Wróg publiczny nr 1

Data: 2009-02-24 20:55:49
Autor: wa
Wróg publiczny nr 1
Data: 2009-02-24 21:31:25
Autor: Kudlaty
Wróg publiczny nr 1

Użytkownik "wa" <wa@wa.com> napisał w wiadomości news:go1js1$63l$1mx1.internetia.pl...
To jeszcze tylko wojna i hossa sie zacznie ... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pEn9R3K2kdA&feature=channel_page

http://urbas.blog.onet.pl/2,ID366213234,DA2009-02-24,index.html

z pierwszego wynika ze natapila panika i zastopowana ja utajniona interwencja
z drugiego to tylko hipotezy, bez zadnego potwierdzenia.
Chiny nie mialy interesu aby zadusic gospodarki USA jako duzego konsumenta ich dobr. Dodatkowo mozna stwierdzic ze dewizy ktore posiadaja przy takim ruchu powodowalyby utrate glownego dluznika. Z punktu widzenia pejsow, lepiej miec dluznika zywego jak najdluzej niz dluznika umarlego.
Bez dostepu do informacji poufnych jakiekolwiek  rozwazania maja charakter spekulacyjny.

Data: 2009-02-25 10:52:11
Autor: Bronisław Tatul
Wróg publiczny nr 1
To jeszcze tylko wojna i hossa sie zacznie ... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pEn9R3K2kdA&feature=channel_page

z pierwszego wynika ze natapila panika i zastopowana ja utajniona
interwencja

Wszystkiemu winien internet. Ale zobaczcie jeśli to było we
wrześniu, a dopiero teraz wyszło na jaw to jednak internet nie
jest główną przyczyna ;-)
zamiast wideo
http://www.meritum.us/2009/02/18/kulisy-finansowego-911-elektroniczny-atak-na-banki/

Wróg publiczny nr 1