Wróg wewnętrzny i wybory w czasie pandemii

Data: 2020-05-01 04:09:18
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny i wybory w czasie pandemii
Formalnie nie ma przeszkód, żeby wprowadzić stan nadzwyczajny i przesunąć w czasie wybory prezydenckie. Jednak przez lata wyhodowaliśmy sobie w kraju wroga wewnetrznego, który działa według starej bolszewickiej zasady: czym gorzej, tym lepiej. Teraz chcą stanu klęski żywiołowej, potem znajdą argumenty, że takiej klęski w Polsce nie ma i pobiegną do Brukseli skarżyć 'dyktaturę'. Poza tym znajdą adwokatów, którzy zaczną windykować odszkodowania od państwa polskiego na rzecz zagranicznych firm. Będą na wszelkie sposoby kołysać łodzią, żeby ją zatopić w czasie pandemii.   A może wprowadzić stan nadzwyczajny, na drugi dzień go zawiesić?

JB

Data: 2020-05-01 05:07:40
Autor: japanizer
On Friday, May 1, 2020 at 8:09:20 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Panie Jacku Biały, a co na ten temat pańscy koledzy z esbecji, do których latał pan za komuny kapować, pić wódkę?

Data: 2020-05-01 14:25:26
Autor: Sylvio Balconetti
Am 01.05.20 um 14:07 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

"W miarę postępów w budowie socjalizmu walka klasowa zaostrza się" czyli myśl wielkiego klasyka wiecznie zywa!

https://tinyurl.com/ybujxygj

https://tinyurl.com/y7s5trdq

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić, nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-05-02 06:40:43
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny i wybory w czasie pandemii
  -- "W miarę postępów w budowie socjalizmu walka klasowa zaostrza się" czyli myśl wielkiego klasyka wiecznie zywa!

Nie błaznuj pyszałku o walce klasowej, bo chodzi o sprzątanie domu.

JB

Data: 2020-05-01 14:49:45
Autor: Jacek Bialy
[...]

Czy pan posiada jakieś imię i nazwisko panie szmata?

JB

Data: 2020-05-01 17:06:40
Autor: japanizer
On Saturday, May 2, 2020 at 6:49:46 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Czy pan posiada jakieś imię i nazwisko panie szmata?

P. Jacek Biały chce wypić z kolegami z esbecji moje zdrowie? Jak to pan kiedyś pisał tu na grupie o swoich kolesiach z esbecji: "ileż to ja z nimi wódki nie wypiłem". Rozumiecie już, p. Jacku Biały, kto się kiedyś za komuny zeszmacił i do dziś jest szmatą?

Data: 2020-05-02 06:29:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Za duże ma pan mniemanie o sobie.

 - Jak to pan kiedyś pisał tu na grupie o swoich kolesiach z esbecji: "ileż to ja z nimi wódki nie wypiłem".

Wujek gugiel powinien pomóc:

 http://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&source=android-home&oq=ile%C5%BC+to+ja+z+nimi+w%C3%B3dki+nie+wypi%C5%82em&aqs=mobile-gws-lite..&source=hp&q=ile%C5%BC+to+ja+z+nimi+w%C3%B3dki+nie+wypi%C5%82em  https://groups.google.com/forum/m/?hl=pl#!searchin/pl.soc.polityka/ile%C5%BC$20to$20ja$20z$20nimi$20w%C3%B3dki$20nie$20wypi%C5%82em Jak widać nie pomógł szmacie i oszczercy kryjącemu się pod anonimową ksywką 'japa'.

  -- Rozumiecie już, p. Jacku Biały, kto się kiedyś za komuny zeszmacił i do dziś jest szmatą?

Oczywiście że rozumiem - szmatą jest ten, kto nie potrafi spojrzeć w lustro, dlatego doszukuje się sobie podobnych wśród innych.

JB

Data: 2020-05-02 10:24:55
Autor: japanizer
On Saturday, May 2, 2020 at 10:29:40 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

 http://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&source=android-home&oq=ile%C5%BC+to+ja+z+nimi+w%C3%B3dki+nie+wypi%C5%82em&aqs=mobile-gws-lite..&source=hp&q=ile%C5%BC+to+ja+z+nimi+w%C3%B3dki+nie+wypi%C5%82em  https://groups.google.com/forum/m/?hl=pl#!searchin/pl.soc.polityka/ile%C5%BC$20to$20ja$20z$20nimi$20w%C3%B3dki$20nie$20wypi%C5%82em

Ano.

Proszę szukać "Ile ja z nimi wódki wypiłem za młodu...".
Dlaczego zarzuca mi pan oszczerstwo za coś, co pan kiedyś robił za komuny z kolesiami z esbecji? Jeszcze kiedyś p. Jacek Biały starał się tłumaczyć - że taka ich była praca, że to koledzy ze szkoły, że dzięki temu mógł handlować na lewo... Teraz całkowite wyparcie, czy może totalne zeszmacenie?

Data: 2020-05-02 12:51:58
Autor: Jacek Bialy
> [...]

   -- - Ano.
Proszę szukać "Ile ja z nimi wódki wypiłem za młodu...".

Ano widzisz szmato..   Przeinaczasz cytaty, dodajesz własne komentarze i siejesz konflikty personalne na grupach dyskusyjnych. Na drugim roku studiów miałem psychologię i według mojej skromnej wiedzy ktoś taki jak ty nie potrafi poradzić sobie z własnym życiem.    -- - Dlaczego zarzuca mi pan oszczerstwo za coś, co pan kiedyś robił za komuny z kolesiami z esbecji? Jeszcze kiedyś p. Jacek Biały starał się tłumaczyć - że taka ich była praca, że to koledzy ze szkoły, że dzięki temu mógł handlować na lewo...

A gdzie cytaty? Gdzie linki? Nie dość że kłapiesz pustą gębą, to jeszcze ukrywasz swoje imię i nazwisko. Ja na tej grupie używałem różnych nicków:
jur
Jr
miś z okienka
Europejczyk (...)
Towarzysz Gnój
i pewnie jeszcze jakieś, co traktowałem jako zabawę, po której ujawniałem swoją tożsamość, jeśli ktoś wcześniej sam się nie domyślił. No ale 'japa' to już ważna misja na pl.soc.polityka - tym bardziej że grupa nie do końca poważna, więc utrzymuj top secret mr. Hyde..

JB

 Teraz całkowite wyparcie, czy może totalne zeszmacenie?

Data: 2020-05-02 18:23:36
Autor: japanizer
On Sunday, May 3, 2020 at 4:51:59 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Proszę szukać "Ile ja z nimi wódki wypiłem za młodu...".

Ano widzisz szmato..   Przeinaczasz cytaty, dodajesz własne komentarze

Że napisałem "ależ", zamiast "ale"? Nie ośmieszajcie się już, esbecki kapusiu.

Twoja próba manipulacji, że tego nie powiedziałeś, również kompromitująca - szukanie wśród stron www, a nie groups.google.com, czy szukanie na grupie pl.soc.polityka, zamiast soc.culture.polish

Tak więc widzicie. Raz zostaliście esbecką prostytutką, więc to zostaje na całe życie. Ale nie martwcie się! Sami pisaliście, że to nie wstyd!

Data: 2020-05-03 16:01:05
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Ano widzisz szmato..   Przeinaczasz cytaty, dodajesz własne komentarze

   -- - Że napisałem "ależ", zamiast "ale"?

Cokolwiek napiszesz, kłapiesz pustym dziobem, bo nie odwołujesz się do żadnych źródeł.

[...]

No nie bądź taka pretensjonalna!  Zrób własne kwerendy, podaj swoje źródła szmato, zamiast dąsać się jak przysłowiowa królewna na ziarnku grochu. A przede wszystkim przedstaw nam się tutaj z imienia i nazwiska.

JB

Data: 2020-05-03 08:04:38
Autor: Runt
W dniu 2020-05-02 o 15:29, Jacek Bialy pisze:

Oczywiście że rozumiem - szmatą jest ten, kto nie potrafi spojrzeć w lustro, dlatego doszukuje się sobie podobnych wśród innych.

To dlaczego nie spojrzysz? Boisz się,  że zobaczysz pawiana? ;-)))

widzisz jacusiu, smród sie za tobą ciągnie ;-_)_)

--
Runt

Data: 2020-05-02 07:36:46
Autor: Runt
W dniu 2020-05-01 o 23:49, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

A wy Kałecki, jakie jest wasze prawdziwe nazwisko?

--
Runt

Data: 2020-05-02 07:36:40
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-01 o 14:07, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/6479731,wystapienie-pawlowicz-hit-sieci-glosowanie-korespondencyjne.html

"W 2013 r. Pawłowicz na mównicy sejmowej krytykowała głosowanie korespondencyjne. Na archiwalnym nagraniu słychać, jak obecna sędzia Trybunału Konstytucyjnego negatywnie ocenia ówczesny pomysł PO.

Głosowanie korespondencyjne poprzedzone jest udostępnieniem pakietu wyborczego, co stworzy groźbę handlu tymi głosami i skupowania ich w dużych ilościach. Można te głosy skupować 46 proc., które zwykle nie chodzą na wybory, a za piwo czy 50 zł chętnie swój głos odstąpią [...] To może dotyczyć kilku, nawet kilkunastu procent głosów, co może zaważyć na ostatecznym wyniku głosowania - mówiła Pawłowicz.

To jest święto demokracji, a taki sposób głosowania sprowadzi to do banału przesłania PIT-u drogą pocztową - dodała."

--
Runt

Data: 2020-05-02 06:59:44
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyli PiS powinien wprowadzić stan klęski żywiołowej. W międzyczasie Platforma zamieni Kidawę na Tuska i zamiast Kidawy Tusek dostanie 4%..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-02 13:11:10
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Czyli PiS powinien wprowadzić stan klęski żywiołowej. W międzyczasie Platforma zamieni Kidawę na Tuska i zamiast Kidawy Tusek dostanie 4%..
Buuu ha-ha!
-- -- -

Duda nie boi się niczego, a Kaczor boi się folksdojcza..   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-03 08:04:48
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-02 o 15:59, Jacek Bialy pisze:
[...]

no co ty? stan wojenny i już. tylko kto załozy ciemne okulary?
narciarz czy ktoś z Żoliborza? ;-)))

W międzyczasie Platforma zamieni Kidawę na Tuska i zamiast Kidawy Tusek dostanie 4%..

boicie sie Tuska, co? ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-04 07:18:54
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Czyli PiS powinien wprowadzić stan klęski żywiołowej.

   -- - no co ty? stan wojenny

Sami się o to prosicie..

   -- - i już. tylko kto załozy ciemne okulary?
narciarz czy ktoś z Żoliborza? ;-)))
W międzyczasie Platforma zamieni Kidawę na Tuska i zamiast Kidawy Tusek dostanie 4%..

   -- - boicie sie Tuska, co? ;-)))

Tusk wam już w niczym nie pomoże.  Gdyby się nie bał, to by wystartował zamiast tej nieszczęsnej Kidawy. Ale on jest za cwany, żeby przegrywać, więc woli z dystansu poszczekiwać.

JB

Data: 2020-05-04 19:59:22
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-04 o 16:18, Jacek Bialy pisze:
    -- - boicie sie Tuska, co? ;-)))
Tusk wam
wam czyli komu? nie byłem w SB. wiesz dlaczego?
już w niczym nie pomoże.
czy ja go prosze by mi pomagał?
Gdyby się nie bał,
niby kogo? ciebie? ;-)
to by wystartował zamiast tej nieszczęsnej Kidawy.
masz wszystkich w domu? co to za kasa na tym stolcu.
Ale on jest za cwany, żeby przegrywać,
na jego miejscu tez miałbym to gdzies!
więc woli z dystansu poszczekiwać.
POszczekujesz to ty.

--
Runt

Data: 2020-05-04 12:35:39
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
już w niczym nie pomoże.
 -- czy ja go prosze by mi pomagał?

A kto inny miałby wywozić Kaczora na taczce, jeśli nie Tusk i stworzona przez niego partia? Nawet gdy w Polsce dojdzie do jakiegoś strasznego kryzysu, to przyjdzie ktoś inny, ale nie będzie to Donald Tusk, ani nikt z PO. Czas Platformy już minął.

Gdyby się nie bał,
  -- - niby kogo? ciebie? ;-)

Najbardziej boi się wyborczej przegranej - boi się narodu, który nie wybierze go na prezydenta. Mógłby wygrać jedynie z Jarosławem Kaczyńskim, ale on jest już za stary, żeby znowu z nim się szarpać (Kaczyński powinien przeprosić Polaków za ową debatę i za osiem lat bandyckich rządów PO).

JB

Data: 2020-05-05 07:34:05
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-04 o 21:35, Jacek Bialy pisze:
już w niczym nie pomoże.
  -- czy ja go prosze by mi pomagał?
A kto inny miałby wywozić Kaczora na taczce, jeśli nie Tusk i stworzona przez niego partia?
Niby dlaczego Tusk? To jakis mocarz nad mocarze? "Kaczora" na taczce wywiezie Naród. Poczekaj jeszcze trochę.
Nawet gdy w Polsce dojdzie do jakiegoś strasznego kryzysu,
Tak mogą sie skończyć rządy PiS.
to przyjdzie ktoś inny,
Kto? Jakaś Beata?  ;-)
ale nie będzie to Donald Tusk,
po co mu problemy na kark?
ani nikt z PO.
Lewica? ;-)
Czas Platformy już minął.
PiS-u też minie. Odejdą w niesławie.
Opluwani przez dzisiejszych wyznawców.
Gdybyś się nie bał,
   -- - niby kogo? ciebie? ;-)
Najbardziej boi się wyborczej przegranej - boi się narodu, który nie wybierze go na prezydenta.
Czy nie prościej ogłosić jakiegoś nieudacznika wiecznym prezydentem?
Mógłby wygrać jedynie z Jarosławem Kaczyńskim,
Alez mi wygrana. ;-)
ale on jest już za stary,
Tusk czy Kaczyński? ;-)
żeby znowu z nim się szarpać (Kaczyński powinien przeprosić Polaków za ową debatę i za osiem lat bandyckich rządów PO).
jacusiu, to naród wybrał PO-PSL. Nie J. Kaczyński. Za czasów PO-PSL inflacja była bliska zeru. Kraj się rozwijał. Nie było złodziejstwa.
Tu cie uprzedzę: czy ktoś z PO-PSL gnije w więzieniu za przekręty?
A teraz przyjrzyj się rządom PiS a właściwie J.Kaczyńskiego.
Jak nazwiesz takie rządy? Socjalizmem, demokracją, komunizmem? A może jakoś inaczej? Napisz to co ci przyszło w 1-wszej chwili do głowy, a boisz się tej myśli dopuścić do siebie. ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-07 04:23:25
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
A kto inny miałby wywozić Kaczora na taczce, jeśli nie Tusk i stworzona przez niego partia?
   -- - Niby dlaczego Tusk? To jakis mocarz nad mocarze?

Ludzie tacy jak Olechowski i Tusk są wizerunkowym przeciwieństwem braci Kaczyńskich. Dlatego Pani Matka kazała im stworzyć Platformę Obywatelską, żeby pilnować feudalnego porządku III RP przed politykami takimi jak bracia Kaczyńscy. W grę wchodzą duże pieniądze, dlatego polityczne środki są adekwatne.

   -- - "Kaczora" na taczce
wywiezie Naród. Poczekaj jeszcze trochę.

Czas gra na korzyść PiS-u, gdyż w czasie ich rządów zmienia się świadomość społeczna. Przede wszystkim ludzie widzą realne korzyści, jakie przynosi desowietyzacja kraju i uwalnianie gospodarki od peerelowskich uzależnień (to było widać już za pierwszego PiS-u, lecz dopiero teraz widzi to większość społeczeństwa).

Nawet gdy w Polsce dojdzie do jakiegoś strasznego kryzysu,
Tak mogą sie skończyć rządy PiS.
to przyjdzie ktoś inny,
   -- - Kto? Jakaś Beata?  ;-)

Tego na razie nie wiadomo, lecz natura nie lubi próżni. Ja myślę że po chadecko-sanacyjnych rządach PiS przydaliby się w Polsce jacyś sensowni liberałowie. Jeśli w Konfederacji wyrosną z korwinizmu-putinizmu, to tacy mieliby przyszłość - jednak do polityki długo się dojrzewa.

ale nie będzie to Donald Tusk,
po co mu problemy na kark?
ani nikt z PO.
Lewica? ;-)

To są partie transformacji, która miała przekształcić ustrój PRL od państwowego niewolnictwa do luźnej sfeudalizowanej oligarchii. Operacja była prowadzona pod fałszywą flagą Lecha Wałęsy i jego komitetu. Kaczyńscy również z tego towarzystwa się wywodzą, ale dla nich to są renegaci, którzy ten stół chcieli wywrócić już po pierwszych wolnych wyborach. Dlatego Pani Matka musiała ciężko pracować przy tworzeniu coraz to nowych politycznych partii, przy wymyślaniu im politycznych haseł i szyciu sztandarów - żeby nie dopuścić do władzy ludzi dla siebie niebezpiecznych.

JB

Data: 2020-05-07 05:07:26
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Czas Platformy już minął.
PiS-u też minie. Odejdą w niesławie.
   -- - Opluwani przez dzisiejszych wyznawców.

Jak na razie jest ich coraz więcej. Na początku transformacji udało się narzucić ludziom przekonanie, że feudalno-oligarchiczne struktury jakie tworzyła postkomunistyczna nomenklatura są dla nich jakimś schronieniem i ratunkiem przed tym, co robi Lech Wałęsa i jego grupa. Stąd tak wielka początkowo niechęć społeczna do lustracji i desowietyzacji, którą prosty człowiek odbierał jako zagrożenie własnego bezpieczeństwa. Dzisiaj wiadomo, kim był Lech Wałęsa i jaka jest faktyczna rola postkomunimu w życiu kraju, a szczególnie w jego gospodarce. Usuwanie chwastów daje miarodajne efekty w postaci nie tylko wielkich inwestycji, ale także transferów społecznych. Jeżeli PiS się wykolei, to ludzie wybiorą takich, którzy będą robili to co PiS, czyli usuwali chwasty. Oczywiście stara postkomuna będzie się miotać pomiędzy SLD, ZSL i PO, ale w sumie to jest to już mniejszościosy elektorat - może być jeszcze tak, że SLD albo PSL przeskoczy w notowaniach KO i wtedy Platforma stanie się dla nich bytem zbędnym - zużytym kwiatkiem przypiętym ongiś do czerwonego kożucha.

JB

Data: 2020-05-08 07:58:40
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-07 o 14:07, Jacek Bialy pisze:
Czas Platformy już minął.
PiS-u też minie. Odejdą w niesławie.
    -- - Opluwani przez dzisiejszych wyznawców.

Jak na razie jest ich coraz więcej.

POczekaj jeszcze trochę. Wyznawcy wywioza ich na taczkach.

--
Runt

Data: 2020-05-09 06:35:22
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis

Jak na razie jest ich coraz więcej.

  -- POczekaj jeszcze trochę. Wyznawcy wywioza ich na taczkach.

Ale to ty nie możesz się tego doczekać. Przypominasz trochę człowieka, który wścieka się po tym, gdy na ekranie zobaczył 'game over'. No bo co z tego, że Kaczyński ze swoim PiS-em kiedyś odejdzie? Ilu ludzi dzisiaj czyta Gazetę Wyborczą? Jakich następców ma Adam Michnik? Żeby wrócić do władzy, musicie mieć nowy świat wirtualnyh wartości. Ale kto go zainstaluje w ludzkich mózgach?

JB

Data: 2020-05-10 01:56:42
Autor: Bruno Brunowski
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Jacuś wydumał:
" Ilu ludzi dzisiaj czyta Gazetę Wyborczą?"
To pytanie na które bardzo łatwo znaleźć odpowiedź:
80 tys. czytelników kupuje wydania papierowe, a 240 tys. sprawiło sobie prenumeratę cyfrową.
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-wyborcza-w-czasie-epidemii-sprzedaz-10-proc-w-dol-juz-240-tys-subskrybentow-cyfrowych

--
Bruno

Data: 2020-05-10 08:23:02
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-09 o 15:35, Jacek Bialy pisze:
Jak na razie jest ich coraz więcej.
   -- POczekaj jeszcze trochę. Wyznawcy wywioza ich na taczkach.
Ale to ty nie możesz się tego doczekać.
To proste. PiS zachowuje się jak komunistyczny dyktator.
Przypominasz trochę człowieka, który wścieka się po tym, gdy na ekranie zobaczył 'game over'.
Nie wściekam się, szkoda mi ludzi, moich rodziców, którzy widząc to wszystko co się dzieje mają dość durnoty rządzących.
No bo co z tego, że Kaczyński ze swoim PiS-em kiedyś odejdzie?
Szkoda tych lat do czasu tego "kiedyś".
Ilu ludzi dzisiaj czyta Gazetę Wyborczą?
Moim zdaniem mniej niż ogląda TVP Info.
Jakich następców ma Adam Michnik?
Co ma do tego Michnik? Bądź poważny. Trzymaj poziom.
Żeby wrócić do władzy, musicie
Nie mam parcia na szkło. Demokracja to rządy motłochu.
mieć nowy świat wirtualnyh wartości.
Rzeczywistych, a nie bajek opowiadanych w TVP Info
Ale kto go zainstaluje w ludzkich mózgach?
Polska to nie tylko sami durnie ale tak się dzieje,
że to motłoch decyduje o kierunku rozwoju kraju.
Cyrk w wyborami dobitnie świadczy, że to rządy motłochu.

--
Runt

Data: 2020-05-10 02:00:22
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

Jest wielu ludzi, którzy iluzję III RP uważali za rzeczywistość, bo to dawało pewien psychiczny komfort po niełatwym okresie PRL. Kaczyński brutalnie niszczy ten świat, a przy okazji manifestuje niebyt ładne cechy swojego charakteru. Lecz gdyby nie bracia Kaczyńscy, wirtualny świat stworzony przez Adama Michnika i tak by upadł, tylko być może w bardziej sensowny sposób. A może w ogóle by nie powstał?
Wielu było takich, którzy chcieli Polskę wyprowadzić z peerelu z pominięciem jego toksycznych mutacji i innych tego rodzaju powikłań. Z błogosławieństwem polskiego kościoła i polskiego papieża wszyscy oni zostali wyeliminowani przez Lecha Wałęsę i grupę, jaką zaczął wokół siebie tworzyć. Kaczyńscy przetrwali właśnie dlatego, że z tej właśnie grupy się wywodzą. Tak więc na problem polityczny nakładają się problemy personalnych zaszłości pomiędzy Kaczyńskimi, a środowiskiem tajnych służb skupionych wokół Wałęsy, a także ich współpracowników o znanych nazwiskach.
Można powiedzieć, że na problem desowietzacji Polski nałożyła się kłótnia w rodzinie zasiadającej kiedyś przy jednym stole. Gdyby nam się udało wywrócić ten stół zaraz po upadku Muru Berlińskiego, desowietyzacja Polski poszłaby szybko, być może dla niektórych boleśnie, lecz bez ciągnących się przez lata komplikacji i mnożących się znaków zapytania. W każdym razie dawno mielibyśmy to wszystko za sobą, a twoi rodzice nie musieliby dzisiaj cierpieć z powodu rządów PiS-u, która to partia pewnie nigdy by nie powstała.
Co mogę poradzić komuś takiemu jak ty?  Przede wszystkim usamodzielnić się mentalnie i uodpornić emocjonalnie, gdyż proces desowietyzacji jest nieunikniony niezależnie od tego, czy Kaczyński bedzie rządził, czy nie. Nawet jeśli go 'wywiozą na taczkach', twoi rodzice nie przestaną mieć problemów, gdyż po Kaczyńskim przyjdą inni, którzy będą robić to co on.

JB

Data: 2020-05-10 11:31:45
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-10 o 11:00, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie wiem skąd u ciebie twierdzenie, że Kaczyńscy  odegrali jakąś rolę w pokonaniu wizji wirtualnego (?) świata Michnika. Zwróć uwagę na obecny majątek J.Kaczyńskiego, wpływy i powiązania. Bez zgody kogoś mocnego to imperium by nigdy nie powstało. Kto jest aż tak mocny, że bezkarnie prowadzi grę? Odpowiedź jest jedna: Kreml.

Co mogę poradzić komuś takiemu jak ty?

Dam ci dobrą radę. Nie dawaj mi rad.

--
Runt

Data: 2020-05-10 05:39:17
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

Staraj się czytać ze zrozumieniem, gdyż nic o specjalnej roli Kaczyńskiego tutaj nie pisałem. Wręcz przeciwnie - bracia Kaczyńscy przyczynili się walnie do prezydentury Lecha Wałęsy i w konsekwencji do upadku pierwszego demokratycznego rządu III RP. To uniemożliwiło odejście od wizji Polski jako feudalnej kontynuacji PRL nakreślonej jeszcze w służbowej willi towarzysza Kiszczaka i potwierdzonej medialne przy okrągłym meblu. Rozpoczęła się era rekomunizacji państwa oraz rozkwitu ideologii propagowanej na łamach Gazety Wyborczej. Kaczyńscy mogli powrócić dopiero po kilkunastu latach, gdy michnikowszczyzna uległa erozji i wyjałowieniu, lecz sami przyczynili się do jej rozkwitu.

   -- - Zwróć uwagę na obecny
majątek J.Kaczyńskiego, wpływy i powiązania.

Nie wiem jaki ma majątek, ale wiem, że wywodzi się z tego samego środowiska, które jest mu dzisiaj wrogie, czyli z ekipy montowanej wokół Lecha Wałęsy jeszcze w połowie lat 80.. Każdy coś dostał przy pańskim stole, więc dlaczego nie oni?  Tak czy inaczej zasiedli tam w gronie tzw. drużyny Lecha i pewnie do końca nie wiedzieli z kim tańczą. Kurtyna została uniesiona krótko po tym, jak Wałęsa został prezydentem - gdyby się podporzadkowali, nikt by im tam krzywdy nie robił.

   -- - Bez zgody kogoś mocnego to
imperium by nigdy nie powstało. Kto jest aż tak mocny, że bezkarnie
prowadzi grę?

To trzeba rozeznać, komu bracia Kaczynscy najbardziej przeszkadzali, a potem poszukać jego wroga. Na poczatku wszystkim przeszkadzali, bo nawet USA widziały ważniejsze dla siebie podmioty w Niemczech i Rosji niż w zwasalizowanej przez te mocarstwa III RP. Lecz to zaczęło się zmieniać gdy zbliżenie rosyjsko-niemieckie zaczęło zagrażać interesom Stanów Zjednoczonych. Dla nas takie zbliżenie jest szalenie niebezpieczne, stąd nie tylko Polska, ale i inne kraje naszego regionu stają się ich naturalnym sojusznikiem. Lecz najpierw w Polsce musieli pozbyć się ekipy PO-PSL, a to mogła uczynić ekipa Kaczyńskiego. Szkoda, że sami nie do końca potrafimy rozwiązywać własne problemy.

JB

Data: 2020-05-11 07:26:09
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-10 o 14:39, Jacek Bialy pisze:
[...]
O wirtulanym świecie Michnika też nie? ;-)
    -- - Zwróć uwagę na obecny majątek J.Kaczyńskiego, wpływy i powiązania.
Nie wiem jaki ma majątek,
No tak, najlepiej rżnąć głupa.
ale wiem, że wywodzi się z tego samego środowiska,
PZPR-SB-PC?
które jest mu dzisiaj wrogie,
A nie odwrotnie?
czyli z ekipy montowanej wokół Lecha Wałęsy jeszcze w połowie lat 80.
Może wspomnisz o roli Macierewicza w "obaleniu" rządu Olszewskiego?
Każdy coś dostał przy pańskim stole, więc dlaczego nie oni?
No patrz, a dziś Kaczyński udaję ze jest jak  żóna cezara.
Tak czy inaczej zasiedli tam w gronie tzw. drużyny Lecha i pewnie do końca nie wiedzieli z kim tańczą.
Żartujesz sobie.
Kurtyna została uniesiona krótko po tym, jak Wałęsa został prezydentem - gdyby się podporzadkowali, nikt by im tam krzywdy nie robił.
Stała za nimi Moswka, prawda?
Bez zgody kogoś mocnego to imperium by nigdy nie powstało. Kto jest aż tak mocny, że bezkarnie
prowadzi grę?
Wyciąłeś KREML. To wiele tłumaczy.
To trzeba rozeznać, komu bracia Kaczynscy najbardziej przeszkadzali,
Sobie.
a potem poszukać jego wroga.
UE i Tusk? A może Niemce? ;-)
Na poczatku wszystkim przeszkadzali,
Tak jak dziś. Nie przeszkadzają tylko sobie i kolesiom.
/..../ >Lecz najpierw w Polsce musieli pozbyć się ekipy PO-PSL,
Dlaczego? ;-)
a to mogła uczynić ekipa Kaczyńskiego.
Czyli agenci Kremla. Kto zamordował Leppera?
Szkoda, że sami nie do końca potrafimy rozwiązywać własne problemy.
Zawsze tak było. "Chcesz banana?" - to najlepszy przykład.

--
Runt

Data: 2020-05-11 14:49:43
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Tak czy inaczej zasiedli tam w gronie tzw. drużyny Lecha i pewnie do końca nie wiedzieli z kim tańczą.
   -- - Żartujesz sobie.

Czytaj do końca i staraj się czytać ze zrozumieniem.

JB

Data: 2020-05-12 06:57:34
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-11 o 23:49, Jacek Bialy pisze:
Tak czy inaczej zasiedli tam w gronie tzw. drużyny Lecha i pewnie do końca nie wiedzieli z kim tańczą.
    -- - Żartujesz sobie.

Czytaj do końca i staraj się czytać ze zrozumieniem.

To ty czytaj ze zrozumieniem, a nie kręcisz jak Gowin.

https://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,11854917,Aresztowac_Walese.html

--
Runt

Data: 2020-05-12 02:11:23
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

Nie odwracaj vice versa uwag do ciebie kierowanych, tylko staraj się do nich stosować.

JB

Data: 2020-05-12 19:32:35
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-12 o 11:11, Jacek Bialy pisze:
[...]

Niby do czyich uwag? Do twoich? Śmiechu warte.

--
Runt

Data: 2020-05-13 05:52:48
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

   -- - Niby do czyich uwag?

Najlepiej wszystkich.
JB

Data: 2020-05-13 17:35:15
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-13 o 14:52, Jacek Bialy pisze:
Nie odwracaj vice versa uwag do ciebie kierowanych, tylko staraj się do nich stosować.
    -- - Niby do czyich uwag?
Najlepiej wszystkich.
juz raz dawałem ci rade bys nie dawał mi rad. zrozumiałes czy powtórzyć?

--
Runt

Data: 2020-05-13 11:18:53
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

To nie jest moja rada tylko prośba do ciebie.  Jeżeli chcesz z kimś dyskutować, to powinieneś starać się rozumieć to co inni piszą, zamiast ich przedrzeźniać jak debil.

JB

Data: 2020-05-14 09:08:20
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-13 o 20:18, Jacek Bialy pisze:
juz raz dawałem ci rade bys nie dawał mi rad. zrozumiałes czy powtórzyć?
To nie jest moja rada tylko prośba do ciebie.
To juz lepiej. ale nie wierzę w twoją "szczerość".
Jeżeli chcesz z kimś dyskutować,
co nazywasz dyskusją? Pyskówki?
to powinieneś starać się rozumieć to co inni piszą,
jeżeli piszą a nie bełkocą bez sensu.
zamiast ich przedrzeźniać jak debil.
POważnie? Masz sklerozę? "Chcesz banana?" Pamiętasz? Nu!

Tak wiec zanim zaczniesz mi dawać i rady i zwracać się z prośbą naprawę świata zacznij od siebie.

--
Runt

Data: 2020-05-14 04:57:16
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
to powinieneś starać się rozumieć to co inni piszą,
jeżeli piszą a nie bełkocą bez sensu.
zamiast ich przedrzeźniać jak debil.
   -- - POważnie? Masz sklerozę?

Co ma moja skleroza do twojego debilizmu?  Jeżeli przedrzeźniasz kogoś, kogo nie rozumiesz, to jesteś wyrośnięte dziecko, czyli debil.

JB

Data: 2020-05-14 17:40:34
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-14 o 13:57, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
to powinieneś starać się rozumieć to co inni piszą,
jeżeli piszą a nie bełkocą bez sensu.
zamiast ich przedrzeźniać jak debil.
    -- - POważnie? Masz sklerozę?
Co ma moja skleroza do twojego debilizmu?
To, że jesteś debilem i masz sklerozę.
Jeżeli przedrzeźniasz kogoś, kogo nie rozumiesz,
mówicie o sobie Kałecki? ;-)
to jesteś wyrośnięte dziecko, czyli debil.
Błąd logiczny abderyto! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-14 15:01:51
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
Jeżeli przedrzeźniasz kogoś, kogo nie rozumiesz,
mówicie o sobie Kałecki? ;-)
to jesteś wyrośnięte dziecko, czyli debil.
  -- Błąd logiczny abderyto! ;-)))

Ty ciągle na początku słowniczka?  Przejdź no do literki 'b' jak 'baran'..

JB

Data: 2020-05-15 06:16:17
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
W dniu 2020-05-15 o 00:01, baran Jacek Bialy pisze:

   -- Błąd logiczny abderyto! ;-)))

Ty ciągle na początku słowniczka?  Przejdź no do literki 'b' jak 'baran'..

Argumentum ad baculum ale niech będzie!

B-iały jacek - komunista, sowiecka swołocz, kanalia i wyrzutek społeczny. Zgrzybiały dziad tkwiący w epoce PZPR/PRL.

Może być? ;-)))))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-07 05:22:42
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
żeby znowu z nim się szarpać (Kaczyński powinien przeprosić Polaków za ową debatę i za osiem lat bandyckich rządów PO).
   -- - jacusiu, to naród wybrał PO-PSL. Nie J. Kaczyński. Naród wybrał po tym, jak Kaczyński zrobił z siebie idiotę na oczach milionów telewidzów. Zapłacił za to utratą władzy, śmiercią brata i cofnięciem Polski do rosyjskiej strefy wpływów. Miejmy nadzieję, że więcej tego nie zrobi.

JB

Data: 2020-05-07 05:47:04
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
   -- - A teraz przyjrzyj się rządom PiS a właściwie J.Kaczyńskiego.
Jak nazwiesz takie rządy? Socjalizmem, demokracją, komunizmem?

Socjalizm jest produktem ubocznym europejskiego kapitalizmu. Pierwszymi socjalistami byli fabrykanci, a pierwsze nowoczesne państwo opiekuńcze stworzył Otto von Bismarck. Żeby zjednoczyć Niemcy, trzeba było je najpierw zdefeudalizować, czyli uwolnić ludzi od lokalnych feudalnych uzależnień. Po to Bismarck stworzył państwowe ubezpieczenia, żeby ludzie nie bali się migrować do przemysłu. Balcerowicz zrobił coś odwrotnego niż Bismarck - wyprodukował biedę, żeby nowopowstająca oligarchia mogła znaleźć tanią siłę roboczą.. Kaczyński niszczy to polityką socjalną, stąd takie wycie.

JB

Data: 2020-05-07 06:04:12
Autor: japanizer
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
On Thursday, May 7, 2020 at 9:47:05 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tak wam koledzy z esbecji kazali kłamać?

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/w-polsce-wzroslo-skrajne-ubostwo-najnowsze-dane-gus/pcsqevp

28 cze 19 W Polsce wzrosło skrajne ubóstwo. Najnowsze dane GUS

Data: 2020-05-07 07:17:49
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny wg PZPR-bis
[...]

Być może wylał dziecko z kąpielą.. JB

Data: 2020-05-02 07:36:35
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
W dniu 2020-05-01 o 13:09, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tekst starego komunisty!

Wróg czai sie wszędzie! Głownie w waszych łbach!

https://www.rp.pl/Polityka/200409403-Pawlowicz-w-2013-o-glosach-korespondencyjnych-Mozna-sfalszowac.html

K.Pawłowicz - obecnie TK. Farsa!

--
Runt

Data: 2020-05-02 06:46:27
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
  -- Wróg czai sie wszędzie!

Gdyby gówno się czaiło, to by tak nie śmierdziało...  Tfu!

JB

Data: 2020-05-03 08:04:44
Autor: Runt
W dniu 2020-05-02 o 15:46, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
   -- Wróg czai sie wszędzie!

Gdyby gówno się czaiło, to by tak nie śmierdziało..  Tfu!

wierze w twoje doświadczenia w tym temacie.

--
Runt

Data: 2020-05-02 09:26:43
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
O szóstej w sobotę wstałeś pizdziak vel runt dziura w dupie żeby całemu światu to zakomunikować.

Data: 2020-05-02 13:25:29
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
  -- O szóstej w sobotę wstałeś pizdziak vel runt dziura w dupie (...)

Ty Zenuś zębów już nie masz, a klniesz prawie jak małolat...
JB

Data: 2020-05-02 13:55:08
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
A ty co? Słomki do oka szukasz czy za lekko ci się oddycha przez prosty nos?

Data: 2020-05-02 14:23:04
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
   -- - A ty co? Słomki do oka szukasz czy za lekko ci się oddycha (...)

Słomki w dupsku, czyli gra półsłówek.   Pamiętasz Zenuś?

JB

Data: 2020-05-02 15:38:51
Autor: Zenek Kapelinder
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
Zenuś to dla kolegów parchu. Dla ciebie pan Zenon.

Data: 2020-05-03 08:04:56
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
Zenuś to dla kolegów parchu. Dla ciebie pan Zenon.

buhhahhahahhahahahhahahhahahaa. zenusiu, pan nie nosi tak jak ty łachmanów ukradzionych z kontenerów PCK.
jacuś to niezły świr ale pan. nie łajza jak ty.

--
Runt

Data: 2020-05-03 16:15:52
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
   -- - Zenuś to dla kolegów parchu (...)

Idź no się pozywaj z Runcikiem - lubisz go przecież stary zgredzie..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-04 07:55:14
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 01:15, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
    -- - Zenuś to dla kolegów parchu (...)
Idź no się pozywaj z Runcikiem
a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu świrusie  besztam zenusia, a ty do mnie z kanmieniem go zamiast z białymi różami wysyłasz?! zawiodłem sie na tobie jacusiu. ;-))))
- lubisz go przecież stary zgredzie..
nie wiem czy lubi czy to jest już kochanie ale faktem jest że nie może beze mnie funkcjonować na *.polityka i *.budowlane. zawsze po obchodzie smietników opluwa ekran swojego chińskiego ipoda. daje mu to taki "pauer", że bladym świtem wyrusza by okradać kontenery PCK. taki z niego gieroy.

--
Runt

Data: 2020-05-04 01:06:13
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
    -- - Zenuś to dla kolegów parchu (...)
Idź no się pozywaj z Runcikiem

  -- a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu (...)

Bujaj w swoim imieniu debilu, mojego nie dotykaj pawianie, żebyś sobie krzywdy nie zrobił.  Chcesz banana?

JB

Data: 2020-05-04 12:04:29
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 10:06, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
     -- - Zenuś to dla kolegów parchu (...)
Idź no się pozywaj z Runcikiem

   -- a fe jacusiu! to ja w twoim imieniu (...)

Bujaj w swoim imieniu debilu,
https://tinyurl.com/jacekprojekcja

mojego nie dotykaj

tr,ędowaty jesteś? ;-)_))

pawianie,

zabrakło argumentów, cieniasku? ;-)))

żebyś sobie krzywdy nie zrobił.

POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!

Chcesz banana?

Nie będe ci zabierać twego ulubionego żarcia. ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-04 06:28:36
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
żebyś sobie krzywdy nie zrobił.

   -- - POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!

Każdy powinien, więc zmykaj do klatki - dziadzia cię szuka od samego rana..

Data: 2020-05-04 19:59:27
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 15:28, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
żebyś sobie krzywdy nie zrobił.
    -- - POwaznie? Alez ty o siebie dbasz!
Każdy powinien,
ale ja nie chce! ;-)))
więc zmykaj do klatki
przeciez ty w niej wegetujesz ;-)
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, skąd wiesz że szuka? siedzisz w klatce?

jacusiu, daruj sobie te osobiste wycieczki bo jestes za cienki na mnie.

--
Runt

Data: 2020-05-04 12:42:28
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, skąd wiesz że szuka?

No jak nie szuka to pewnie ogląda telewizor  - zmykaj już...

JB

Data: 2020-05-05 07:34:11
Autor: Runt
W dniu 2020-05-04 o 21:42, Jacek Bialy pisze:
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, skąd wiesz że szuka?
No jak nie szuka to pewnie ogląda telewizor
jacusiu, ogląda? pewnie chce go ukraść?! A może kupić? ;-)
 - zmykaj już...
A kysh a kysh! ;-)

--
Runt

Data: 2020-05-07 05:55:39
Autor: Jacek Bialy
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
- dziadzia cię szuka od samego rana..
dziadzia, skąd wiesz że szuka?
No jak nie szuka to pewnie ogląda telewizor
  -- jacusiu, ogląda? pewnie chce go ukraść?! A może kupić? ;-)

A gdzie tam..  Jedno stłukł, ale dostał już nowe!

 - zmykaj już...
A kysh a kysh! ;-)

Data: 2020-05-03 08:04:52
Autor: Runt
Wróg wewnętrzny czai się wszędzie
W dniu 2020-05-02 o 18:26, piździak Zenek Kapelinder pisze:
O szóstej w sobotę wstałeś
kto rano staje temu staje. tobie zenusiu już nie staje do zamaist fiutka masz przerośniętą łechtaczke.
pizdziak

czyli jestes piździak ;-)))

vel runt

zenus vel jełop ;-)))

dziura w dupie

zenusiu, ty nie masz tam dziury tylko butelkę z przeterminowanym kefirem.

żeby całemu światu to zakomunikować.
ne zenusiu, tylko tobie. wiem jak czekasz na moje dobre słowo pod twoim adresem. zenusiu, nie pzresyłaj mi już czekoladek i białych róż z bilecikiem. nie cierpię zenusiu takich cwelów jak ty. miłego dnia zenusiu. wyśpij się a 18:00 marsz na rejony!!

--
Runt

Wróg wewnętrzny i wybory w czasie pandemii