Wroclawska strefa 30

Data: 2015-10-30 19:19:17
Autor: Cavallino
Wroclawska strefa 30
W dniu 30.10.2015 o 10:42, J.F. pisze:
Od jutra na obszarze ograniczonym Podwalem, ul. Świdnicką, Kościuszki,
pl. Legionów i Sądową nie będzie można jechać szybciej niż 30 km/h.
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9040066,strefa-30-kmh-w-centrum-wroclawia-bedziemy-jezdzic-wolniej,id,t.html

Uwazajcie, SM co prawda zawiesila korzystanie z FR, bo uzywala ich
nielegalnie, a od nowego roku wcale nie bedzie mogla, ale policja ma
tam blisko :-)
Co prawda drogowa daleko :-)

Szerzej patrzac ...  prawde mowiac na tym obszarze i tak nie bardzo da
sie szybciej, ale polityka miasta mi sie nie podoba.

Moze PIS zarzadzi jednak przyspieszone wybory samorzadowe  :-)

I od razu po nich zrobią strefę 20.
Jeśli masz nadzieję, że ta ekipa coś polepszy kierowcom, to bardzo naiwny jesteś.
Już raz rządzili i można było zapamiętać jak polepszali.

Obstawiam, że pierwsze co zrobią to wytną w pień plan przetargów na nowe drogi w całym kraju.
W ten sposób S-11, obecnie zaplanowana do budowy na całej długości, pewnie za mojego życia nie powstanie.

Data: 2015-10-30 21:08:25
Autor: J.F.
Wroclawska strefa 30
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
[...]

No, we Wroclawiu moze to troche inaczej wygladac.

Już raz rządzili i można było zapamiętać jak polepszali.

Az tak zle nie bylo, no ale kryzysu nie bylo.
A ci co przyszli po nich ...
https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Obstawiam, że pierwsze co zrobią to wytną w pień plan przetargów na nowe drogi w całym kraju.

No, tu mozesz miec racje. Pieniadze przeciez na dzieci potrzebne.

W ten sposób S-11, obecnie zaplanowana do budowy na całej długości, pewnie za mojego życia nie powstanie.

Ja mialem miec S-5 z Wroclawia do Poznania juz  2012. I co ?

Ale rzad PO pilnie pracuje i zapewni ci 7500 km dobrych drog,
najnowsze rozporzadzenie - wlasnie dorzucil 200km .. do planu
13 pazdziernika 2015 :-)

Choc nie neguje - od 2004 sporo nam sie polepszylo. Dzieki unijnym dotacjom.

J.

Wroclawska strefa 30