Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?

Data: 2011-08-16 18:26:00
Autor: s2p
Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
W dniu 2011-08-16 16:20, Papkin pisze:
http://img189.imageshack.us/img189/1580/zagadkadm.jpg

Wrocław, koniec Ślężnej, kierunek do centrum. Jakieś 200m wcześniej jest
wiadukt kolejowy, niski, łukow także TIR pcha się środkiem wiaduktu a
zaraz po jego pokonaniu odbijają na takim łuku na prawy pas. Urywaja
przy tym maluczkim lusterka, zderzaki, przerysowują bok, wywracają do
góry nogami lub zsyłają na latarnie. Tak było i w tym przypadku.

Na przestrzeni lat widziałem już tam kilka (a ile nie widziałem...)
wypadków w tym miejscu. A mysli człowiek że TIR ma takie duże lusterka
że osobówke zobaczy.

Co to za auto wkomponowało się w latarnię (jakaś cytryna?)?

Co do losów kierowcy - nie mam pojęcia.

Także uwaga na to miejsce. Czekamy na otwarcie AOW.

Myślę że wyjechał mu tramwaj, lub dzentelmen jaki zatrzymał się i mrygnął do tramwaju żeby jechał, tramwaj ruszył a z oddali nadleciał samochód który widzimy na zdjęciu na słupie.Samochód przed uderzeniem jechał 70km/h, kierowca się zagapił, gdy się ocknął wcisnął hebel i próbował kontrować na prawo lub bez hamowania kontrował. Tak było?

Tramwaj w tym miejscu powinien mieć światła synchronizowane z tymi za wiaduktem i broń boże nie wolno go tam puszczać!

Mistrz kierownicy ten kto prowadził ten wóz albo miał pilnego anioła stróża.Uderzył centralnie w najmocniejsze miejsce, skręcane śrubami więc siła uderzenia miała się gdzie rozproszyć, gdyby uderzył którymś kantem lub obróciło by go i uderzył bokiem w środku była by marmolada.

Myślę że przyładował przy prędkości pomiędzy 40km/h a 50km/h

Co do pętli indukcyjnej, powinien być wyraźny znak, najlepiej z mrugającym przy przekraczaniu prędkości -> zwolnij a tak skąd kto ma wiedzieć że tam takie super urządzenie jest?!

Data: 2011-08-16 19:15:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ś lepego TIRmana?
W dniu 2011-08-16 18:26, s2p pisze:

... wyjechał mu tramwaj, ... dzentelmen jaki zatrzymał się
[...]

Cóż za diagnoza ... poproszę liczby totka i info kiedy złapię hiv.

--
          Czas na odwaĹźne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-08-16 23:16:48
Autor: DoQ
Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
Cóż za diagnoza ... poproszę liczby totka i info kiedy złapię hiv.

Lepiej zrób jutro badanie ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?