Wróci moda na stare samochody :-)

Data: 2010-06-18 18:30:13
Autor: Nex@pl
Wróci moda na stare samochody :-)
W dniu 2010-06-18 16:26, CeSaR pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2186304,16,nasa_w_2013_roku_czeka_nas_apokalipsa,item.html

Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko sk±d ropa będzie na tych stacjach?
Cholera....

Dlatego ja dalej jeżdżę swoim 2.5D z rzędow± pomp± wtryskow± ;-)

Data: 2010-06-21 09:05:11
Autor: komar
WrĂłci moda na stare samochody :-)
W dniu 2010-06-18 18:30, Nex@pl pisze:
W dniu 2010-06-18 16:26, CeSaR pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2186304,16,nasa_w_2013_roku_czeka_nas_apokalipsa,item.html

Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych stacjach?
Cholera....

Dlatego ja dalej jeżdżę swoim 2.5D z rzędową pompą wtryskową ;-)

tylko dla tego? bo onet po raz fyfnasty przepowiedział apokalipsę? :)

Wróci moda na stare samochody :-)