Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany

Data: 2015-10-21 11:57:36
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Wielebny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n07m18$lt9$1@node2.news.atman.pl...
Cross-post: wroclaw, rowery i samochody.
No i skonczylo sie glosowanie na WBO 2015.
https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wyniki-glosowania-wbo-2015
Co sÄ…dzicie o wybranych projektach?
Niektóre są niesamowicie z dupy. Np. ten:
https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/projekty-2015/projekt,id,752
Bezpiecznie na rowerze: ul. Wałbrzyska - ul. Krzycka

W żaden sposób ten projekt nie odnosi się ani do Wałbrzyskiej, ani do
bezpieczeństwa dla rowerzystów. Krzycka która jest już maksymalnie
zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza się w żółwim tempie, ma być
jeszcze bardziej spowalniana programi.

Raz jest zakorkowana, a w innych godzinach pewnie nie.

A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać się
bardzo bezpieczenie.

Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
Jest tam DDR czy miedzy samochodami  ?

Kto na te projekty głosował?

Mieszkancy :-)

J.

Data: 2015-10-21 13:05:02
Autor: Wielebny
On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:

Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
Jest tam DDR czy miedzy samochodami  ?

DDR zaczyna się dopiero na Powstańców Śląskich, na wysokości Orlej.

Czy wyjedzie się z Krzyckiej czy z Przyjaźni, to DDR nie ma. Są za to
szerokie chodniki i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

Data: 2015-10-21 13:53:27
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Wielebny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n07rgs$rlp$1@node2.news.atman.pl...
On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:
[...]

Po ktorych rowerem nie wolno, a przynajmniej wroclawska policja ostatnio lapala,

i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

Ktora gonia samochody w duzej ilosci i niekoniecznie 50 :-)

J.

Data: 2015-10-21 17:22:43
Autor: Piotr Rogoza
Wroc³awski Bud¿et Obywatelski 2015 wybrany
Dnia Wed, 21 Oct 2015 13:53:27 +0200, J.F. napisał(a):

Ktora gonia samochody w duzej ilosci i niekoniecznie 50 :-)

Nie kumam jednego. Jest takie dziwne mniemanie że jak się jedzie jezdnią razem z samochodami w mieście i samochody jeżdżą > 50km/h to jest niebezpiecznie. Ale za miastem tym bardziej samochody jeżdżą > 50-tki. No chyba że to się tyczy tylko miejskich rowerzystów którzy za miasto nigdy nie wyjeżdżają.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-21 19:42:30
Autor: J.F.
Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
Użytkownik "Piotr Rogoza"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n08hl3$shl$1@dont-email.me...
[...]

Za miastem gestosc ruchu mniejsza, to i latwiej samochodowi wyprzedzic rowerzyste szerokim lukiem, bywa ze pobocze jest wydzielone, pasy chyba tez troche szersze.

Oczywiscie nie zawsze, i taki rowerzysta potrafi niezle zakorkowac dojazd do Wroclawia.
Na szczescie odleglosci zniechecaja rowerzystow do dalekich wycieczek i ich poprostu malo :-)

Poza tym poza miastem zazwyczaj nie masz wyboru, a w miescie prosze bardzo - chodnik obok jezdni stoi i sie marnuje, bo pieszych na nim malo.

A - no i poza miastem nie masz studzienek kanalizacyjnych przy krawezniku do omijania.

J.

Data: 2015-10-22 09:54:36
Autor: m
W dniu 21.10.2015 o 19:42, J.F. pisze:
> [...]

Poza tym poza miastem zazwyczaj nie masz wyboru, a w miescie prosze bardzo - chodnik obok jezdni stoi i sie marnuje, bo pieszych na nim malo.

Ja tam poza miastem często mam wybór - zawsze się trafi a to serwisówka,
a to jakaś równoległa gruntówka.

p. m.

Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany