Wróg wewnetrzny

Data: 2012-02-25 05:59:03
Autor: HaMMeR
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 14:39, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
Józef Mackiewicz pisał, że wewnętrzny okupant - sowietyzm jest w nas,
miezaleznie od narodowości, wyznania, czy społecznego statusu.
:
Rzuciłem tutaj przykłady obecności sowietyzmu w polskim patrioryzmie.
Żaden z liścianych patriotów nie potrafił odnieśc się do
przedstawionych faktów. Zamiast tego zaczęła się zgaduj-zgadula na mój
temat - czy jestem od Wyborczej, czy od POlszewii. Zupełnie jak na
zebraniu ZMP w latach 50. Sztandary się zmieniły, wewnętrzny okupant
nadal blokuje szare komórki.
_biały

Odrobine cierpliwosci, a otrzymasz komentarz na twoje cztery,
manipulatorskie wobec 'polskiego' patriotyzmu, punkty.

Data: 2012-02-25 08:07:52
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 14:59, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

Odrobine cierpliwosci, a otrzymasz komentarz na twoje cztery,
manipulatorskie wobec 'polskiego' patriotyzmu, punkty.

Najpierw komentarz, a potem zarzuty o manipulacje dobrze?

jb

Wróg wewnetrzny