Wrocław <-> Lubi±ż brzegiem Odry

Data: 2012-02-27 05:47:43
Autor: pw
Wrocław <-> Lubi±ż brzegiem Odry
Witam

Czy kto¶ jeĽdził? Czy da się jeĽdzić?

Na zumi widzę jakie¶ nitki, pewnie biegn± po wale nad Odr±. W weekend
jadę spróbować, ale może oszczędzicie mi niespodzianek.

Data: 2012-02-28 10:59:43
Autor: Wojciech Waga
On 27/02/12 14:47, pw wrote:
Witam

Czy kto¶ jeĽdził? Czy da się jeĽdzić?

Na zumi widzę jakie¶ nitki, pewnie biegn± po wale nad Odr±. W weekend
jadę spróbować, ale może oszczędzicie mi niespodzianek.

Jest tak sobie.

Próbowałem odcinek Wrocław->Brzeg Dolny.

Z Milenijnego się nie da, bo po dwóch stronach s± dopływy do odry, które trzeba mocno objechać.

Na odcinku Uraz->BD próbowałem dociagac do rzeki jak tylko się dało, ale też było ciężko. Nawet w tym miejscu gdzie wygl±da, że rzeka jest tuż tuż był jaki¶ ciurek do przeskoczenia i strasznie grz±skie podłoże.

Dalej jechać nie próbowałem.

Do BD chyba jednak najlepiej przed Wilkszyn->Głoska.
pozdr.
w.

Data: 2012-02-28 18:07:27
Autor: artek
Wrocław <-> Lubiąż brzegiem Odry
W dniu 2012-02-28 10:59, Wojciech Waga pisze:

Jest tak sobie.

Próbowałem odcinek Wrocław->Brzeg Dolny.

Z Milenijnego się nie da, bo po dwóch stronach są dopływy do odry, które
trzeba mocno objechać.

oj tam, wcale nie tak mocno. ale faktycznie, między milenijnym a janówkiem parę razy trzeba zbaczać znad brzegu i to nie tylko przy ślęzie i bystrzycy:

http://gps.bikebrother.com/mapa.aspx?trasa=5798
http://www.bikebrother.com/ride/25448

od janówka z grubsza można już jechać wałem, tak sobie, bez przyjemności, zresztą tego kawałka dawno nie próbowałem.
jeśli już to dojeżdżałem do wałów przez księginice i dalej do głoski - a stamtąd nawet wałem do malczyc prowadzi szlak rowerowy. ale i tu komfort jazdy taki sobie - zwłaszcza jak roślinność za bardzo wybuja.
uwaga - pod głoską budowany jest teraz nowy most do brzegu, ten kawałek może być nieprzejezdny ze względu na prace budowlane.
między malczycami a lubiążem prowadzi szlak rowerowy kamienną brukowaną drogą:

http://gps.bikebrother.com/mapa.aspx?trasa=8888
http://www.bikebrother.com/ride/34318

nad samą odrę się tam nie pchałem, więc nie wiem czy się da przejechać

po stronie północnej za dużo nie jeździłem, o, na przykład takie coś:

http://gps.bikebrother.com/mapa.aspx?trasa=5213
http://www.bikebrother.com/ride/23155

--
artek