Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?

Data: 2011-12-19 09:36:19
Autor: J.F
Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
Użytkownik "Lukasz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jcmqfl$rpi$1@inews.gazeta.pl...
rzadko latam DK8 - a jak mam tamtędy jechać to mnie trzęsie. W środę o 8:00-9:00 muszę być w Warszawie (o 9:30 muszę być na al. Stanów Zj., ale jak bym przyjechał koło 8:00 to najpierw podjechałbym na ul. Prostą). Jakich korków spodziewać się w samej Warszawie (większych niż we Wro?), ile czasu jedzie się z Wrocławia do Warszawy i jaką trasę wybrać (będę

W normalnych warunkach jakies 3,5-4,5h, zalezy jak odwaga, warunki i CB pozwola,
tablica-tablica, wiec dodaj korki w miastach.

ruszał spod Kluczborka, planowałem jechać na Wieluń i dalej DK8 bo innej drogi nie znam, ale jak znacie jakąś alternatywę to chętnie jej użyję.

Ale teraz warunki nie sa normalne. Od Piotrkowa do Warszawy gierkowka w przebudowie - nie wiem jak teraz, ale latem srednia 40-50 km/h. Plus jakies nienormalne korki do Piotrkowa - ale mam nadzieje ze bladym switem nie bedzie problemow.
Plus zima, wiec spieszyc sie nie nalezy.

Alternatywna trasa 1 - Ostrzeszow-Leczyca,  alternatywa 2 - za Piotrkowem uciekac oplotkami w kierunku Skierniewice-Zyrardow-Grodzisk, a kiedy - to przez CB ustalic, a mozesz tez pojechac przez opoczno-Grojec.
Wybrac chyba po miejscu docelowym.

Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 - samolot.

J.

Data: 2011-12-19 12:59:18
Autor: Lukasz
W dniu 2011-12-19 09:36, J.F pisze:
Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 -
samolot.

okolice Kluczborka, pytałem o Wrocław bo czas dojazdu podobny (muszę pobłądzić po wioskach i się obudzić ;)

Lukasz

Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?