Wroclaw-Kielce

Data: 2009-03-16 11:43:51
Autor: J.F.
Wroclaw-Kielce

Mozecie poradzic jakas droge, albo odradzic ?

Wyjazd ze wschodnich rubiezy -  w zasadzie to juz zza Wojnowa.

J.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;xnews
FN:xnews
REV:20090316T104351Z
END:VCARD

Data: 2009-03-16 11:51:23
Autor: JKK
Wroclaw-Kielce

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gplah0$gb$1news.onet.pl...

Mozecie poradzic jakas droge, albo odradzic ?

A4 - S1 (znowu ma byc remont na 86) - Ząbkowice - Zawiercie - Jędrzejów - Kielce.

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-16 16:52:26
Autor: Rafal
Wroclaw-Kielce

> [...]
>
> Mozecie poradzic jakas droge, albo odradzic ?

A4 - S1 (znowu ma byc remont na 86) - Ząbkowice - Zawiercie - Jędrzejów - Kielce.

Czy ja wiem.. zależy jaka pora dnia/noc i jakie auto (jakie prędkości)?
Jeśli w porze niewielkiego ruchu (np niedzielny poranek, srodek nocy albo powolne z definicji auto) raczej polecałbym DK8/DK74. W godzinach dużego ruchu -
 albo szybkie auto to tak jak kolega powyżej (jest istotnie dalej a trasa SIewierz - Kielce do szybkich też nie nalezy - IMHO gorsza od 8-ki czy 74-ki)

Data: 2009-03-17 07:29:09
Autor: J.F.
Wroclaw-Kielce
On Mon, 16 Mar 2009 16:52:26 +0100,  Rafal wrote:
> [...]
>
> Mozecie poradzic jakas droge, albo odradzic ?

A4 - S1 (znowu ma byc remont na 86) - Ząbkowice - Zawiercie - Jędrzejów - Kielce.

Czy ja wiem..

No wlasnie - duze kolko wychodzi, 70km dalej, i to w porownaniu do
200, bo dalej ta sama trasa.

zależy jaka pora dnia/noc i jakie auto (jakie prędkości)?
Jeśli w porze niewielkiego ruchu (np niedzielny poranek, srodek nocy albo powolne z definicji auto) raczej polecałbym DK8/DK74.

A nie lepiej Kluczbork-Czestochowa lub Radomsko ? J.

Wroclaw-Kielce