Wrogowie Leppera

Data: 2011-08-08 00:54:18
Autor: boukun
Wrogowie Leppera
Nie lubił go Borowski, nie lubił go Stolzman, nie lubił go Balcerowicz, nie lubił go Frasyniku, nie lubił go Michnik, Żydzi rządzący Polską strasznie polskiego chłopa prącego na ich salony nie lubili...

boukun

Data: 2011-08-08 02:23:44
Autor: stevep
Wrogowie Leppera
Dnia 08-08-2011 o 00:54:18 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ja też go nie lubiłem i co z tego?

--
stevep

Data: 2011-08-09 00:47:49
Autor: boukun
Wrogowie Leppera

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.vzvcpuf7v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bo ty z jednego chowu jesteś...
Aaa, zapomniałem Sikorskiego dodać...

boukun

Data: 2011-08-09 02:22:15
Autor: stevep
Wrogowie Leppera
Dnia 09-08-2011 o 00:47:49 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A co mnie obchodzi Sikorski, z wieloma jego wypowiedziami się nie zgadzam.

--
stevep

Data: 2011-08-09 07:45:37
Autor: Przemysław W
Wrogowie Leppera

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j1pp5v$cdm$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ja też z jednego chowu jestem, bo strasznie mnie wkurzał ten "trybun"?

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-09 13:19:58
Autor: jadrys
Wrogowie Leppera
W dniu 2011-08-09 07:45, Przemysław W pisze:

Ja też z jednego chowu jestem, bo strasznie mnie wkurzał ten "trybun"?

Przemek

Masz problem z słuchaniem prawdy. Rydzyk też cię wkurza. Owszem, prawda bywa bolesna ale trzeba ją do siebie dopuszczać. Choćby od czasu do czasu.

Data: 2011-08-09 13:30:17
Autor: Przemysław W
Wrogowie Leppera
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j1r573$uhp$2news.onet.pl...
[...]

Dobrze zestawiłeś, prawda Rydzyka i prawda Leppera są siebie warte.

Przemek

Data: 2011-08-11 15:53:25
Autor: jadrys
Wrogowie Leppera
W dniu 2011-08-09 13:30, Przemysław W pisze:

Dobrze zestawiłeś, prawda Rydzyka i prawda Leppera są siebie warte.

Przemek

Dla mnie to jedyne osoby w świecie polityki, które mówią/mówiły na ogół prawdę.

Data: 2011-08-09 14:16:40
Autor: stevep
Wrogowie Leppera
Dnia 09-08-2011 o 13:19:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Prawda często bywa bolesna to też jadrys uznaje tylko moskiewską prawdę.

--
stevep

Data: 2011-08-11 15:53:19
Autor: jadrys
Wrogowie Leppera
W dniu 2011-08-09 14:16, stevep pisze:

[...]

Uznaje każdą prawdę.

Data: 2011-08-10 00:44:07
Autor: boukun
Wrogowie Leppera

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1qhi5$j07$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dlatego ta Polska tak stoi jak stoi. Żydami u władzy...

boukun

Data: 2011-08-10 07:31:20
Autor: Przemysław W
Wrogowie Leppera

Ja też z jednego chowu jestem, bo strasznie mnie wkurzał ten "trybun"?

Przemek

Dlatego ta Polska tak stoi jak stoi. Żydami u władzy...

boukun

Zadałem ci pytanie, więc jestem czy nie?

Przemek

Data: 2011-08-11 01:46:26
Autor: boukun
Wrogowie Leppera

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1t53d$cf0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jesteś szabesgojem...

boukun

Data: 2011-08-13 20:29:17
Autor: pluton_
Wrogowie Leppera
> [...]
strasznie
> polskiego chłopa prącego na ich salony nie lubili...

najwazniejsze, ze ty go kochasz.

Nullification

Data: 2011-08-08 22:28:37
Autor: jadrys
Wrogowie Leppera
W dniu 2011-08-08 00:54, boukun pisze:
[...]

Prościej byłoby zapytać kto z tej kliki okrągłostołowej go, już nie lubił ale w ogóle tolerował?

Data: 2011-08-12 20:48:35
Autor: pluton
Wrogowie Leppera
[...]

ale ty go kochasz i kochac bedziez zawsze.

Nullification

Wrogowie Leppera