Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?

Data: 2011-11-04 19:50:13
Autor: ArekM
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
Witam!

W przyszlym tygodniu wybieram sie do "stolycy", ostatnim razem wyprawa autem to była straszna męczarnia (rozkopana praktycznie cala gierkówka). Cos sie zmieniło? Bo nie wiem, czy mam rezerwowac samolot albo jakis pociąg :)

A jesli nadal rozkopana, to jakis sprytny patent na dojechanie od Warszawy autem w czasie circa 4h? :) Zawsze jezdzilem "skrótem", potem gierkowką ...

--
PozdrawiAM!
E90

Data: 2011-11-04 20:02:15
Autor: Bydlê
On 2011-11-04 18:50:13 +0000, ArekM <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> said:

Cos sie zmieni³o?

Od ostatnich wiadomo¶ci o gierkówce na tej grupie?
Dzieñ siê wcze¶niej koñczy...

Bo nie wiem, czy mam rezerwowac samolot albo jakis poci±g :)

To mo¿e byæ ca³kiem dobre rozwi±zanie - o ile koszt wycieczki (czas, paliwo, parkowanie, nerwy itd.) bêdzie ni¿szy.

A jesli nadal rozkopana, to jakis sprytny patent na dojechanie od Warszawy autem w czasie circa 4h? :)

Trzeba jechaæ normalnie, a nie robiæ cudów przed zakrêtami.

Zawsze jezdzilem "skrótem", potem gierkowk± ...

To teraz pojed¼ "skrótem", potem gierkowk±, a nastêpnie skrótem.

*chyba, ¿e bêdziesz jecha³ tego samego dnia o tej samej porze, co ja - wtedy samochodem Katowice-DC robiê w 3-3.25 ¶rednio*

--
Bydlê

Data: 2011-11-04 20:13:03
Autor: TM
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?

*chyba, ¿e bêdziesz jecha³ tego samego dnia o tej samej porze, co ja - wtedy samochodem Katowice-DC robiê w 3-3.25 ¶rednio*

-- Bydlê

Co prawda ¿aden z Ciebie Andersen, ale mo¿esz spróbowaæ pisaæ bajki. Dzieci mo¿e uwierz±.

Data: 2011-11-04 22:13:04
Autor: Bydlê
On 2011-11-04 19:13:03 +0000, "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> said:

[...]

Zak³ad?
(choæ pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga siê koñczy, gdy trzeba co¶ czynem udowodniæ)

--
Bydlê

Data: 2011-11-07 16:34:01
Autor: radekp@konto.pl
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
Fri, 4 Nov 2011 22:13:04 +0100, w <j91kh0$3jv$1@inews.gazeta.pl>, Bydlê
<pan.bydle@gmail.com> napisa³(-a):

> [...]

Zak³ad?
(choæ pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga siê koñczy, gdy trzeba co¶ czynem udowodniæ)

Po co siê zak³adaæ, rzuæ logiem z gpsa.

Data: 2011-11-07 17:53:25
Autor: Bydlê
On 2011-11-07 16:34:01 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:

[...]

Siur - chcesz wys³aæ mi urz±dzenie na adres katowicki czy warszawski?

--
Bydlê

Data: 2011-11-04 23:44:25
Autor: jerzu
On Fri, 4 Nov 2011 20:13:03 +0100, "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> wrote:

Co prawda ¿aden z Ciebie Andersen, ale mo¿esz spróbowaæ pisaæ bajki. Dzieci mo¿e uwierz±.

Jak to jest noc z soboty na niedzielê to mo¿e siê da.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-05 13:32:50
Autor: Bydlê
On 2011-11-04 22:44:25 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

Nie, to ju¿ jest dzieñ i jest jasno.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-11-06 14:09:36
Autor: Bydlê
On 2011-11-04 23:44:25 +0100, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

9.09 - 12.12.
Bez szaleñstw, bez stresu, bez korków...

--
Bydlê

Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?