Wrogowie Boga i Polski

Data: 2009-11-04 02:03:08
Autor: Antenka
Wrogowie Boga i Polski
On 3 Lis, 23:01, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
zw pisze:

> Wrogowie Polski kontrolują tę grupę, dlatego, że kasują abc, który próbuje
> zmienić podły charakter myslenia o polityce, wyłącznie w kategoriach
> doczesnych.

abc klika swe wypociny na grupę o złej nazwie. :>

> Cóż w obliczu decyzji tzw. Trybunału Nowej Religii nie dziwi mnie to wcale.

Przyjmijcie do wiadomości... Tematy religijne nie muszą i nie powinny
pojawiać się na wszystkich grupach.

> PS
> Nie takie "mocarstwa" już żrą robale...
> I ciebie też zeżrą kasowniku..., eurofaszysto!
> Mnie natomiast nie(nie całkiem umrę), bo mam pewność sensu istnienia ...

Wstępujesz do klasztoru?

A twoje wypociny powinny trafić na grupę pl.soc.rynsztok - są zupełnie
bezwartościowe. Wreszcie usłyszałeś samą prawdę o swoim pisarstwie.

Antenka

Data: 2009-11-04 15:47:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Wrogowie Boga i Polski
A twoje wypociny powinny trafić na grupę pl.soc.rynsztok - są zupełnie
bezwartościowe. Wreszcie usłyszałeś samą prawdę o swoim pisarstwie.

AMTENKO...!!!

- cyconosz zdejmuj i leć siem łodfrustować, boci wargi puchnom...!

PS - ajak twuj jus niemoze, to zeknij ino słuwko, a pokozem ci co RAJDOCESNY
łoznaco...

--

Wrogowie Boga i Polski