Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxel i!

Data: 2009-11-19 00:04:18
Autor: VicAbarca
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxel i!
Hans Kloss пишет:
"Podnieś rękę na mój Krzyż,
A nie nastawię drugiego policzka,
Tylko połamię Ci rękę"

He, he, nic nowego. Po prostu stara jak swiat interpretacja chrzesijanstwa... Ma tylko jedna malutka wade - jest calkowitym zaprzeczeniem nauk Jezusa :)
Dlaczego nie znajdziecie sobie innego guru? Bedzie latwiej uzasadniac wasze pokurwione pomysly.
Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)

Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))

--
Vic

Data: 2009-11-19 01:12:19
Autor: Karol
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Hans Kloss пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)

Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))

a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

Data: 2009-11-20 21:22:52
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 21:30:04
Autor: Karol
> [...]
> Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

...ja nie stosuje tej cudownej optymalnej diety, co ty, wiec takich problemow
nie mam. Ciemna maso.

Data: 2009-11-20 23:02:14
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
..ja nie stosuje tej cudownej optymalnej diety, co ty, wiec takich problemow
nie mam.

Ja tez nie stosuje zadnej optymalnej diety, pajacyku. Ja po prostu nie wpierdalam makaronow, klusek, chleba (waszego powszedniego), i innych pokarmow biedoty...

Ciemna maso.

A kim ty jestes? Czym sie zajmujesz? :) Biedaczku...

--
Vic

Data: 2009-11-20 22:24:58
Autor: Karol
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]
> nie mam. Ja tez nie stosuje zadnej optymalnej diety, pajacyku. Ja po prostu nie wpierdalam makaronow, klusek, chleba (waszego powszedniego), i innych pokarmow biedoty...

...jak kazdy fanatyk i urojony hrabia z Pcimia Dolnego.

Ciemna maso.

...nie powtarzaj po mnie, tylko staraj sie byc bardziej orginalny
*inteligencie* po sowieckiej zawodowce.

A kim ty jestes? Czym sie zajmujesz? :) Biedaczku...

... w tej chwili dyskutuje z sowieckim prymitywem na polskiej grupie o
polityce, ktory ubrdal sobie, ze ma prawo mnie przesluchiwac, bo jest hrabia z Pcimia Dolnego.

Data: 2009-11-20 23:40:33
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
.. w tej chwili dyskutuje z sowieckim prymitywem na polskiej grupie o
polityce, ktory ubrdal sobie, ze ma prawo mnie przesluchiwac, bo jest hrabia z Pcimia Dolnego.

To ciesz sie, ze w obecnych czasach internet daje ci mozliwosc dyskutowania z ludzmi o wyzszej od ciebie pozycji spolecznej, intelektualnej i majatkowej :)

--
Vic

Data: 2009-11-21 01:35:05
Autor: Karol
> [...]

To ciesz sie, ze w obecnych czasach internet daje ci mozliwosc dyskutowania z ludzmi o wyzszej od ciebie pozycji spolecznej, intelektualnej i majatkowej :)

... i vice versal, no to chcesz sie teraz policytowac na dobra materialne?
Jestem gotow stawic ci i w tym przypadku czola. Pozostaje tylko kwestia jak to zrobimy? Czekam na sensowne propozycje. Jaka wygrana wchodzi w gre?

Data: 2009-11-23 00:05:49
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
[...]

Proponuje, abys wylizal mi rowa :) OK?

--
Vic

Data: 2009-11-21 09:25:49
Autor: cyc
A moze koltunow do Watyykanu wyslac ? - bvyloWrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!

jak w temacie .
cyc

Data: 2009-11-21 06:46:33
Autor: cirrus
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:he6uf3$8lm$3nemesis.news.neostrada.pl...
 Karol ?????:
a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.
A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

Potłukł talerze na zmywaku.

--
stevep

Data: 2009-11-19 09:05:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 00:04:18 +0100, VicAbarca napisał(a):

[...]

Nie rozumiem po co plugastwo wykańczać usmiechniętą buźką? Chcesz sam(a)
siebie uspokoić?
Jakoś tak jest, że lewiźniani "interpretatorzy" nauk Jezusa biorą z
ewangelii tylko to, co im pasuje... I dodatkowo metafory biorą dosłownie, a
dosłowności jako metafory...
Piotr

Data: 2009-11-20 21:24:58
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Nie rozumiem po co plugastwo wykańczać usmiechniętą buźką? Chcesz sam(a)
siebie uspokoić?

Chrzescijanstwo jest religia milosci. Zabijanie, bicie, przesladowanie to nie milosc.

Jakoś tak jest, że lewiźniani "interpretatorzy" nauk Jezusa biorą z
ewangelii tylko to, co im pasuje... I dodatkowo metafory biorą dosłownie, a
dosłowności jako metafory...

A kto decyduje co jest metafora, a co doslownoscia?

--
Vic

Data: 2009-11-19 12:01:01
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)
Przez ostatnie 2 tysiące lat się nadawał, przewiduję że co najmniej przez
następne 2 tysiące też damy radę ;).
Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))
A po co? Te które są wystarczą całkowicie. W razie czego mamy przecież słowa
Jezusa [Mat. 5:17] " Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków.
Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki
niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w
Prawie, aż się wszystko spełni"
W razie potrzeby można więc ująć w dłoń Stary Testament i znaleźć w nim
uzasadnienie dla wielu, czasem bardzo stanowczych, metod rozprawiania się z
lewacką hołotą i nieprzyjaciółmi Pana Boga ;)
J-23

--

Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxel i!