Wrocław - parking strzeżony przy stadionie

Data: 2011-09-09 12:54:34
Autor: PH
Wrocław - parking strzeżony przy stadionie

Użytkownik "zwi" <zwi@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4copr$r1i$1inews.gazeta.pl...
Wybieram się jutro do Wrocławia, szukam parkingu strzeżonego w niedalekiej (1-2km) odległości od nowego stadionu.
Okolice Lotnicza, Królewiecka, al. Śląska.
Proszę o jakieś namiary gdzie najlepiej zostawić auto ?
Jak wygląda parking przy samym stadionie, jest już gotowy ?
Na stronie organizatora niestety brak jest takich informacji.
Nawet regulaminu nie ma na stronie.

Dzięki za pomoc.

Poza tematem:
Telefonicznie dowiedziałem się, że nie wpuszczą na stadion z aparatem fotograficznym z wymiennym obiektywem.
Można wnieść tylko kompaktowy.

zorganizowali na tą okoliczność jakiś parking na gnieźnińskiej, ale nie wiem czy strzeżony
ja na Twoim miejscu parkowałbym na obrzeżach i dalej tfu tfu komunikacją wiejską
inny pomysł dudkiewicza to rower :] są nawet jakieś publiczne wypożyczalnie :)))

Data: 2011-09-09 14:32:04
Autor: zwi
W dniu 11-09-09 12:54, PH pisze:
[...]
:)))

Znalazłem artykuł i dzwoniłem do UM Dział Zarządzania Ruchem - Sekcja ds. Organizacji Ruchu Zastępczego
Z zagranicznymi numerami rejestracyjnymi wpuszczą na ul. Lotniczą.
Na samej Lotniczej parkować nie można ale na bocznych już tak.

http://www.wroclaw.pl/komunikacja_10_wrzesnia,.dhtml

Data: 2011-09-09 14:56:32
Autor: Seba
Dnia Fri, 09 Sep 2011 14:32:04 +0200, zwi napisał(a):
[...]

Ale parkingu strzeżonego w najbliższej okolicy nie znajdziesz. Chyba, że
koło hotelu Etap - ale też wątpię.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Wrocław - parking strzeżony przy stadionie