Wróci?? Zupe?nie niepotrzebnie...

Data: 2011-02-24 12:05:18
Autor: Hans Kloss
Wróci?? Zupe?nie niepotrzebnie...
"24.02. Warszawa (PAP) - W czwartek wieczorem, po zakończeniu
wspólnych polsko-izraelskich międzyrządowych konsultacji z udziałem
ministrów różnych resortów, premier Donald Tusk i nasza delegacja
powrócili do Warszawy"

Chyba tylko  polskie bokuństwo, najwierniejszy platfonski elektorat
cieszy się z powrotu tuskodonka, pewnie im się wydaje że pojechał tam
organizować kongres zjednoczeniowy ;). Tymczasem wielce prawdopodobne
ze panowie z platfonsji pojechali do Erecu szykować sobie miękkie
lądowanie po przegraniu jesiennych wyborów parlamentarnych. Bo tu ich
czekają dochodzenia, sądy, trybunały stanu.... jednym słowem nic
przyjemnego. A z Izraelem polska nie ma, o ile mi wiadomo,  podpisanej
umowy ekstradycyjnej. Spryciarze...
J-23

Data: 2011-02-24 21:45:19
Autor: u2
W dniu 2011-02-24 21:05, Hans Kloss pisze:
[...]

Szkoda, mogli tam pozostać.

Data: 2011-02-24 21:51:41
Autor: cytryna
> [...]

> wspólnych polsko-izraelskich międzyrządowych konsultacji z udziałem
> ministrów różnych resortów, premier Donald Tusk i nasza delegacja

Szkoda, mogli tam pozostać.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A może tylko załatwili obywatelstwo tak jak jeden z "członków delegacji" i na dodatek honorowe. Takich wita pluton żandarmerii i karetka bankowa w celu bezpiecznego przewiezienia "depozytów". Już im Gąsiorowski podpowie,
co i jak.

Data: 2011-02-25 10:55:55
Autor: sofu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d66c35f$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

[...]