Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!

Data: 2009-11-18 21:12:31
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
Najnowsze wieści z "siedliska prawicowych oszołomów"- jest ostro ;)
http://crusader.salon24.pl/138959,wrogowie-krzyza-won-do-bruxeli
(tytuł zmieniony na prośbę administracji)
...i trafiony na punkt komentarz jednego z blogerów, który chętnie uznałbym za
własny:
"Podnieś rękę na mój Krzyż,
A nie nastawię drugiego policzka,
Tylko połamię Ci rękę"
J-23

Data: 2009-11-18 22:24:23
Autor: Piotr
Dnia Wed, 18 Nov 2009 21:12:31 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

A nie lepiej do Świdnicy? Tam co drugi to Adolf... Albo Dawid?
No, jakoś tak...
Piotr

Data: 2009-11-18 21:36:31
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
A nie lepiej do Świdnicy?

A jest w Swidnicy jakiś Bacutil? Bo jak nie to może lepiej gdzies tam.. gdzie
ten cały Stokłosa urzęduje.
J-23 --

Data: 2009-11-18 22:39:34
Autor: Piotr
Dnia Wed, 18 Nov 2009 21:36:31 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

A nie lepiej do Świdnicy?

A jest w Swidnicy jakiś Bacutil? Bo jak nie to może lepiej gdzies tam.. gdzie
ten cały Stokłosa urzęduje.

Tam raczej jest śmietnik umysłowy świeżego awansu. Bo kto normalny by tylu
dzieciom dał na imię Adolf?
Piotr

Data: 2009-11-18 22:32:39
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1nvv$a92$1inews.gazeta.pl...
[...]

W domu to sobie możesz mieć nawet swoje gówno nasrane na podłodze i nikogo to nie będzie obchodzić.

boukun

Data: 2009-11-18 21:42:54
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
W domu to sobie możesz mieć
I w pracy, i w szkole mojego dziecka sobie mogę mieć i gdzie tylko mi się
podoba. A jak będziesz durną łapą próbował usuwać krzyże ze szkół to ci jebnę
tak że osiągniesz drugą prędkość kosmiczną. Zrozumiałeś padlino?
J-23

Data: 2009-11-18 16:42:40
Autor: J-23
On 18 Lis, 22:42, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> W domu to sobie możesz mieć

I w pracy, i w szkole mojego dziecka sobie mogę mieć i gdzie tylko mi się
podoba. Brahmą i Wisznu
J-23

OK, ja powiesze Brahme i Wisznu.
A jak bedziesz durna lapą probowal usuwac Brahme i Wisznu ze szkol to
ci jebne
tak ze osiagniesz druga predkosc kosmiczna. Zrozumiałes padlino?

J-23 itede

Data: 2009-11-18 22:54:38
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1pou$h81$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak, w swoim rodzinnym geszefcie i w prywatnej szkole katolickiej, jeśli swoje dzieci do takowej odpłatnie poślesz. A jebać piździelcu to sobie możesz swoich bliskich. Już niedługo odchami się Polskę sukcesywnie...

boukun

Data: 2009-11-18 22:01:17
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
Tak, w swoim rodzinnym geszefcie
GDZIE ZECHCĘ gnido, zrozumiane?
J-23
PS. Nawet sobie durniu nie wyobrażasz jak ta debilna akcja lewacka jest nam na
rekę ;) --

Data: 2009-11-18 23:21:59
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1qrd$ldl$1inews.gazeta.pl...

Tak, w swoim rodzinnym geszefcie
GDZIE ZECHCĘ gnido, zrozumiane?

Tak idioto, pod osłoną nocy!!!

J-23
PS. Nawet sobie durniu nie wyobrażasz jak ta debilna akcja lewacka jest nam na
rekę ;)

Przysporzy WAM bogactwa, he, he? Bo zdrowia i rozumu napewno nie...

boukun

Data: 2009-11-19 00:04:18
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
"Podnieś rękę na mój Krzyż,
A nie nastawię drugiego policzka,
Tylko połamię Ci rękę"

He, he, nic nowego. Po prostu stara jak swiat interpretacja chrzesijanstwa... Ma tylko jedna malutka wade - jest calkowitym zaprzeczeniem nauk Jezusa :)
Dlaczego nie znajdziecie sobie innego guru? Bedzie latwiej uzasadniac wasze pokurwione pomysly.
Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)

Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))

--
Vic

Data: 2009-11-19 01:12:19
Autor: Karol
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Hans Kloss пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)

Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))

a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

Data: 2009-11-20 21:22:52
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 21:30:04
Autor: Karol
> [...]
> Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.

A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

...ja nie stosuje tej cudownej optymalnej diety, co ty, wiec takich problemow
nie mam. Ciemna maso.

Data: 2009-11-20 23:02:14
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
..ja nie stosuje tej cudownej optymalnej diety, co ty, wiec takich problemow
nie mam.

Ja tez nie stosuje zadnej optymalnej diety, pajacyku. Ja po prostu nie wpierdalam makaronow, klusek, chleba (waszego powszedniego), i innych pokarmow biedoty...

Ciemna maso.

A kim ty jestes? Czym sie zajmujesz? :) Biedaczku...

--
Vic

Data: 2009-11-20 22:24:58
Autor: Karol
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]
> nie mam. Ja tez nie stosuje zadnej optymalnej diety, pajacyku. Ja po prostu nie wpierdalam makaronow, klusek, chleba (waszego powszedniego), i innych pokarmow biedoty...

...jak kazdy fanatyk i urojony hrabia z Pcimia Dolnego.

Ciemna maso.

...nie powtarzaj po mnie, tylko staraj sie byc bardziej orginalny
*inteligencie* po sowieckiej zawodowce.

A kim ty jestes? Czym sie zajmujesz? :) Biedaczku...

... w tej chwili dyskutuje z sowieckim prymitywem na polskiej grupie o
polityce, ktory ubrdal sobie, ze ma prawo mnie przesluchiwac, bo jest hrabia z Pcimia Dolnego.

Data: 2009-11-20 23:40:33
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
.. w tej chwili dyskutuje z sowieckim prymitywem na polskiej grupie o
polityce, ktory ubrdal sobie, ze ma prawo mnie przesluchiwac, bo jest hrabia z Pcimia Dolnego.

To ciesz sie, ze w obecnych czasach internet daje ci mozliwosc dyskutowania z ludzmi o wyzszej od ciebie pozycji spolecznej, intelektualnej i majatkowej :)

--
Vic

Data: 2009-11-21 01:35:05
Autor: Karol
> [...]

To ciesz sie, ze w obecnych czasach internet daje ci mozliwosc dyskutowania z ludzmi o wyzszej od ciebie pozycji spolecznej, intelektualnej i majatkowej :)

... i vice versal, no to chcesz sie teraz policytowac na dobra materialne?
Jestem gotow stawic ci i w tym przypadku czola. Pozostaje tylko kwestia jak to zrobimy? Czekam na sensowne propozycje. Jaka wygrana wchodzi w gre?

Data: 2009-11-23 00:05:49
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
[...]

Proponuje, abys wylizal mi rowa :) OK?

--
Vic

Data: 2009-11-21 09:25:49
Autor: cyc
A moze koltunow do Watyykanu wyslac ? - bvyloWrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!

jak w temacie .
cyc

Data: 2009-11-21 06:46:33
Autor: cirrus
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:he6uf3$8lm$3nemesis.news.neostrada.pl...
 Karol ?????:
a ciebie ktos tu pytal o zdanie, sowiecka swoloczy? Wypieralaj do
Pedtersburga, kozy doic, oborowa dziwko.
A ty co? Sfrustrowany, bo siusiu nie chce leciec? :)

Potłukł talerze na zmywaku.

--
stevep

Data: 2009-11-19 09:05:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 00:04:18 +0100, VicAbarca napisał(a):

[...]

Nie rozumiem po co plugastwo wykańczać usmiechniętą buźką? Chcesz sam(a)
siebie uspokoić?
Jakoś tak jest, że lewiźniani "interpretatorzy" nauk Jezusa biorą z
ewangelii tylko to, co im pasuje... I dodatkowo metafory biorą dosłownie, a
dosłowności jako metafory...
Piotr

Data: 2009-11-20 21:24:58
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Nie rozumiem po co plugastwo wykańczać usmiechniętą buźką? Chcesz sam(a)
siebie uspokoić?

Chrzescijanstwo jest religia milosci. Zabijanie, bicie, przesladowanie to nie milosc.

Jakoś tak jest, że lewiźniani "interpretatorzy" nauk Jezusa biorą z
ewangelii tylko to, co im pasuje... I dodatkowo metafory biorą dosłownie, a
dosłowności jako metafory...

A kto decyduje co jest metafora, a co doslownoscia?

--
Vic

Data: 2009-11-19 12:01:01
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Jezus ni chuja nie nadaje sie jako przykrywka do waszej ideologii "ogniem i mieczem" :)
Przez ostatnie 2 tysiące lat się nadawał, przewiduję że co najmniej przez
następne 2 tysiące też damy radę ;).
Napiszcie sobie swoja wlasna Ewangelie :))))
A po co? Te które są wystarczą całkowicie. W razie czego mamy przecież słowa
Jezusa [Mat. 5:17] " Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków.
Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki
niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w
Prawie, aż się wszystko spełni"
W razie potrzeby można więc ująć w dłoń Stary Testament i znaleźć w nim
uzasadnienie dla wielu, czasem bardzo stanowczych, metod rozprawiania się z
lewacką hołotą i nieprzyjaciółmi Pana Boga ;)
J-23

Data: 2009-11-19 09:17:47
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Może przeczytaj najpierw konstytucje RP a zwłaszcza jej początek. Jest tam wyraźnie mowa o ludziach krzyża ale i o ludziach wywodzących swoje wartości z innych źródeł.
Tak więc i dla nas powinno znaleźć się miejsce w tym pięknym kraju.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-19 12:08:31
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Konstytucja RP mowi jeszcze o wiele wiecej, ale jakos plugastwo ktore sie przyczepilo do Polski, tego nie respektuje. Kraj najpierw trza ze swoloczy
postkomuszej oczyscic. A konstytucje poprawic.

Data: 2009-11-20 19:59:22
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:he5gu1$4au$1atlantis.news.neostrada.pl...
 Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Pewno jakimś cudem trzeba będzie wyjść z Unii Europejskiej, wcześniej pozbyć się przepisów w konstytucji stanowiących o tym, że prawo międzynarodowe stoi ponad prawem krajowym...

boukun

Data: 2009-11-23 08:10:00
Autor: WW

 Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Zechciej zwrócić uwagę, że eurokonstytucja to przewiduje, po oddaniu wszystkich przyznanych pieniędzy. O zwrocie wpłaconej składki jakoś zapomniano wspomnieć.

Data: 2009-11-20 21:32:03
Autor: Andrzej Adam Filip
"Wrogowie" krzyża- nie cykfoszy ć się! ;-)
"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
[...]

Czy to również obejmuje "krzyż powieszony nocą" z Sejmu?
Wieszany nocą był pewnie z głębokiego poczucia wstydu a kto się krzyża
wstydzi temu ręce łamać! ;-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_sejmowy

Człowiek jest cieniem Boga, niewolnik cieniem człowieka,
lecz krĂłl jest obrazem Boga.
  -- Przysłowie asyryjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-20 21:31:13
Autor: Hans Kloss
Coś bredzisz- jaka różnica kiedy powieszony? Ważne ze wisi, w dzień podobno też wisi i świetnie go widać. Btw. chciałbym zobaczyć ten film ze "spadaniem z
drabiny" bo coś mi to humbugiem zajeżdża.
J-23

Data: 2009-11-20 22:39:03
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he71r1$4el$1inews.gazeta.pl...
[...]

To równie dobrze ten ktoś może go ściągnąć w nocy... i już nie będzie wisiał...

boukun

Data: 2009-11-21 08:23:50
Autor: Hans Kloss
To równie dobrze ten ktoś może go ściągnąć w nocy... i już nie będzie wisiał...

Przez tyle lat wisi spokojnie, najwyraźniej nikt nie chce ryzykować połamania
kończyn górnych ;). Chcesz potrenować zdejmowanie? W szkole mojego syna we
Wrocławiu wisi jeden całkiem spory, zapraszam ;))
J-23 --

Data: 2009-11-21 09:21:02
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he72u0$ar7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tego nikt nie zrobi bo takich chamow , ktorzy nie licza sie nikim a takze z prawem znajdziesz tylko wsrod
moherowych koltunow . Skoro hansy sobie powiesili , niech  sobie wisi , tymbardziej ,  jesli potrzebny jest im  do tego aby mogli wierzyc w Boga a bez niego ani rusz !.
Ot , pospolita koltuneria nie pojmujaca zaleznosci determinacji silowego wieszania krzyza z narazaniem go na sponiewieranie . Zwykla wies , bezmyslne zadupie swiata !.

boukun

cyc

Data: 2009-11-20 22:57:27
Autor: Andrzej Adam Filip
Sejmowy Krzyż powieszony nocą [W ójcik Tomasz (AWS) 1997]
"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
Coś bredzisz- jaka różnica kiedy powieszony?

Dla *CIEBIE* to zupełnie żadna? Cel uświęca środki? Zabawienie duszy uświęcało "chrzest ogniem"? :-)

WaĹźne ze wisi, w dzień podobno teĹź  wisi i świetnie go widać.

W dzień świetnie widać że Krzyż to w Polsce takie "cuś" czego nawet w
Sejmie RP3/4 nie dało się zawiesić tak jak się w podobnym demokratycznym
organie powinno czyli przez głosowanie a tylko metodą faktów dokonanych.
Takie *UNIKI* niby świadczy o sile wiary czy o sile wiary w *wymuszanie*?

W PRLu byli "wierzący niepraktykujący" w RP3/4 *są* "praktykujący niewierzący".

Btw. chciałbym zobaczyć ten film ze "spadaniem z
drabiny" bo coś mi to humbugiem zajeżdża.
J-23

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_sejmowy

Wielkie talenty dojrzewają powoli.
  -- Przysłowie japońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-21 08:28:15
Autor: Hans Kloss
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Dla *CIEBIE* to zupełnie żadna?

Nie, głupio by byo gdyby krzyż wieszali w dzień w czasie posiedzenia sejmu.
Nie dałoby sie obrad prowadzić.

 Cel uświęca środki?

A jakież to drastyczne i godne potępienia środki zostały użyte? Drabina,
młotek, gwóźdź, coś jeszcze?
dało się zawiesić tak jak się w podobnym demokratycznym
organie powinno czyli przez głosowanie

Ja pierwszze słysze o wieszaniu czegokolwiek przez głosowanie- tak można
ZAwiesić np. działanie jakiegos przepisu. Krzyza nijak się nie da ;).
J-23

--

Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!