Wrocławskie drogi znów docenione ;) 28 km/h

Data: 2012-09-05 11:46:10
Autor: radekp@konto.pl
Wrocławskie drogi znów docenione ;) 28 km/h
A tak na poważnie, to do korkowo.pl nie podchodzę na poważnie. O ile znam osób wiele jeżdżących z AM z LD, tak nie znam nikogo z janosikiem. Znaczy znam jednego - kupił janosika, zrobił trasę i mi oddał. Ja zrobiłem parę tras i mu oddałem. Opłaconu janosik wylądował w koszu :)

Zawsze możesz się posilić korkosferą.pl, Naviexpert lepiej szacuje prędkości
niż AM/targeo.pl

Poznań: 26km/h,    Warszawa: 30km/h,    Bydgoszcz: 26km/h,    Łódź: 31km/h,
Lublin: 26km/h,  Wrocław: 29km/h,    Gdańsk: 30km/h,    Szczecin: 34km/h,
Kraków: 30km/h,    Katowice: 31km/h

Wrocławskie drogi znów docenione ;) 28 km/h