Wrocław należy do Niemiec

Data: 2009-06-18 01:32:48
Autor: zeusx
Wrocław należy do Niemiec
"Rząd RFN przyjął stanowisko, że każdy Niemiec, który urodził się przed 2 sierpnia 1945 roku na terenach Rzeszy na wschód od Odry i Nysy nie jest uznawany w danych meldunkowych za osobę urodzoną za granicą "
http://www.bibula.com/?p=10426
zx

Data: 2009-06-18 07:04:48
Autor: heÂŽsk
Wrocław należy do Niemiec
On Thu, 18 Jun 2009 01:32:48 +0200, "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 w dowodzie mojej matki przez wiele lat byl wpis: "miejscowosc
 urodzenia, obecnie ZSRR". i to za czasow "glebokiej komuny" !  pozniej zmieniono na: "miejscowosc, zsrr". po protestach i pismach
 pozostawiono jedynie: miejscowosc jako nazwe majatku. czekam na
 przyjecie ukrainy i bialorusi do ue. zabiore co moje...

  --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2