Wrocław-Koszalin (via Poznań)

Data: 2018-08-16 11:01:44
Autor: radekp@konto.pl
Wrocław-Koszalin (via Poznań)
Takie trasy wyznaczył mi NE na relacji Wrocław-ok. Koszalina (i takimi
pojechałem):

niedziela (2,5 tyg. temu) - Wrocław-Rawicz*-Trzcielin-Konarzewo-S11 do
Obornik-Czarnków-Trzcianka-Wałcz-Czaplinek-Połczyn Zdrój-Białogard->Koszalin
(9:30 - ok. 15-15:30)

sobota (zeszła): Białogard-Czaplinek**-Wronki-Ostroróg-Buk-Stęszew i DK5 do
Wrocławia (15-20:30)

* - tutaj NE zaproponował wojewódzkimi do Kórnika-S11-A2-S11 do Obornik, ale
zysk czasowy był minimalny, więc odpuściłem
** - nie pamiętam czy Czaplinek-Wronki pojechałem przez Mirosławiec czy przez
Wałcz

Wrocław-Koszalin (via Poznań)