Wróg idiotów.

Data: 2011-07-12 09:05:44
Autor: Przemysław W
Wróg idiotów.
W nocy z pi±tku na sobotę nieznany sprawca przebił oponę w stoj±cym na strzeżonym i ogrodzonym siatk± parkingu samochodzie posła Antoniego Macierewicza (PiS) - informuje "Nasz Dziennik".

- Nie przesadzałbym z wag± sprawy, odebrałbym to jako akt zło¶liwo¶ci - powiedział gazecie pytany o ocenę tego zdarzenia poseł.

Komenda Stołeczna Policji potwierdza przyjęcie zgłoszenia i deklaruje, że podejmie wszelkie działania w celu wyja¶nienia tego zdarzenia.

Więcej w "Naszym Dzienniku".

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/akt-zlosliwosci-wobec-antoniego-macierewicza,1,4789281,wiadomosc.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-12 06:21:26
Autor: Bruner
Wróg idiotów.

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ivgro9$t5s$1inews.gazeta.pl...
W nocy z pi±tku na sobotę nieznany sprawca przebił oponę w stoj±cym na strzeżonym i ogrodzonym siatk± parkingu samochodzie posła Antoniego Macierewicza (PiS) - informuje "Nasz Dziennik".

zwykla kolej losu po przebiciu opon mozgowych przyszla kolej na ...

Data: 2011-07-12 09:14:10
Autor: Leprechaun
Wróg idiotów.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivgro9$t5s$1inews.gazeta.pl...
[...]

K...wa! Mi też przebili oponę! Policja nie podjęła żadnych działań! Nawet nie miała zamiaru! Chyba zostanę posłem!

BomBel

Data: 2011-07-12 07:37:21
Autor:
Wróg idiotów.
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]

K...wa! Mi też przebili oponę! Policja nie podjęła żadnych działań! Nawet nie miała zamiaru! Chyba zostanę posłem!

przeciez ty samochodu nie masz pacjencie z Tworek,

kandydat Uni Lewicy :)))))))))

Data: 2011-07-12 13:59:23
Autor: cirrus
Wróg idiotów.
Użytkownik <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivgtjh$5ib$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak Jaru¶?

--
stevep

Data: 2011-07-12 11:22:08
Autor: jadrys
WrĂłg idiotĂłw.
W dniu 2011-07-12 09:14, Leprechaun pisze:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ivgro9$t5s$1inews.gazeta.pl...
W nocy z piątku na sobotę nieznany sprawca przebił oponę w stojącym na strzeżonym i ogrodzonym siatką parkingu samochodzie posła Antoniego Macierewicza (PiS) - informuje "Nasz Dziennik".

- Nie przesadzałbym z wagą sprawy, odebrałbym to jako akt złośliwości - powiedział gazecie pytany o ocenę tego zdarzenia poseł.

Komenda Stołeczna Policji potwierdza przyjęcie zgłoszenia i deklaruje, że podejmie wszelkie działania w celu wyjaśnienia tego zdarzenia.

K...wa! Mi też przebili oponę! Policja nie podjęła żadnych działań! Nawet nie miała zamiaru! Chyba zostanę posłem!

BomBel

A czy twoje auto stało także na ogrodzonym, strzeżonym parkingu?

Wróg idiotów.