Wrona kona

Data: 2014-05-14 16:45:50
Autor: u2
Wrona kona
W dniu 2014-05-14 14:45, Fritz pisze:
Ojciec chrzestny i założciel tego dzisiejszego, kurewskiego systemu i
jednocześnie największy zbrodniarz powojenny Polaków kona... Tak
słyszałem...
Historia go zapamięta, jako tego, ca napadł na Polaków i zniewolił nas
na póki co dziesięciolecia i tego, który rozkradł polski majątek
narodowy, uwłaszczając UBeków, SBeków i ich resortowe dzieci...

ty jego duchowy krewniak, tak jak on bezkrytycznie kochasz ruskich.

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-14 19:18:47
Autor: Fritz
Wrona kona
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5373819f$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zbrodniarz nie kochał Ruskich, ani ja nie kocham Ruskich. Ja nawet Polaków nie kocham, bo to by było chore... Rodzinę można kochać, ale nie Polaków...

Wrona kona