Wrocław - Międzyzdroje we wtorek

Data: 2011-07-11 18:58:25
Autor: J.F
Wrocław - Międzyzdroje we wtorek
Użytkownik "R"  napisał w wiadomości
Opcja była przez DE, ale ponoć u nas się poprawiło, zwłaszcza od Gorzowa. Ale *do* Gorzowa jest tak sobie, więc zastanawiam się nad alternatywą, czyli:
Wrocław - Wołów - Góra - Wschowa - Wolsztyn - Nowy Tomyśl - Międzyrzecz - DK3
Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i dalej

Wydziwiasz. Ile sie spodziewasz zaoszczedzic ?

DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie. Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

No to pojedziesz spokojnie 80 za tirem.

J.

Data: 2011-07-11 20:08:24
Autor: R
Wrocław - Międzyzdroje we wtorek

Wydziwiasz. Ile sie spodziewasz zaoszczedzic ?
Wiem wiem, wydziwialm. Zaoszczędzić - tylko 4 życia :), czas i km są drugorzędne... :)

W sumie... :)

R.

Wrocław - Międzyzdroje we wtorek