Wróg wewnetrzny

Data: 2012-02-25 05:39:35
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
Józef Mackiewicz pisał, że wewnętrzny okupant - sowietyzm jest w nas,
miezaleznie od narodowości, wyznania, czy społecznego statusu.
:
Rzuciłem tutaj przykłady obecności sowietyzmu w polskim patrioryzmie.
Żaden z liścianych patriotów nie potrafił odnieśc się do
przedstawionych faktów. Zamiast tego zaczęła się zgaduj-zgadula na mój
temat - czy jestem od Wyborczej, czy od POlszewii. Zupełnie jak na
zebraniu ZMP w latach 50. Sztandary się zmieniły, wewnętrzny okupant
nadal blokuje szare komórki.
_biały

Data: 2012-02-25 05:59:03
Autor: HaMMeR
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 14:39, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Odrobine cierpliwosci, a otrzymasz komentarz na twoje cztery,
manipulatorskie wobec 'polskiego' patriotyzmu, punkty.

Data: 2012-02-25 08:07:52
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 14:59, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

Odrobine cierpliwosci, a otrzymasz komentarz na twoje cztery,
manipulatorskie wobec 'polskiego' patriotyzmu, punkty.

Najpierw komentarz, a potem zarzuty o manipulacje dobrze?

jb

Data: 2012-02-25 14:42:09
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Józef Mackiewicz pisał, że wewnętrzny okupant - sowietyzm jest w nas,
[...]

****************************

o Mackiewiczu odpisalem ci wczoraj. Na tej grupie wiekszosc to trolle lub homo sowietikusy i ruskie raby, byli esbecy lub ich progenitura - wiec co ci
mieli napisac, skoro to nie sa Polacy?

Data: 2012-02-25 08:12:39
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 15:42, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

[...]

O Mackiewiczu nie musisz mi tutaj odpisywać

 Na tej grupie wiekszosc to trolle lub
homo sowietikusy i ruskie raby, byli esbecy lub ich progenitura - wiec co ci
mieli napisac

Ty też nic madrego nie napisałeś, oprócz swoich domysłów.

, skoro to nie sa Polacy?

Może niby Ruscy, jak na przykład Bukovski?

Data: 2012-02-25 17:43:09
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): O Mackiewiczu nie musisz mi tutaj odpisywać
***********************

to po co poruszales na tej grupie temat Mackiewicza? Ten tekst ktory teraz
zamiesciles jest tylko jego kontynuacja. O co wiec ci chodzi, czlowieczku?

 Na tej grupie wiekszosc to trolle lub
homo sowietikusy i ruskie raby, byli esbecy lub ich progenitura - wiec co ci
mieli napisac

Ty też nic madrego nie napisałeś, oprócz swoich domysłów.

...wcale sie nie dziwie, ze dla ciebie to nic madrego:)

, skoro to nie sa Polacy?

Może niby Ruscy, jak na przykład Bukovski?

...tacy jak ty. Chyba wiesz najlepiej kim jestes?

Data: 2012-02-25 10:39:30
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 18:43, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

, skoro to nie sa Polacy?

Może niby Ruscy, jak na przykład Bukovski?

..tacy jak ty. Chyba wiesz najlepiej kim jestes?

No chyba lepiej od ciebie.
Zauważyłem, że ty tutaj na grupie w ogóle o ludziach nic nie wiesz.
Zamiast czyjes teksty, rozumiesz jedynie własne opinie.
jb

Data: 2012-02-25 19:14:52
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): No chyba lepiej od ciebie.
Zauważyłem, że ty tutaj na grupie w ogóle o ludziach nic nie wiesz.
Zamiast czyjes teksty, rozumiesz jedynie własne opinie.

**********************************

a ja zauwazylem, ze jestes po prostu kolejny glupi troll (albo kolejny klon
ktory ma jakis kompleks nizszosci w stosunku do mnie- bo cos za bardzo
przyczepiles sie akurat do mnie), ktory tu sie produkuje, aby podreperowac
swoje wyjatkowo slabiutkie ego i obrzuca inwektywami schowany za komputerem
tych, ktorzy kwestionuja jego belkotliwe teksty.

Brak argumentow merytorycznych, klamcy i dezinformatorzy zastepuja inwektywami
i atakami personalnymi. Swietny tekst o takich jak ty nienawistnikach i
prymitywach intelektualnych uwazajacych sie za postympowcow, napisal ostatnio
Ziemkiewicz. Twoj przypadek jest ewidentny i pokazuje kim sa przeciwnicy PiS-u.
Ciemnota i zascianek ktoremu sloma z butow wychodzi:)

Data: 2012-02-25 11:25:44
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:14, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Naprawdę tak myslisz? I nikt ci nie powiedział, że jesteś megalomanem?

 bo cos za bardzo
przyczepiles sie akurat do mnie),

Akurat na twoje posty nie odpowiadam. Sam się przyczepiłeś, jak pijak
słupa ogłoszeniowego.

jb

Data: 2012-02-25 19:33:49
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Akurat na twoje posty nie odpowiadam. Sam się przyczepiłeś, jak pijak
słupa ogłoszeniowego.

******************

to jest grupa dyskusyjna czerwony chamie.Na moje posty nie odpowiadasz, bo nie
masz po prostu argumentow:)))

Data: 2012-02-25 11:43:36
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:33, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Akurat na twoje posty nie odpowiadam. Sam się przyczepiłeś, jak pijak
słupa ogłoszeniowego.

******************

to jest grupa dyskusyjna

Czemu wyciąłeś początek postu? Dobrze wiesz jaki był kontekst.
I kto jest chamem?

Data: 2012-02-25 19:50:46
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): I kto jest chamem?

*************************

spadaj glupkowaty trollu:)

Data: 2012-02-25 11:56:32
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:50, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

I kto jest chamem?

*************************

spadaj glupkowaty trollu:)

Ty naprawdę chcesz płakać?
jb

Data: 2012-02-25 20:38:08
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Ty naprawdę chcesz płakać?

******************

posluchaj, jak jestes nienormalny to podejmij leczenie. PLONK

Data: 2012-02-25 13:45:09
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 21:38, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Ty naprawdę chcesz płakać?

******************

posluchaj, jak jestes nienormalny to podejmij leczenie.

PLONK

Znów się obraziłeś?
:-DD
jb

Data: 2012-02-25 23:35:09
Autor: Marek Czaplicki
Wróg wewnetrzny
jr wrote:
PLONK

Znów się obraziłeś?
:-DD
jb

No nie. Ale Cię "zaszczyt" kopnął. Ten PLONK. :-)

Data: 2012-02-25 22:45:08
Autor: Obserwator
Wróg wewnetrzny
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
No nie. Ale Cię "zaszczyt" kopnął. Ten PLONK. :-)

...zazdroscisz, Czaplicki? --

Data: 2012-02-26 07:38:40
Autor: Leprechaun
Wróg wewnetrzny

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jibo9k$ekb$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

No nie. Ale Cię "zaszczyt" kopnął. Ten PLONK. :-)

..zazdroscisz, Czaplicki?

A ty jakie masz nazwisko chłopski filozofie? Na kogo jutro doniesiesz?

BomBel

Data: 2012-02-25 23:40:00
Autor: Grzegorz Z.
Wróg wewnetrzny
Marek Czaplicki napisał:

jr wrote:
PLONK

Znów się obraziłeś?
:-DD
jb

No nie. Ale Cię "zaszczyt" kopnął. Ten PLONK. :-)

Musiał czuć się podobnie jak ja, gdy mi na p.s.r. King Kong coś takiego
kiedyś napisał.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-25 15:47:05
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 14:39, jr pisze:
[...]

A co sie dziwisz, w necie dzialaja ruskie brygady propagandowe.

Poza tym wiekszosc z userow pochodzi z prylu, a pryl niezle wypral wielu
mozgi.

Data: 2012-02-25 08:14:34
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 15:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A co sie dziwisz, w necie dzialaja ruskie brygady propagandowe.

Poza tym wiekszosc z userow pochodzi z prylu, a pryl niezle wypral wielu

A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.
jb

Data: 2012-02-25 18:27:37
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 17:14, jr pisze:
> [...]
> mozgi.
A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.

Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Oczywiscie czytalem pelne nienawisci teksty jacka bialego o kaczce.
Chwaly to dla jb nie przynosi.

Data: 2012-02-25 09:36:45
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.
> jb

Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Nie moja wina
jb

Data: 2012-02-25 20:07:13
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 18:36, jr pisze:
Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Nie moja wina
jb

Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)

Data: 2012-02-25 11:14:46
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie moja wina
> jb

Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)

Już mi to mówiłeś sto razy!
 (i chcieliśmy wygrać z komuna z takimi bałwanami. Nic dziwnego, że
Michniki, Wałęsy i Mazowieccy zrobili was w chuja bo chujami
jesteście.)

jb

Data: 2012-02-25 19:49:10
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Już mi to mówiłeś sto razy!
 (i chcieliśmy wygrać z komuna z takimi bałwanami. Nic dziwnego, że
Michniki, Wałęsy i Mazowieccy zrobili was w chuja bo chujami
jesteście.)
*********************************

tacy jak ty na pewno z komuna nie wygraja, bo sami maja mentalnosc komusza i
klamia tak glupio i bezczelnie, ze smierdzi od nich na setki kilometrow.

Uwzaj aby ci sie od tego klamstwa, calkiem w malej glowinie nie pomieszalo;))

Data: 2012-02-25 11:55:29
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:49, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Jakiego kłamstwa? Nie wyciulali was z tym orzełkiem w koronie?
Ja im nigdy nie wierzyłem, bo jestem kosmopolitą.
jb

Data: 2012-02-25 20:38:11
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 20:14, jr pisze:
Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)
Już mi to mówiłeś sto razy!

Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.

Data: 2012-02-25 11:49:44
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już mi to mówiłeś sto razy!

Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.

Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.
Czemu wycinasz zdania z kontekstu?
jb

Data: 2012-02-25 21:49:25
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 20:49, jr pisze:
Już mi to mówiłeś sto razy!

 Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.
Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.

Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.

Data: 2012-02-25 13:48:54
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 21:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.

Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.

Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto...
jb

Data: 2012-02-26 12:17:30
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 22:48, jr pisze:
Już mi to mówiłeś sto razy!

> Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.
Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto

Zachowujesz sie jak esbuc, to zadne klamstwo tylko fakt.

Data: 2012-02-26 04:43:25
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 26 Lut, 12:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto

Zachowujesz sie jak esbuc

Znowu się powtarzasz u2...
Jak dojdziesz do tysiaca, dostaniesz od gebelsika order.
jb