Wrona na prezydenta

Data: 2011-11-02 09:23:21
Autor: Riva
Wrona na prezydenta
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Data: 2011-11-02 09:24:59
Autor: o.yster
Wrona na prezydenta
Uytkownik - Riva napisa:
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Ze niby na drzwiach od stodoy te by da rad?
--
Wszdzie wieczno zbami kapie.

Data: 2011-11-02 09:04:39
Autor:
Wrona na prezydenta
o.yster <ghost@everywhere.pl> napisa(a):
Uytkownik - Riva napisa:
> Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Ze niby na drzwiach od stodoy te by da rad?

Zamknij si durniu!

Data: 2011-11-02 09:32:07
Autor: Bambarya
Wrona na prezydenta

Uytkownik "o.yster" <ghost@everywhere.pl> napisa w wiadomoci news:j8quoo$d3$1news.onet.pl...
Uytkownik - Riva napisa:
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Ze niby na drzwiach od stodoy te by da rad?

Czowieku, dlaczego swoim plugawym jzykiem obniasz poziom tego szacownego forum? Ty te leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-02 18:11:33
Autor: u2
Wrona na prezydenta
W dniu 2011-11-02 09:24, o.yster pisze:
Uytkownik - Riva napisa:
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Ze niby na drzwiach od stodoy te by da rad?

Bronek ze spalonych WSI tak by nie potrafil, nawet ze snajperki z 30 m
by nie trafil.

Data: 2011-11-02 19:20:53
Autor: Leprechaun
Wrona na prezydenta

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4eb179c8$0$5813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Durniu, jak nie masz argumentw to zamknij t swoj pomarszczon jap!

BomBel

Data: 2011-11-02 23:28:23
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Uytkownik "Leprechaun" napisa:

> Bronek ze spalonych WSI tak by nie potrafil, nawet ze snajperki z 30 m
> by nie trafil.

Durniu, jak nie masz argumentw to zamknij t swoj pomarszczon jap!

Sylwetka Komorowskiego to nie argument? To, e podany w zoliwej formie nie
oznacza nieprawdy. Tyle wanie jest wart prezydent Komorowski. Zwolennik WSI
(komunistycznych zbrodniarzy), autor prymitywnych dowcipw i niedouk robicy
enujce bdy ortograficzne. To ma by patriotyczny m stanu?

Remek

Data: 2011-11-03 09:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrona na prezydenta

Uytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisa w wiadomoci news:j8shct$qla$2inews.gazeta.pl...
> [...]

(komunistycznych zbrodniarzy), autor prymitywnych dowcipw i niedouk robicy
enujce bdy ortograficzne. To ma by patriotyczny m stanu?

Zaciekawio mnie okrelenie: "WSI - komunistyczni zbrodniarze".
Jeli tak ich okrelasz, to musisz wiedzie wszystko lub prawie wszystko na temat zbrodni, jakie popenili. Wymie je, prosz! Niech i ja i inni zorientuj si, jacy to zbrodniarze.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-11-03 10:01:19
Autor: Bambarya
Wrona na prezydenta

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:4eb25198$0$5811$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Jeli tak ich okrelasz, to musisz wiedzie wszystko lub prawie wszystko na temat zbrodni, jakie popenili. Wymie je, prosz! Niech i ja i inni zorientuj si, jacy to zbrodniarze.

Doczam si do proby. Jeeli nie potrafisz udzieli odpowiedzi to podaj jakiego nicka uzywae wczeniej! ;)

BBR

Data: 2011-11-03 23:35:53
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Uytkownik "Bambarya" napisa:

Jeeli nie potrafisz udzieli odpowiedzi ...

Skd ten wniosek?

http://www.youtube.com/playlist?list=PL8CF1CBC4D4A93B04

Wpisz w Googla WSW/WSI a znajdziesz tysice takich materiaw.

jakiego nicka uzywae wczeniej! ;)

Jakiego nicka wczeniej gupku?

Remek

Data: 2011-11-03 09:34:25
Autor: jadrys
Wrona na prezydenta
W dniu 2011-11-02 23:28, Remek pisze:
  WSI (komunistycznych zbrodniarzy),

Mógłbyś przytoczyć jakiś argument na poparcie tych zarzutów?

Data: 2011-11-03 23:40:48
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Użytkownik "jadrys" napisał:

> WSI (komunistycznych zbrodniarzy),

Mógłbyś przytoczyć jakiś argument na poparcie tych zarzutów?

WSI jest następcą prawnym Wojskowych Służb Wewnętrznych i 100% kadry. A WSW to
była filia sowieckich służb specjalnych.

Koordynacja współpracy między WSW MON a Trzecim Zarządem Głównym KGB ZSRR

Od 1956 roku koordynacją współpracy pomiędzy WSW (jeszcze wtedy GZI WP) a
kontrwywiadem SZ ZSRR zajmował się szef oficerów łącznikowych KGB do spraw
kontrwywiadu wojskowego. Zazwyczaj był on jednocześnie III zastępcą szefa Misji
Łącznikowej KGB przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych.

Czy Ty naprawdę nie wiecsz w jakim świecie zyjesz, czy tylko udajesz? Ogrom
zbrodni jakich dokonały w Polsce służby sowieckie i ich polscy pachołkowie jest
Ci nie znany? To przerażające.

Poszukaj w internecie materiałów. Jest ich bez liku. Przykład:

"Z zachowanych notatek operacyjnych wojskowych służb specjalnych PRL wynika, że
w dniu uprowadzenia księdza funkcjonariusze WSW monitorowali działanie grupy
oficerów SB, która uprowadziła Popiełuszkę. Wojskowi byli zarówno w Górsku -
miejscu uprowadzenia, jak również w kolejnych miejscach, do których przewożono
Popiełuszkę. W jednym z dokumentów jest zapis, iż wojskowi znaleźli się w tych
miejscach w związku z prowadzoną przez nich sprawą „Popiel", a taki właśnie
kryptonim nosiła akcja inwigilacji Popiełuszki przez SB."

Takich spraw jest multum.

Remek

Data: 2011-11-04 09:04:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrona na prezydenta

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j8v59q$k1m$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" napisał:

> [...]

miejscach w związku z prowadzoną przez nich sprawą „Popiel", a taki właśnie
kryptonim nosiła akcja inwigilacji Popiełuszki przez SB."

Jak to dobrze, że nie sięgnąłeś czasów chrztu Polski. WSW jest prawnym następcą kilku rycerzy.
To byłyby jaja.

Data: 2011-11-04 15:00:07
Autor: jadrys
Wrona na prezydenta
W dniu 2011-11-03 23:40, Remek pisze:
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

A czy zarzucasz naszemu obecnemu wojsku współpracę i podległość interesom USA i NATO?

Tak, słyszałem dużo o ogromie zbrodni jakich dokonały służby sowieckie w Polsce. Jednak jedyne co wiem na pewno to to że udało się przeżyć Polakom bez wojny nieomal pół wieku. I nie chodzi tu o to że ja neguję te zbrodnie,. ale  na obecność sowieta byliśmy po prostu skazani.

No tak, są nowe dowody na oskarżenie nowych ludzi, a więc gdzie nowe akty oskarżenia? Dlaczego do Piotrowskiego i spółki nikt nie dołączył? Jak dla mnie to kolejna lipa wysmażona w kotle propagandy.

A, inwigilacja? Służby bezpieczeństwa w jakim kraju na świecie nie prowadziły i prowadzą inwigilacji różnych środowisk?

Data: 2011-11-05 02:02:26
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Użytkownik "jadrys" napisał:

Dlaczego do Piotrowskiego i spółki nikt nie dołączył?

To jest pytanie. Skazano ctrzelbę, a ręka która ją trzymała?

A, inwigilacja? Służby bezpieczeństwa w jakim kraju na świecie nie
prowadziły i prowadzą inwigilacji różnych środowisk?

Zanójstwo Popiełuszki to tylko inwigilacja? A to tylko mocno nagłośniony
przykład. Sowieccy najemnicy w Polsce od 1945r do 1989r zamordowały setki
tysięcy ludzi. A największy w tym udział miała tzw wojskówka, czyli kolejne
wxielenia wojskowych służb specjalnych. WSI była ich prostą kontynuacją. Ludzie
i metody działania identyczne. Zmienił się tylko szyld.

Remek

Data: 2011-11-04 00:06:07
Autor: u2
Wrona na prezydenta
[...]

To adna zoliwo, to fakt, durnia mamy za prezydenta.

Data: 2011-11-04 04:19:49
Autor: stevep
Wrona na prezydenta
Dnia 04-11-2011 o 00:06:07 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

e jeste idiot to rzeczywicie niezaprzeczalny fakt.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-03 05:44:27
Autor: stevep
Wrona na prezydenta
Dnia 02-11-2011 o 18:11:33 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

A ty zawsze trafiasz do kibla kretynie bo strasznie cuchniesz.

Data: 2011-11-02 09:47:00
Autor: A. Filip
Wrona na prezydenta (Smoleńska?)
"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Co na samolocie z wykrytą w pół godziny po starcie poważną usterką rusza
przez ocean z 230 osobami na pokładzie zamiast trzymać się nad lądem i
blisko lotnisk?

Ja jestem wychowany w filozofii że jak wykryto jedną poważną usterkę to
szansa że pojawi się kolejna poważna wynosi _przynajmniej_ 1-2%.
Wiec IMHO wychwalanie takiego "kozactwa" doprowadzi _w końcu_ do
zabójczo efektywnego doszacowania tych 1-2%.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Bogatemu to i byk się ocieli

Data: 2011-11-02 10:13:21
Autor: Riva

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:39fcmz2fmu-BB2james.huge.strangled.net...
"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Co na samolocie z wykrytą w pół godziny po starcie poważną usterką rusza
przez ocean z 230 osobami na pokładzie zamiast trzymać się nad lądem i
blisko lotnisk?

Zal ci ze ludzie nie zgineli prawda?

Data: 2011-11-02 10:26:34
Autor: A. Filip
"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

A ty (jak dla mnie) _idioto_ chcesz podżegać do tego żeby za setnym
kozactwem setki ludzi zginęły?

Jak się uda to "wspaniały fachowiec o stalowych nerwach" a jak się za
tym setnym razem się nie uda to pewnie od razu niewyobrażalny idiota?

"Małe ryzyka" bardzo systematycznie powtarzane kumulują w pewny wypadek.
Nie tępione "kozactwo" w spec-pułku też się udawało _do czasu_, nieprawdaż?
Jakby "dzielni i wspaniali piloci" nawet nie "próbowali" lądować w
Smoleńsku to "wypadku" by _tam_ nie było.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Posiadasz mało - wygrasz. Posiadasz dużo - przepadniesz.

Data: 2011-11-02 10:38:35
Autor: Bogdan Idzikowski

"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

Zamiast wylewać żółć, podaj z jakiego kompetentnego i wiarygodnego źródła masz wiadomość o wykrytej usterce w pół godziny po starcie?

Data: 2011-11-02 11:04:31
Autor: A. Filip
"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

Serce me uradowałoby twoje publiczne stwierdzenie że GW nie jest "kompetentnym i wiarygodnym" źródłem ;-)

http://wyborcza.pl/1,75248,10572525.html
  LO 016 "na brzuchu"
  Krzysztof Śmietana, lis, mpw
  2011-11-02, ostatnia aktualizacja 2011-11-01 23:38
  [...] 14-letni Boeing 767 z herbem Poznania na kadłubie wystartował z
  lotniska Newark pod Nowym Jorkiem jako rejs nr LO 016 o godz. 23.55
  tamtejszego czasu. Po pół godzinie pojawił się problem. Załoga
  stwierdziła usterkę centralnego systemu hydraulicznego. To oznaczało,
  że mogą być problemy z lądowaniem.  [...]

http://wyborcza.pl/1,75968,10573508,Dlaczego_kpt__Wrona_nie_zawrocil_.html
  Dlaczego kpt. Wrona nie zawrócił?
  Marcin Wojciechowski
  2011-11-02, ostatnia aktualizacja 2011-11-02 10:34   [...] Nie jestem ekspertem lotniczym. Serdecznie gratuluję kapitanowi
  Wronie, całej załodze i wszystkim pasażerom. Bardziej interesuje mnie
  jednak fakt, dlaczego w samolocie wykonującym rejs nad Atlantykiem
  doszło do awarii głównego układu hydraulicznego. I czy nie lepiej z tą
  usterką było lądować w USA, skoro ujawniła się 30 minut po starcie,
  niż lecieć kilka tysięcy kilometrów do Polski. Warto już dziś zacząć
  stawiać te pytania, a nie spychać je na drugi plan pod hasłem "mamy
  najlepszych pilotów na świecie". [...]

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą.

Data: 2011-11-02 11:33:28
Autor: Bogdan Idzikowski

"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

Jeśli dziennikarz jest wiarygodnym i kompetentnym źródłem, to gratuluję zaufania.
W drugim linku wypowiada się nieekspert lotniczy.
Skąd pan dziennikarz powziął informację o usterce?
Może ty jesteś ekspertem lotniczym?
Jeśli była, to co było uszkodzone? Jak poważna była usterka? Dlaczego nie mówi się o awarii, a mówi się o usterce?  Przepalenie żaróweczki też jest usterką.

W lotnictwie, a szczególnie cywilnym, są opracowanie procedury, których należy przestrzegać. Te procedury dotyczą wszelkich możliwych niebezpiecznych sytuacji i są bez przerwy uzupełniane, by uniknąć katastrof i wypadków. Skąd możesz wiedzieć, jak należało się zachować w konkretnej sytuacji i co powinien zrobić pilot? Bardzo doświadczony pilot.

W Smoleńsku procedury były łamane lub ignorowane przez pilotów, przy aprobacie ich najwyższego wojskowego dowódcy, i dlatego samolot wyrżnął w ziemię.

W lotnictwie cywilnym łamanie procedur, nawet mimo szczęśliwego śladowania, kończy się odebraniem licencji pilotowi.

Może jednak poczekasz z oceną postępowania p. Wrony na opinie fachowców lotniczych, którzy ocenią fakty, a nie dyrdymały dziennikarskie.

Data: 2011-11-02 11:46:51
Autor: A. Filip
"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

A odeślesz mnie do "kompetentnych" wyjaśnień LOT?
Po prostu przekonałeś się że zakładać _w ciemno_ (domniemywać)
nadzwyczajnej kompetencji LOT i _bardzo wysokiej_ troski o
bezpieczeństwo pasażerów nie mam najmniejszego zamiaru, z całkowitą
pewnością  nie przed zobaczeniem wiarygodnych (w miarę) _formalnych_
wyjaśnień LOT.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Prawda w oczy kole.

Data: 2011-11-02 11:58:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:gx4yopuls0-BB2james.huge.strangled.net...
[...]

"Niech wszy po ścianach chodzą ale racja musi być po mojej stronie". Zawsze musisz mieć rację?

Co do meritum: Jeśli się nie mylę, to w takich wypadkach zbiera się komisja i zbada zaistniałe wydarzenie. Potem sporządzi raport.
I jestem pewny, że członkowie owej komisji nie będą zwracali najmniejszej uwagi na twoje dywagacje w tej sprawie.

Data: 2011-11-02 10:51:44
Autor: Riva

"Riva" <riv@efaja.pl> pisze:
[...]

Malo mnie interesuja twoje gdybania.
Interesuja mnie fakty.
A fakty sa takie ze wyladowal elegancko i nikt nie ucierpial.

Wrona na prezydenta.

Data: 2011-11-02 10:19:02
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Uytkownik "Riva" napisa:

Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Moe lepiej pilnowa sprawnoci samolotw? Pierdolenie takich gupkw jak Ty
jest osabiajce. Dobrze, e na trasie ldowania nie staa jaka brzoza.
Dlaczego nie kry gozin i prbowa jednak otworzy podwozie, tylko ryzykowa
ycie swoje i 230 osb? Paliwa brako? Oszczdnoci kosztem ludzkiego ycia.

Remek

Data: 2011-11-02 10:22:59
Autor: Riva
Wrona na prezydenta

Uytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisa w wiadomoci news:j8r1uv$m3s$1inews.gazeta.pl...
Uytkownik "Riva" napisa:

[...]

Jakiego ludzkiego zycia?
Przeciez nikt nie ucierpial.
Pilot podjal prawidlowe decyzje.
Gdyby bylo inaczej - mielibysmy drugi Smolensk.

Data: 2011-11-02 17:32:23
Autor: Remek
Wrona na prezydenta
Uytkownik "Riva" napisa:

Pilot podjal prawidlowe decyzje.

Jestem jak najdalej od pretensji do pilota. Pewnie w tej sytuacji zrobi co mg
jak najlepiej. Chodzi o cao funkcjonowania firmy. Przegldy, naprawy,
remonty, itd.

Remek

Data: 2011-11-02 10:44:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrona na prezydenta

[...]

Kto ci takich gupot naopowiada? Jak to nie kry godzin? Jak to, rezygnujc z krenia nie prbowa otworzy podwozia? Mzg ci dziaa? Chyba nie, jeli wypisujesz androny.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-11-03 16:08:25
Autor: boukun
Wrona na prezydenta

Uytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisa w wiadomoci news:4eb0fdfc$0$2203$65785112news.neostrada.pl...
Takich ludzi nam trzeba u sterow.

Jedna wrona wrd tych gadw nic nie zdziaa. Musiuaby cay nard powsta z klczek i pogoni to cae okrgostoowe bandyctwo...

boukun

Wrona na prezydenta