Wrocław - Warszawa - którędy teraz?

Data: 2012-11-14 00:55:09
Autor: Sebastian
Wrocław - Warszawa - którędy teraz?
W dniu środa, 14 listopada 2012 08:55:03 UTC+1 użytkownik dddddd napisał:
Witam,
Którędy na tą chwilę najlepiej jechać z Wrocławia do Warszawy (al. Stanów Zj.)? na miejscu muszę być w środę o 9:00, powrót czwartek ok. 15:00. O której wyjechać z Wrocławia?
Rzadko pokonuję tą trasę, a z DK8 to mam złe skojarzenia...

Ostatnio całkiem fajnie jechało mi się:
S8-Oleśnica-Ostrów-Kalisz-Konin-A2-WAWA.
ok 5 godzin w miarę przepisowo, bylem na 10tą w wawie - okolice okęcia, po drodze opłata za autostradę ok 10 pln.

Podobno gierkówka do Piotrkowa jest już zrobiona. pozdrawiam
Sebastian

Data: 2012-11-14 10:43:54
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-14 09:55, Sebastian pisze:
[...]

w sumie 40km dalej niż '8', z tego co kojarzę to do Konina całkiem fajna droga była, nie wiem jak tam A2 - ukończona do końca? może faktycznie warto

Podobno gierkówka do Piotrkowa jest już zrobiona.

jak tak to może przemęczyć się do Piotrkowa i tędy polecieć - leciał ktoś ostatnio? jak tam sytuacja? szczególnie za Kępnem, bo tam jeszcze dość często bywam i wiem jak wygląda.

Lukasz

Data: 2012-11-14 08:04:08
Autor: Sebastian
Wrocław - Warszawa - którędy teraz?

jak tak to może przemęczyć się do Piotrkowa i tędy polecieć - leciał ktoś ostatnio? jak tam sytuacja? szczególnie za Kępnem, bo tam jeszcze dość często bywam i wiem jak wygląda.

Za Kępnem bez zmian - może tylko większe korki w okolicach ronda w Bełchatowie (godziny popołudniowe w kierunku na Wrocław)

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2012-11-14 17:35:45
Autor: radekp@konto.pl
Wrocław - Warszawa - którędy teraz?
Wed, 14 Nov 2012 10:43:54 +0100, w <k7vp4l$irr$1@speranza.aioe.org>, dddddd
<nieprawidlowyadresemail@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

w sumie 40km dalej niż '8', z tego co kojarzę to do Konina całkiem fajna droga była, nie wiem jak tam A2 - ukończona do końca? może faktycznie warto

Warto, każda navi tak prowadzi.
Pobaw się na korkosferze trasami.

Data: 2012-11-14 17:27:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Po co aż po konin, skoro od oleśnicy ??? Zrozumiałbym atakując od trzebnicy, ale wyjeżdżając 8 nie ma najmniejszego sensu ciągnąć do konina. S8 - Antonin - Warta - PODDĘBICE - autostrada...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-11-18 13:28:25
Autor: dddddd
[...]

mĂłwisz o tej trasie?:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,27,18.6423500,51.6949600?l=18521b15487b5f3c

http://tnij.org/s9pl

jak jakościowo wygląda odcinek między Oleśnicą a A2 ?

Lukasz

Wrocław - Warszawa - którędy teraz?