Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?

Data: 2011-11-04 20:02:15
Autor: Bydlę
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
On 2011-11-04 18:50:13 +0000, ArekM <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> said:

Cos sie zmieniło?

Od ostatnich wiadomości o gierkówce na tej grupie?
Dzień się wcześniej kończy...

Bo nie wiem, czy mam rezerwowac samolot albo jakis pociąg :)

To może być całkiem dobre rozwiązanie - o ile koszt wycieczki (czas, paliwo, parkowanie, nerwy itd.) będzie niższy.

A jesli nadal rozkopana, to jakis sprytny patent na dojechanie od Warszawy autem w czasie circa 4h? :)

Trzeba jechać normalnie, a nie robić cudów przed zakrętami.

Zawsze jezdzilem "skrótem", potem gierkowką ...

To teraz pojedź "skrótem", potem gierkowką, a następnie skrótem.

*chyba, że będziesz jechał tego samego dnia o tej samej porze, co ja - wtedy samochodem Katowice-DC robię w 3-3.25 średnio*

--
Bydlę

Data: 2011-11-04 20:13:03
Autor: TM
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?

*chyba, że będziesz jechał tego samego dnia o tej samej porze, co ja - wtedy samochodem Katowice-DC robię w 3-3.25 średnio*

-- Bydlę

Co prawda żaden z Ciebie Andersen, ale możesz spróbować pisać bajki. Dzieci może uwierzą.

Data: 2011-11-04 22:13:04
Autor: Bydlę
On 2011-11-04 19:13:03 +0000, "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> said:

[...]

Zakład?
(choć pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga się kończy, gdy trzeba coś czynem udowodnić)

--
Bydlę

Data: 2011-11-07 16:34:01
Autor: radekp@konto.pl
Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
Fri, 4 Nov 2011 22:13:04 +0100, w <j91kh0$3jv$1@inews.gazeta.pl>, Bydlę
<pan.bydle@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Zakład?
(choć pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga się kończy, gdy trzeba coś czynem udowodnić)

Po co się zakładać, rzuć logiem z gpsa.

Data: 2011-11-07 17:53:25
Autor: Bydlę
On 2011-11-07 16:34:01 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:

[...]

Siur - chcesz wysłać mi urządzenie na adres katowicki czy warszawski?

--
Bydlę

Data: 2011-11-04 23:44:25
Autor: jerzu
On Fri, 4 Nov 2011 20:13:03 +0100, "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> wrote:

Co prawda żaden z Ciebie Andersen, ale możesz spróbować pisać bajki. Dzieci może uwierzą.

Jak to jest noc z soboty na niedzielę to może się da.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-05 13:32:50
Autor: Bydlę
On 2011-11-04 22:44:25 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

Nie, to już jest dzień i jest jasno.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-06 14:09:36
Autor: Bydlę
On 2011-11-04 23:44:25 +0100, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

9.09 - 12.12.
Bez szaleństw, bez stresu, bez korków...

--
Bydlę

Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?