Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybr any

Data: 2015-10-21 11:31:21
Autor: Wielebny
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybr any
Cross-post: wroclaw, rowery i samochody.

No i skonczylo sie glosowanie na WBO 2015.

https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wyniki-glosowania-wbo-2015

Co sÄ…dzicie o wybranych projektach?

Niektóre są niesamowicie z dupy. Np. ten:
https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/projekty-2015/projekt,id,752

Bezpiecznie na rowerze: ul. Wałbrzyska - ul. Krzycka

W żaden sposób ten projekt nie odnosi się ani do Wałbrzyskiej, ani do
bezpieczeństwa dla rowerzystów. Krzycka która jest już maksymalnie
zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza się w żółwim tempie, ma być
jeszcze bardziej spowalniana programi.

A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać się
bardzo bezpieczenie.

Kto na te projekty głosował?

Żeby nie było, bezpieczne przejścia dla pieszych na Krzyckiej jak
najbardziej popieram, ale co to ma wspólnego z rowerami?

Data: 2015-10-21 11:57:36
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Wielebny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n07m18$lt9$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Raz jest zakorkowana, a w innych godzinach pewnie nie.

A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać się
bardzo bezpieczenie.

Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
Jest tam DDR czy miedzy samochodami  ?

Kto na te projekty głosował?

Mieszkancy :-)

J.

Data: 2015-10-21 13:05:02
Autor: Wielebny
On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:

Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
Jest tam DDR czy miedzy samochodami  ?

DDR zaczyna się dopiero na Powstańców Śląskich, na wysokości Orlej.

Czy wyjedzie się z Krzyckiej czy z Przyjaźni, to DDR nie ma. Są za to
szerokie chodniki i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

Data: 2015-10-21 13:53:27
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Wielebny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n07rgs$rlp$1@node2.news.atman.pl...
On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:
[...]

Po ktorych rowerem nie wolno, a przynajmniej wroclawska policja ostatnio lapala,

i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

Ktora gonia samochody w duzej ilosci i niekoniecznie 50 :-)

J.

Data: 2015-10-21 17:22:43
Autor: Piotr Rogoza
Wroc³awski Bud¿et Obywatelski 2015 wybrany
Dnia Wed, 21 Oct 2015 13:53:27 +0200, J.F. napisał(a):

Ktora gonia samochody w duzej ilosci i niekoniecznie 50 :-)

Nie kumam jednego. Jest takie dziwne mniemanie że jak się jedzie jezdnią razem z samochodami w mieście i samochody jeżdżą > 50km/h to jest niebezpiecznie. Ale za miastem tym bardziej samochody jeżdżą > 50-tki. No chyba że to się tyczy tylko miejskich rowerzystów którzy za miasto nigdy nie wyjeżdżają.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-21 19:42:30
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Piotr Rogoza"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n08hl3$shl$1@dont-email.me...
[...]

Za miastem gestosc ruchu mniejsza, to i latwiej samochodowi wyprzedzic rowerzyste szerokim lukiem, bywa ze pobocze jest wydzielone, pasy chyba tez troche szersze.

Oczywiscie nie zawsze, i taki rowerzysta potrafi niezle zakorkowac dojazd do Wroclawia.
Na szczescie odleglosci zniechecaja rowerzystow do dalekich wycieczek i ich poprostu malo :-)

Poza tym poza miastem zazwyczaj nie masz wyboru, a w miescie prosze bardzo - chodnik obok jezdni stoi i sie marnuje, bo pieszych na nim malo.

A - no i poza miastem nie masz studzienek kanalizacyjnych przy krawezniku do omijania.

J.

Data: 2015-10-22 09:54:36
Autor: m
W dniu 21.10.2015 o 19:42, J.F. pisze:
> [...]

Poza tym poza miastem zazwyczaj nie masz wyboru, a w miescie prosze bardzo - chodnik obok jezdni stoi i sie marnuje, bo pieszych na nim malo.

Ja tam poza miastem często mam wybór - zawsze się trafi a to serwisówka,
a to jakaś równoległa gruntówka.

p. m.

Data: 2015-10-21 12:40:09
Autor: radekp@konto.pl
Wroc³awski Bud¿et Obywatelski 2015 wybrany
Wed, 21 Oct 2015 11:31:21 +0200, w <n07m18$lt9$1@node2.news.atman.pl>, Wielebny
<wielebny@wp.pl.invalid> napisa³(-a):

Cross-post: wroclaw, rowery i samochody.

No i skonczylo sie glosowanie na WBO 2015.

https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wyniki-glosowania-wbo-2015

Co s±dzicie o wybranych projektach?

Niektóre s± niesamowicie z dupy. Np. ten:
https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/projekty-2015/projekt,id,752

Bezpiecznie na rowerze: ul. Wa³brzyska - ul. Krzycka

W ¿aden sposób ten projekt nie odnosi siê ani do Wa³brzyskiej, ani do
bezpieczeñstwa dla rowerzystów. Krzycka która jest ju¿ maksymalnie
zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza siê w ¿ó³wim tempie, ma byæ
jeszcze bardziej spowalniana programi.

Byæ mo¿e nawet na niego g³osowa³em, ale nie pamiêtam :)
Progi na Krzyckiej nie przejd±, tam kursuj± autobusy. Chyba zreszt± jest to
gdzie¶ opisane w projekcie, ¿e monta¿ progów zosta³ negatywnie zaopiniowany
(pozostanie tylko wyniesione przej¶cie).

A tymczasem tu¿ obok biegnie Przyja¼ni gdzie rowerem mo¿na poruszaæ siê
bardzo bezpieczenie.

Tak, zw³aszcza w kierunku szko³y na Wietrznej z powodu dziwnej rejonizacji :)

Kto na te projekty g³osowa³?

Nie, jednak nie ja ;)

¯eby nie by³o, bezpieczne przej¶cia dla pieszych na Krzyckiej jak
najbardziej popieram, ale co to ma wspólnego z rowerami?

Data: 2015-10-21 14:13:44
Autor: kawoN
W dniu 21.10.2015 o 11:31, Wielebny pisze:

https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wyniki-glosowania-wbo-2015

Co sÄ…dzicie o wybranych projektach?

Najbardziej podoba mi siÄ™ projekt WROCLOVE.
Najlepiej od razu w kolorze tęczowym :-)
I koniecznie z materiału niepalnego...

Dobrze że u nas takich dziwolągów nie było...

pozdr.
kawoN

Data: 2015-10-21 14:24:18
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "kawoN"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n07vho$48k$1@node1.news.atman.pl...
[...]

WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

A o pamiatke z Wroclawia faktycznie trudno - nie mamy czegos charakterystycznego.
Pocztowka z Hala Ludowa/Stulecia ?

J.

Data: 2015-10-21 15:10:56
Autor: kawoN
W dniu 21.10.2015 o 14:24, J.F. pisze:

WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

Aha...

A o pamiatke z Wroclawia faktycznie trudno - nie mamy czegos
charakterystycznego.
Pocztowka z Hala Ludowa/Stulecia ?

Aż tak dobrze nie znam Wrocławia, ale pamiętam
że Rynek nawet fajny.
Ja kojarzÄ™ to miasto z PanoramÄ…, Ostrowem Tumskim,
dużą ilością mostów i Gucwińskimi :-)

Data: 2015-10-21 16:06:20
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "kawoN"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n082t0$7p5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Gucwinskich juz nie ma, teraz mamy krasnale :-)

Ale ... jaka pamiatke sobie przywiozles ?
A mozna bylo zarobic - miniaturki Ratusza, Panoramy, kufle ze Spiza, itp :-)

I tu odpowiednio wielkie litery moga sie przydac, szczegolnie jak mlodziez zacznie sobie robic selfie i rozrzucac po roznych fejsach :-)

Moga byc nawet teczowe - beda ladnie wygladaly na zdjeciach:-)

P.S. Wroclaw Europejska Stolica Kultury 2016. Oj bedzie sie dzialo.
Np w ramach kultury wladze miasta wygonia samochody :-)

Juz slysze "Likwidujemy parkingi, bo kierowcy musza sie odzwyczaic, ze samochodem wygodnie dojada prosto pod cel. Musza parkowac dalej i wiedziec, ze komunikacja miejska jedzie sie rownie (nie)wygodnie"

J.

Data: 2015-10-22 09:37:36
Autor: kawoN
W dniu 21.10.2015 o 16:06, J.F. pisze:

Ale ... jaka pamiatke sobie przywiozles ?
A mozna bylo zarobic - miniaturki Ratusza, Panoramy, kufle ze Spiza, itp
:-)

Hmm chyba nic. Nie lubiÄ™ pamiÄ…tek :-)

I tu odpowiednio wielkie litery moga sie przydac, szczegolnie jak
mlodziez zacznie sobie robic selfie i rozrzucac po roznych fejsach :-)

Moga byc nawet teczowe - beda ladnie wygladaly na zdjeciach:-)

No tak - teraz trzeba gdzieś selfić... jak byłem
u Was ostatnio to jeszcze była era kliszy :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2015-10-22 10:42:04
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "kawoN"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0a3o1$9bu$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Dobrze robisz, ale inni kupuja, i czemu na tym nie zarobic :-)

Na samych literkach co prawda zarobic sie nie da, przynajmniej bezposrednio nie.

[...]

Aparatow bylo mniej, ale wielu jednak mialo i migawki tez trzaskaly :-)

www.youtube.com/watch?v=w-qepwrwpAI
http://www.wroclove.eu/
http://wroclove.info/
http://wroclovedesign.pl/
http://www.wroclaw.pl/wroclove-design-festiwal-startuje-od-srody
http://www.zupa.wroclaw.pl/wroclove-foodlove-zdjecia/
http://pik.wroclaw.pl/WrocLove-Fest-Noc-witojaska-2015-w36026.html
wroclove-apartments.pl

Miasto sie wzielo na powaznie na promocje "marki" :-)

J.

Data: 2015-10-21 17:40:37
Autor: Trefni¶
W dniu .10.2015 o 14:24 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

U¿ytkownik "kawoN"  napisa³ w wiadomo¶ci grup  dyskusyjnych:n07vho$48k$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 21.10.2015 o 11:31, Wielebny pisze:
https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wyniki-glosowania-wbo-2015
Co s±dzicie o wybranych projektach?
Najbardziej podoba mi siê projekt WROCLOVE.
Najlepiej od razu w kolorze têczowym :-)
I koniecznie z materia³u niepalnego...
Dobrze ¿e u nas takich dziwol±gów nie by³o...

WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

Bo parafrazuj±c popularn± reklamê, teraz Wroc³aw "Dla idiotów"..
Ca³a reszta cierpi!

--
Trefni¶

Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybr any