porzucic auta, ale chodniki byly
juz zaparkowane, poza tym na piechote troche za daleko, a marznac z
ludzmi na przystanku to zadna pociecha. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-20 09:58:08
Autor: Lukasz
W dniu 2011-12-19 21:42, Rafał Grzelak pisze:
Lukasz wrote:

[...]

w zeszłym roku we Wrocławiu porzucałem auto 500m od domu i przychodziłem po nie wieczorem bo na ulicach nie było korków tylko duży parking...

Lukasz

Data: 2011-12-19 21:28:57
Autor: Bydlê
On 2011-12-19 12:43:49 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

W dniu 2011-12-19 19:12, AZ pisze:
Skoro z Prostej na al. Stanow Zjednoczonych, to moze lepiej przebic sie
do Trasy Lazienkowskiej?

W sumie mozna :-) "Pod prad" powinno byc luzniej.

i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam sporadycznie :) tak czy inaczej pod pr±dem

Pod pr±d oznacza, ¿e g³ówny potok idzie w przeciwnym kierunku.
Bo rano zazwyczaj ludziska do pracy jad±, a najwiêcej tego t³umu jedzie w okilice centrum, czyli zza Wis³y.
:-)

Niestety co¶ zapowiadaj± ¶nieg na mój wyjazd...

W DC? Na pi±tek. Ale to chyba 6 zapowied¼ ¶niegu w stolicy.
Je¶li spadnie, to bêdzie sajgon, gdy¿ nie masz w Polszcze wiêkszej grozy dla warszawskiego kierowcy, ni¿ cokolwiek padaj±ce na drogê - odbiera im rozum i korkuj± bez sensu ca³e miasto wtedy - przy deszczu potrafi± na prostych zwolniæ o ponad po³owê...
;(

--
Bydlê

Data: 2011-12-19 23:25:34
Autor: AZ
On 2011-12-19, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> wrote:

i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable podłączam, autem to wolę jeździć w dobrym kierunku

"Pod prad" w sensie w druga strone niz wszyscy rano jada ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-19 21:08:42
Autor: huri_khan
Wroc³aw - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
Dnia Mon, 19 Dec 2011 13:01:04 +0100, Lukasz napisa³(a):

[...]

Ja tak¿e j± polecam, nawet jakie¶ 2-3 tygodnie temu o niej pisa³em, tylko
¿e ja wyje¿d¿a³em z Czêstochowy. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-12-19 21:49:58
Autor: Qlfon
Wroc³aw - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
W dniu 2011-12-19 13:01, Lukasz pisze:

i chyba j± wybiorê
We¼ tylko pod uwagê nienajlepszy stan nawierzchni miêdzy Koñskimi (?) a Przysuch±. Przynajmniej latem gdy tamtêdy je¼dzi³em by³o miejscami ma³o fajnie.
Ale generalnie to b. dobra propozycja jest na tej trasie.
Za Radomskiem, fotoradar w Kietlinie lubi byæ nabity:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-12-21 21:58:03
Autor: Lukasz
On 2011-12-19 07:52:21 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

Witam,
[...]

dziêki wszystkim za odpowiedzi, pojecha³em w³a¶nie t± tras±, razem z miejsca startu (25km przed Kluczborkiem) - ok. 360km, dok³adnie 5 godzin jazdy na Prost± - postojów nie robi³em (wyjecha³em 3:23, na prostej razem z parkowaniem przy wykopie metra - 8:19. Ogólnie od Koñskiego by³a przerywana ¶rednia mg³a, temperatura miejscami -10st.C. ale przyczepno¶æ dobra; latem pewnie jecha³bym trochê krócej. Korki jedynie w Jankach. Sama Warszawa zakorkowana IMO mniej ni¿ Wroc³aw.
Jutro wracam t± sam± tras±, ale na pewno wiêcej mi to zajmie - miejscami ¶nieg, a i ja wypoczêty po po³udniu nie bêdê i postoje bêdê musia³ zrobiæ

[...]

zajê³o mi to 20 minut, korki by³y w przeciwn± stronê.

Lukasz

Data: 2011-12-21 23:52:34
Autor: Bydlê
On 2011-12-21 20:58:03 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

[...]

I ¶wietnie!
:-)

[...]

Czyli prawie w teoretycznym czasie.
:-)))

--
Bydlê

Data: 2011-12-22 22:52:11
Autor: J.F.
Wroc³aw - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
Dnia Wed, 21 Dec 2011 21:58:03 +0100, Lukasz napisa³(a):
[...]

No to ciekaw jestem czy dobrze zrobiles. 5h ... gierkowa w remoncie chyba
bys dluzej nie jechal.
Chyba ze to z poprawka na snieg i mgle.

J.

Data: 2011-12-23 12:45:58
Autor: Lukasz
W dniu 2011-12-22 22:52, J.F. pisze:
No to ciekaw jestem czy dobrze zrobiles. 5h ... gierkowa w remoncie chyba
bys dluzej nie jechal.
Chyba ze to z poprawka na snieg i mgle.

gierkówk± dok³adnie tyle samo czasu (na miejscu byli go¶cie z Opola którzy w³a¶nie tamtêdy jechali) - przy czym wydaje mi siê ¿e w powrotnej drodze (wczoraj po po³udniu) uzyska³em lepszy czas od nich (choæ jecha³em d³u¿ej - ale sam wyjazd z warszawy to 1,5h) - my¶lê ¿e to dobra alternatywa do jazdy w dzieñ bo ruch niewielki, stosunkowo niewiele zakrêtów i sporo miejsca do wyprzedzania, szczególnie jak siê przejedzie kilka razy i mniej wiêcej pozna siê drogê. W lecie (i w dzieñ, bo noc± tyle nie widaæ) my¶lê ¿e wykrêci³bym du¿o lepszy czas, w czasie jazdy bra³em poprawkê na temperaturê i zwi±zan± z nim mo¿liwo¶æ miejscowej utraty przyczepno¶ci oraz na mg³ê - miejscami i 40km/h trzeba by³o jechaæ...

Lukasz

Data: 2011-12-23 14:52:00
Autor: J.F
Wroc³aw - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
U¿ytkownik "Lukasz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Po czasie jakos tego nie widac :-)

szczególnie jak siê przejedzie kilka razy i mniej wiêcej pozna siê drogê. W lecie (i w dzieñ, bo noc± tyle nie widaæ) my¶lê ¿e wykrêci³bym du¿o lepszy czas,

Do tego czasu moze zdaza skonczyc gierkowke i dopiero bedzie jazda :-)

J.

Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbo rk - Warszawa) jaka trasa?