Wrocław - Giżycko - jak jechać

Data: 2011-05-18 08:16:49
Autor: Kamil 'Model'
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-17 15:20, Voytek pisze:
Witam,
muszę zaplanować trasę jak w temacie. Parę lat temu jechałem przez
Kalisz, Konin, Inowrocław, Toruń, Brodnica, Ostróda, Olsztyn. Może
jakieś lepsze rozwiązanie? Najbardziej mi zależy na równych drogach i
niezatłoczonych miastach, w których nie ugrzęznę w korkach.
Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu. Bo jak będziesz między 14 a 18 to na dłużej sobie posiedzisz w aucie i się będziesz wkur**** na korki. Wlot od Inowrocławia przez jedyny most to masakra będzie (stanie w korku od 30 minut w górę), później wylot na Olsztyn kolejne dobre 30 minut. Nie wspominam o innych miejscach (np. Szosa lubicka korek, spowodowany budową mostu, lub Kościuszki, korek spowodowany szczytem komunikacyjnym). Więc wpadając do Torunia w tych godzinach to masz ponad godzinę zmarnowaną na stanie w korkach. Brodnica też troszkę Ciebie zatrzyma. Olsztyn po 18 nie jest już tak zły (jechałem jakieś 2 miesiące temu z Torunia do Bartoszyc, to najwięcej straciłem na korkach w Toruniu, niestety wyjeżdżałem zaraz po pracy czyli po godz. 15). W Olsztynie byłem koło 19 i tu już był spokój.

Data: 2011-05-18 10:53:34
Autor: Voytek
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-18 08:16, Kamil 'Model' pisze:

Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu.

Jadę na noc, więc mam nadzieję, że opisane problemy nie będą mnie dotyczyły.

Data: 2011-05-18 11:59:36
Autor: Kamil 'Model'
Wrocław - Giżycko - jak jechać
W dniu 2011-05-18 10:53, Voytek pisze:
W dniu 2011-05-18 08:16, Kamil 'Model' pisze:

Zależy o której będziesz godzinie w Toruniu.

Jadę na noc, więc mam nadzieję, że opisane problemy nie będą mnie
dotyczyły.
To spokojnie sobie przejedziesz. Po 18 mocno się luzuje Toruń, więc nie masz co się pchać bocznymi drogami. Jedziesz spokojnie, zawsze możesz wieczorem się przejść jeszcze po starówce Torunia i ją popodziwiać, jak wszystko jest oświetlone. Zresztą jak będziesz jechał przez most to sobie zobaczyć oświetlone mury starego miasta i podejrzewam, że się jednak zatrzymasz, bo widok jest niesamowity. Dużo znajomych tak robi, którzy tylko mają  przejechać przez Toruń, a jadą akurat po zmroku.
Szerokości...

Wrocław - Giżycko - jak jechać