Wróg wewnetrzny

Data: 2012-02-25 15:47:05
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 14:39, jr pisze:
Józef Mackiewicz pisał, że wewnętrzny okupant - sowietyzm jest w nas,
miezaleznie od narodowości, wyznania, czy społecznego statusu.
:
Rzuciłem tutaj przykłady obecności sowietyzmu w polskim patrioryzmie.
Żaden z liścianych patriotów nie potrafił odnieśc się do
przedstawionych faktów. Zamiast tego zaczęła się zgaduj-zgadula na mój
temat - czy jestem od Wyborczej, czy od POlszewii. Zupełnie jak na
zebraniu ZMP w latach 50. Sztandary się zmieniły, wewnętrzny okupant
nadal blokuje szare komórki.
_biały

A co sie dziwisz, w necie dzialaja ruskie brygady propagandowe.

Poza tym wiekszosc z userow pochodzi z prylu, a pryl niezle wypral wielu
mozgi.

Data: 2012-02-25 08:14:34
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 15:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A co sie dziwisz, w necie dzialaja ruskie brygady propagandowe.

Poza tym wiekszosc z userow pochodzi z prylu, a pryl niezle wypral wielu

A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.
jb

Data: 2012-02-25 18:27:37
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 17:14, jr pisze:
> [...]
> mozgi.
A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.

Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Oczywiscie czytalem pelne nienawisci teksty jacka bialego o kaczce.
Chwaly to dla jb nie przynosi.

Data: 2012-02-25 09:36:45
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A tobie nie wyprał? Napisz coś mądrego, oprócz identyfikacji wrogów.
> jb

Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Nie moja wina
jb

Data: 2012-02-25 20:07:13
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 18:36, jr pisze:
Ty jr czy jb, bo juz stracilem rachube :)

Nie moja wina
jb

Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)

Data: 2012-02-25 11:14:46
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie moja wina
> jb

Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)

Już mi to mówiłeś sto razy!
 (i chcieliśmy wygrać z komuna z takimi bałwanami. Nic dziwnego, że
Michniki, Wałęsy i Mazowieccy zrobili was w chuja bo chujami
jesteście.)

jb

Data: 2012-02-25 19:49:10
Autor:
Wróg wewnetrzny
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Już mi to mówiłeś sto razy!
 (i chcieliśmy wygrać z komuna z takimi bałwanami. Nic dziwnego, że
Michniki, Wałęsy i Mazowieccy zrobili was w chuja bo chujami
jesteście.)
*********************************

tacy jak ty na pewno z komuna nie wygraja, bo sami maja mentalnosc komusza i
klamia tak glupio i bezczelnie, ze smierdzi od nich na setki kilometrow.

Uwzaj aby ci sie od tego klamstwa, calkiem w malej glowinie nie pomieszalo;))

Data: 2012-02-25 11:55:29
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:49, " " <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Jakiego kłamstwa? Nie wyciulali was z tym orzełkiem w koronie?
Ja im nigdy nie wierzyłem, bo jestem kosmopolitą.
jb

Data: 2012-02-25 20:38:11
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 20:14, jr pisze:
Bialy czy czarny, wygladasz mi na esbuca :)
Już mi to mówiłeś sto razy!

Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.

Data: 2012-02-25 11:49:44
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 20:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już mi to mówiłeś sto razy!

Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.

Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.
Czemu wycinasz zdania z kontekstu?
jb

Data: 2012-02-25 21:49:25
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 20:49, jr pisze:
Już mi to mówiłeś sto razy!

 Klamiesz, napisalem to zaledwie dwa razy.
Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.

Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.

Data: 2012-02-25 13:48:54
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 25 Lut, 21:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mógłbym się doliczyć trzech, ale niech ci będzie.

Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.

Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto...
jb

Data: 2012-02-26 12:17:30
Autor: u2
Wróg wewnetrzny
W dniu 2012-02-25 22:48, jr pisze:
Już mi to mówiłeś sto razy!

> Czyli jestes patologicznym klamca, takim gebelsikiem.
Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto

Zachowujesz sie jak esbuc, to zadne klamstwo tylko fakt.

Data: 2012-02-26 04:43:25
Autor: jr
Wróg wewnetrzny
On 26 Lut, 12:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jawohl! Kłamstwo powtórzone dwa razy, to nie to samo co sto

Zachowujesz sie jak esbuc

Znowu się powtarzasz u2...
Jak dojdziesz do tysiaca, dostaniesz od gebelsika order.
jb