Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?

Data: 2011-04-08 18:40:07
Autor: Irokez
Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
Witam

Tak patrzę co mi tu wytycza mapa i.. mam pytanie.
Od Świdnicy chcę jechać do Wrocławia na Muchobór Wielki
No i za Tyńcem Małym navi mi każe wjechać na pętęlkę i tą nową obwodnicę S8, przejechać wiaduktem nad autostradą oraz zjechać na Graniczną.

Czy to jest otwarte, czy się trochę ktoś zapędził?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-04-08 19:24:07
Autor: J.F.
On Fri, 8 Apr 2011 18:40:07 +0200,  Irokez wrote:
[...]

Chyba sie troche zapedzili - o ile sie orientuje to ciagle nie ma nic
otwartego po polnocnej stronie A4. S8 dojedziesz do A4, a dalej znow
na Bielany i na Karkonoska. Podobnie jak jedziesz z Klodzka. Czy to jest jakikolwiek zysk to powatpiewam.

Za to mozesz pojechac przez LG i dalej przez Pietrzykowice.

Jeszcze troche cierpliwosci

J.

Data: 2011-04-08 19:44:13
Autor: Irokez
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cegup6dq2n80euqr2jovtpnitsqrbnp7l04ax.com...
[...]

No właśnie tak wytycza mi mapa TeleAtlas (Przez Nową Wieś Wrocławską właściwie a nie Pietrzykowice, ale to obok).
Ale tak z ciekawości zajrzałem do AM czy map Navteq i... zgłupiałem.

--
Irokez

Data: 2011-04-08 20:48:38
Autor: J.F.
On Fri, 8 Apr 2011 19:44:13 +0200,  Irokez wrote:
[...]

Ta NWW to jaka pomylka, ale nie bylem tam juz ze dwa lata, to moze cos
poprawili.

Ale tak z ciekawości zajrzałem do AM czy map Navteq i... zgłupiałem.

Wersja rozwojowa ? :-)

J.

Data: 2011-04-08 21:03:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cplup6lbg4bd95u9oigcdpb6nk6p5p9cm04ax.com...
[...]

Nie - standard w Navtequ.
Nawiguje drogami jeszcze zamkniętymi i polnymi ścieżkami, za to starannie omija takie którymi można jechać.

Data: 2011-04-08 21:51:15
Autor: R
Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
Chyba wczoraj wrocławska GW pisała o szczegółach.

"Już niedługo" będzie uruchomiony odcinek do Granicznej, ale - uwaga - tylko dla tych z S8. Zjazd z A4 będzie zablokowany (to że niby na prośbę miasta coby tiry Strzegomskiej nie rozjeżdżały bo jeszcze asfalt się nie uleżał). Na razie wszystko zamknięte.

R.

Data: 2011-04-11 16:02:20
Autor: radekp@konto.pl
Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
Fri, 8 Apr 2011 18:40:07 +0200, w <inndp8$gt8$1@news.onet.pl>, "Irokez"
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

[...]

Chyba na jakiej lipie od Navteqa trasę wytyczałeś, tam A8/S8 chyba juz działa
:).

A generalnie ta część chyba jest już właśnuie otwierana (od węzła Kobierzyce do
Granicznej).

Data: 2011-04-11 18:50:44
Autor: Irokez
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):
[...]

Hmm.. może przejeżdzałem dziś, wyryli kawałek starego asfaltu, puścili po nowym zjeździe, ale na dole auta to ja kurde ani jednego w kierunku A4 nie widziałem jadącego.
Także wolałem się nie pchać

--
Irokez

Data: 2011-04-11 19:21:11
Autor: Irokez
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:invbhc$pur$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie czytam. "Zaraz po świętach otwarty zostanie wreszcie kolejny odcinek autostradowej obwodnicy Wrocławia - od skrzyżowania z autostradą A4 do lotniska. Nie ma się jednak co łudzić, że odciąży centrum Wrocławia.  Po pierwsze, kierowcy nie będą mogli na razie wjechać na obwodnicę z autostrady A4 (czynne będą tylko węzły w Magnicach i Cesarzowicach). A po drugie, na odcinku od węzła Południe (skrzyżowanie z A4) do lotniska będzie obowiązywał zakaz ruchu dla pojazdów powyżej 12 ton."

Pozdrawiam.

--
Irokez

Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?