Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!

Data: 2009-11-18 22:32:39
Autor: boukun
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1nvv$a92$1inews.gazeta.pl...
Najnowsze wieści z "siedliska prawicowych oszołomów"- jest ostro ;)
http://crusader.salon24.pl/138959,wrogowie-krzyza-won-do-bruxeli
(tytuł zmieniony na prośbę administracji)
..i trafiony na punkt komentarz jednego z blogerów, który chętnie uznałbym za
własny:
"Podnieś rękę na mój Krzyż,
A nie nastawię drugiego policzka,
Tylko połamię Ci rękę"
J-23

W domu to sobie możesz mieć nawet swoje gówno nasrane na podłodze i nikogo to nie będzie obchodzić.

boukun

Data: 2009-11-18 21:42:54
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
W domu to sobie możesz mieć
I w pracy, i w szkole mojego dziecka sobie mogę mieć i gdzie tylko mi się
podoba. A jak będziesz durną łapą próbował usuwać krzyże ze szkół to ci jebnę
tak że osiągniesz drugą prędkość kosmiczną. Zrozumiałeś padlino?
J-23

Data: 2009-11-18 16:42:40
Autor: J-23
On 18 Lis, 22:42, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> W domu to sobie możesz mieć

I w pracy, i w szkole mojego dziecka sobie mogę mieć i gdzie tylko mi się
podoba. Brahmą i Wisznu
J-23

OK, ja powiesze Brahme i Wisznu.
A jak bedziesz durna lapą probowal usuwac Brahme i Wisznu ze szkol to
ci jebne
tak ze osiagniesz druga predkosc kosmiczna. Zrozumiałes padlino?

J-23 itede

Data: 2009-11-18 22:54:38
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1pou$h81$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, w swoim rodzinnym geszefcie i w prywatnej szkole katolickiej, jeśli swoje dzieci do takowej odpłatnie poślesz. A jebać piździelcu to sobie możesz swoich bliskich. Już niedługo odchami się Polskę sukcesywnie...

boukun

Data: 2009-11-18 22:01:17
Autor: Hans Kloss
Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Tak, w swoim rodzinnym geszefcie
GDZIE ZECHCĘ gnido, zrozumiane?
J-23
PS. Nawet sobie durniu nie wyobrażasz jak ta debilna akcja lewacka jest nam na
rekę ;) --

Data: 2009-11-18 23:21:59
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1qrd$ldl$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Tak, w swoim rodzinnym geszefcie
GDZIE ZECHCĘ gnido, zrozumiane?

Tak idioto, pod osłoną nocy!!!

J-23
PS. Nawet sobie durniu nie wyobrażasz jak ta debilna akcja lewacka jest nam na
rekę ;)

Przysporzy WAM bogactwa, he, he? Bo zdrowia i rozumu napewno nie...

boukun

Wrogowie krzyża- wypierdalać do Bruxeli!