Wrony kt贸re lecz膮

Data: 2012-09-16 09:57:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrony kt贸re lecz膮
Wyczyta艂em gdzie艣, pewnie z op贸藕nieniem, 偶e siostry zakonne z Wroc艂awia postanowi艂y zabawi膰 si臋 w lekarza. To znaczy precyzyjniej: w lekarza to one mi臋dzy sob膮 bawi膮 si臋 od dawna, ale teraz to ma by膰 na powa偶nie, 偶adne tam figle-migle.

Siostrzyczki kt贸re kilka lat temu odzyska艂y budynki po by艂ym szpitalu (pewnie dzi臋ki gangsterskiej 艂askawo艣ci Komisji Maj膮tkowej), chc膮 tam teraz leczy膰 bezp艂odno艣膰 metod膮 naprotechnologii. Metoda jest tak samo nowoczesna i skuteczna jak leczenie syfa witamin膮 C. Leczenie wspomaga膰 ma modlitwa i napar z sza艂wi pity rano i wieczorem koniecznie przed siusianiem. Obok, w s膮siednim budynku, ma te偶 powsta膰 przychodnia, gdzie schorzenia seksualne nieletnich maj膮 leczy膰 biegli w tej dziedzinie ksi臋偶a. Wroc艂aw zawsze w czo艂贸wce.锘
niedziela, 16 wrze艣nia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2675-wrony-ktore-lecza.html

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-09-17 03:08:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wrony kt贸re lecz膮
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 09:57. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

 Hehe, to tylko wyci膮ganie kasy z przyjezdnych frajer贸w. Wroc艂aw jest normalny tj. w czo艂贸wce niewierz膮cych i mniejszo艣ci religijnych, katolicyzm ma do zwiedzania tudzie偶 na eksport.

PS. 艁adnie si臋 ptrzy, jak zje偶d偶aj膮 sie tu do nas bigoty z Polski, niez艂膮 kas臋 w bezbo偶nym mie艣cie zostawiaj膮 -- - r贸wnie偶 ogl膮dacze TV Trwam dla kt贸rej realizuje si臋 tu programy, interes kwitnie ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 20:37:52
Autor: HaMMeR
Wrony kt髍e lecz
W dniu poniedzia艂ek, 17 wrze艣nia 2012 03:08:12 UTC+2 u偶ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa艂:
> [...]

PS. 艁adnie si臋 ptrzy, jak zje偶d偶aj膮 sie tu do nas bigoty z Polski, niez艂膮 kas臋 w bezbo偶nym mie艣cie zostawiaj膮 -- - r贸wnie偶 ogl膮dacze TV Trwam dla kt贸rej realizuje si臋 tu programy, interes kwitnie ;)

Prawde powiedziawszy, to nawet ciesze sie, ze wylazl z ciebie prostacki, zbuntowany chamus, bowiem mniemanie o sobie masz zapewne
wielce pozytywne, a tutaj popuszczasz cienkim gnojem niczym jakis grzes lub inny
pIdzikowski!
Bo jesli jestes niewierzacym czlowiekiem i uwazasz sie za inteligentnego facia z klasa,to trzymaj morde w kubel i nie drwij z innych (tutaj: z wierzacych)!
Konkludujac, jestes prostakiem do kwadratu!

Data: 2012-09-17 06:41:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wrony kt锟絩e lecz锟
poniedzia艂ek, 17 wrze艣nia 2012 05:37. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

[...]

Nie manipuluj: Nie popuszczam cienkim gnojem, bo nic z艂ego o wierz膮cych nie powiedzia艂em, mo偶e poza tym, 偶e naiwnie zostawiaj膮 w naszym bezbo偶nym mie艣cie podatki. Powiedzenie, 偶e kto艣 jest frajerem czytaj: 艂atwym klientem, naiwniakiem to nie jest ci臋偶ka obraza tylko stwierdzenie faktu. To nie by艂 rechot ca艂膮 g臋b膮, a zaledwie ironiczny p贸艂u艣miech. Poza tym nie jestem niewierz膮cym, ale wierz膮cym... poganinem, co dodaje jeszcze pewnie w twoim mniemaniu blu藕nierczego smaczku ca艂ej sytuacji. No niech tak b臋dzie.

Chodzi艂o mi g艂贸wnie o to, 偶eby Idzik nie obra偶a艂 miasta, kt贸re jest dumne ze swojego wolnomy艣licielstwa, a projekty szarlatanerii, kt贸re mniej wsp贸lnego maj膮 z wiar膮 religijn膮 sensu stricto ni偶 z ekscentrycznymi wybrykami inspirowanych ni膮 podobno szalonych naukowc贸w nie stanowi膮 dla naszych wolnomy艣licieli powodu do dumy, aczkolwiek nie gardzimy zyskami z nich m.in. do naszej kieszeni. Dlatego pozwalamy Ko艣cio艂owi ze swojej strony robi膰 tu du偶o wi臋cej ni偶 wypada gdzie indziej, z jednym wyj膮tkiem: tylko nie na nas ("ixnay on the hombre" jak mawia si臋 na pograniczu U.S.-a艅skim z Meksykiem). Je艣li chcesz by膰 wierz膮cym cz艂owiekiem, a my pozwala膰 twoim kumplom na jeszcze wi臋ksze wybryki za kas臋 dla nas, to trzymaj mord臋 w kube艂 i nie drwij z innych (tutaj: z niewierz膮cych)! Konkluduj膮c, jeste艣 Hammerem (albo jak si臋 to tam t艂umaczy dos艂ownie na polski nie b臋d臋 wnika艂) do sze艣cianu! ;)

PS. Nie ukrywam, 偶e si臋 niekt贸rych katolik贸w wstydz臋, ale do pogardy mam od tego jeszcze ca艂e morze w贸dki Ba艂tyckiej.

PS#2: To do Idzika - jedyn膮 skuteczn膮 walk膮 przeciwko bigoterii jest powi臋kszy膰 tolerancj臋 dla jej ekstrem贸w takich jak Jaros艂aw Gowin, Telewizja Trwam, Ksi膮d Natanek czy "naprotechnologia". Rz膮d centralny nie do ko艅ca kuma ten mechanizm, dlatego jego "nie" dla TV Rydzyka na Platformie Publicznej wyrabia wi臋cej ludzi uwa偶aj膮cych si臋 za m臋czenik贸w ni偶 lekcewa偶ace przyzwolenie. Rozumia艂 to Julian Wielki, rozumie i magistrat Wroc艂awia, lepiej ni偶 zadufana w sobie Warszawka.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-17 10:58:13
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt锟絩e lecz锟

[...]

Nie jestem stamtad, wiec miasto Breslau mi wisi (gdyby mnie ktos chcial scigac, to nie przewiduje na najblizsze lata pobytu ani przejazdu). Ciekawe jest ze pingwiny (dlaczego wrony?) na rzecz biznesu zatracily wiare w blogoslowianego Wojtyle. Przeciez to on mial leczyc nie tylko z parkinsonizmu, ale i z bezplodnosci!? Ludzie sie modlili, a baby zachodzily. Czy to juz nie dziala?
--
ln.

Data: 2012-09-17 11:28:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrony kt锟絩e lecz锟

U偶ytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k36on9$iha$1online.de...

[...]

A czy to kiedykolwiek dzia艂a艂o?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-09-17 11:24:26
Autor: Chiron
Wrony kt锟絩e lecz锟
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k369ll$nbe$1node2.news.atman.pl...
[...]

;)

[...]

Ciekawe- od kiedy tak masz? Naprotechnologia- oparta na (g艂贸wnie) naturalnych metodach leczenia jest skuteczna- a my przecie偶 nie raz rozmawiali艣my o skuteczno艣ci naturalnych metod. Szczeg贸lnie tam, gdzie chodzi o bezp艂odno艣膰- kt贸rej przyczyny jak偶e cz臋sto tkwi膮 w psychice- zar贸wno jego jak i jej. Lekarze w bia艂ych kitlach nie zastanawiaj膮 si臋- maj膮c in vitro, kt贸re jest co najwy偶ej tak samo skuteczne jak naprotechnologia- a z ca艂膮 pewno艣ci膮 w膮tpliwe moralnie. No i r贸偶nica mi臋dzy tymi metodami: "ja mam co艣 zmieni膰" przy naprotechnologii i sprzyjanie pacjentowi na zasadzie "my z tob膮 coszrobimy" przy in vitro. Kpi膮cy artyku艂 prowokatora- dyletanta- revelsteina, wrzucony tu przez po偶ytecznego idiot臋 Idzikowskiego - jak my艣la艂em- spowoduje raczej Tw贸j protest a nie aplauz. Od kiedy Ci si臋 tak zrobi艂o?
Jak te偶 pisali艣my o Julianie Apostacie- sam napisa艂em, 偶e z logicznego punktu widzenia jego spos贸b na rozpirzenie chrze艣cija艅stwa by艂 bez zarzutu. Jednak- jak wiesz- nie zadzia艂a艂. I tu mo偶emy spiera膰 si臋 o przyczyny, jednak summa summarum ja dochodz臋 do wniosku, 偶e by艂a to ingerencja Boska- mo偶e uznasz to za Gr臋, kt贸ra po prostu musia艂a mie膰 taki przebieg- w ka偶dym b膮d藕 razie obaj zgodzimy si臋, 偶e to logika dziej贸w doprowadzi艂a Apostat臋 do 艣mierci z r膮k (nie wiadomo, czyich). Ciebie jednak (co mnie dziwi) w czasach realnego zagro偶enia islamem- kt贸re przecie偶 dostrzegasz- bawi rozpierniczanie chrze艣cija艅stwa- kt贸re oczywi艣cie trafia na podatny grunt w艣r贸d idiot贸w i socjalist贸w- no ale przy Twoim strachu przed islamem- naprawd臋 dziwi u Ciebie. My艣l, 偶e poga艅stwo (wyczarowane z ksi臋偶yca?) mo偶e zast膮pi膰 np w Polsce chrze艣cija艅stwo- jest co najmniej naiwna. Nawet Ty jeste艣 bardzo chrze艣cija艅ski- mimo, 偶e starasz si臋 od tego od偶egna膰. Chrze艣cija艅stwo ustali艂o pewne normy moralne (kt贸rych poga艅stwo nie ustala na og贸艂) i poga艅scy Spartanie zwyci臋偶ali innych- bo byli silni moralnie. Pot臋偶ne, ludne, uzbrojone po z臋by i bogate Ateny bra艂y od nich w sk贸r臋- szczeg贸lnie w czasach, kiedy pederastia i homoseksualizm 艣wi臋ci艂 tam najwi臋ksze triumfy. Podobnie pot臋偶na Republika Rzymska by艂a pot臋偶na- bo mia艂a takich ludzi jak Cincinatus czy Katonowie. Jak upad艂a moralnie- upad艂a i na polach bitew.
No i je艣li chodzi o Wroc艂aw- chyba ju偶 wrzuca艂em Ci historyka Grzegorza Brauna, kt贸ry wprost m贸wi, 偶e Wroc艂aw i okolice to g艂贸wna siedziba sowieckiej (postsowieckiej) agentury w Polsce. Tam uwili sobie gniazdka- i tam dzia艂aj膮. Jedn膮 z forma dzia艂ania by艂o niszczenie Ko艣cio艂a w Polsce. A jedna z form- to w艂a艣nie wspieranie r贸偶nych ruch贸w buddyjskich, hinduistycznych, odszczepie艅c贸w KRK (w rodzaju ks.Tishnera) etc.Czy to pow贸d do dumy?

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-17 14:55:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wrony kt锟絩e lecz锟
poniedzia艂ek, 17 wrze艣nia 2012 11:24. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Kpi膮cy artyku艂 prowokatora- dyletanta- revelsteina, wrzucony tu przez
po偶ytecznego idiot臋 Idzikowskiego - jak my艣la艂em- spowoduje raczej Tw贸j
protest a nie aplauz. Od kiedy Ci si臋 tak zrobi艂o?

To nie by艂 aplauz. To by艂 protest, 偶e Wroc艂aw pokazuje si臋 od niew艂a艣ciwej strony, metaforycznie m贸wi膮c od "zabaw w butelk臋 dzieci w pokoju go艣cinnym". Chrze艣cija艅stwo w Polsce widz臋 nie jako wroga tylko troch臋 jak ubogich kuzyn贸w, kt贸zy czasem ni z tego ni z owego potrafi膮 pu艣ci膰 smroda-cichacza przy stole. Kuzynami nie wolno gardzi膰 bo to pogarda w艂asn膮 krwi膮, ale te偶 nie s膮 powodem do chluby ich ub贸stwo i maniery. Za ka偶dym razem gdy puszcz膮 gaf臋, w g艂owie rozbrzmiewa my艣l "o ja pier...." a na twarzy pojawia wsi臋 rumieniec wstydu.

[...]

Bawi mnie, bo samo chrze艣cija艅stwo od 艣rodka bierze w tym udzia艂. Mniej szkodz膮 mu liberalne elementy w rodzaju ks. Tischnera czy weso艂ych wroc艂awskich dominikan贸w ni偶 oszo艂omstwo w rodzaju Bractwa Piusa X.

[...]

Nie zganiaj na Sowiet贸w, oni tak samo popieraj膮 braminizm jak go zwalczaj膮. W Indiach dajmy na to komunistyczni Naxalici s膮 niemal zbrojnym ramieniem pseudosekularyzmu i... chrze艣cija艅stwa.

PS. Lies, Damned Lies, and the "Persecution" of Christians in India
http://tinyurl.com/8t4n7wu

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-18 14:36:53
Autor: Chiron
Wrony kt锟絩e lecz锟
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k376k0$acs$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jakubie- mam g艂臋bokie przekonanie, 偶e jak to przeczytasz- to ZROZUMIESZ co tam napisa艂e艣. I nie "g艂ow膮"- w 偶adnym razie. Ile tam emocji- i to jakich! Potrafisz nazwa膰 emocje, uczucia- kt贸re zawar艂e艣 w tych zdaniach powy偶ej?

[...]

Dlaczeg贸偶 to? Wr臋cz przeciwnie. Tacy "weseli dominikanie" czy nie艣wi臋tej pami臋ci ks.Tischner to produkty czego艣, z czym Lefebry艣ci walcz膮. Czym艣, co Pawe艂 VI  okre艣li艂 jako "piekielne dmuchy, kt贸re wdar艂y si臋 do Ko艣cio艂a po Soborze Watyka艅skim II.

[...]

A co to ma wsp贸lnego? Napisa艂em tylko, 偶e to oni was tam wyprodukowali w takich ilo艣ciach. To nie jest wi臋c tak, 偶e wroc艂awiaki to takie fajne ludzie som:-), tylko 偶e akurat tak pasowa艂o sowietom

Data: 2012-09-18 16:10:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wrony kt锟絩e lecz锟
wtorek, 18 wrze艣nia 2012 14:36. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Jak偶e subtelne okre艣lenie por贸wnywania wewn臋trznej opzycji do pierd贸w z czterech liter szatana.

A co to ma wsp贸lnego? Napisa艂em tylko, 偶e to oni was tam wyprodukowali w
takich ilo艣ciach.

Nie wyprodukowali tylko przy repatriacji przydzielili wi臋kszo艣膰 jak to by艣 ich okre艣li艂: indyferentom. Dalej to ju偶 spo艂eczno艣膰 sama ustali艂a sobie normy bez wydatnej pomocy z zewn膮trz. I chwatit ;)

Zauwa偶, 偶e mocne pozory religijno艣ci by艂y zachowane we Wroc艂awiu w czasach komuny. Tak mocne, 偶e Jan Pawe艂 II da艂 si臋 na nie nabra膰. Ale je艣li wiesz, czym jest religijno艣膰 kresowa, kt贸ra jest w sporej mierze powierzchownie schrystianizowanym poga艅stwem ko艅cz膮cym si臋 na pozorach ("jak trwoga to do boga", "bogu 艣wieczk臋, diab艂u ogarek") to nic dziwnego, 偶e wkr贸tce po odej艣ciu zagro偶enia przez Krasnuju Armiju te pozory pr臋dko w wi臋kzo艣ci spo艂ecze艅stwa jak s艂omiany ogie艅 wych艂贸d艂y. Zw艂aszcza przy rozprzestrzenieniu si臋 "-izm贸w" zachodnich w kulturze i sztuce, kt贸re fascynowa艂y mnie i kt贸re gor膮co popiera艂em studiuj膮c na uniwersytecie, wypominany przez kler "kryptosatanizm litewski" sta艂 si臋 jawnym poga艅stwem.

To nie jest wi臋c tak, 偶e wroc艂awiaki to takie fajne
ludzie som:-), tylko 偶e akurat tak pasowa艂o sowietom

Ale zrobili to w gruncie bez wi臋kszych wp艂yw贸w bezpo艣rednich, g艂贸wnie po prostu przez selekcj臋 pozytywn膮 osadnik贸w.

PS. Dlatego np. wroc艂awscy buddy艣ci czy hindui艣ci nie s膮 specjalnie prosowieccy ani prorosyjscy, z wyj膮tkiem kilku ludzi znaj膮cych tantr臋 Kalaczakry, kt贸rych mo偶na policzy膰 na palcach, a kt贸rzy istniej膮. Zanim kolega otworzy艂 ze mn膮 galeri臋, umawia艂em si臋 na spotkania biznesowe w kawiarni "Kalaczakra" ZTCP na kawie z ry偶em i kardamonem ;)

PS#2. Najwi臋kszym zagro偶eniem dla naszych we Wroc艂awiu jest to, 偶e konkurencja r贸wnie偶 nie 艣pi. Pewna firma nale偶aca pono膰 do al-Kaidy wykupi艂a spor膮 cz臋艣膰 nieruchomo艣ci we Wroc艂awiu. Par臋 lat temu, gdy si臋 o tym dowiedzia艂em, przechodz膮c na rynek regularnie plu艂em na chodnik pod jej siedzib膮, dzi艣 czasem tylko 偶artuj臋 sobie, 偶e "nasze ulice ich kamienice" --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-17 13:39:14
Autor: trybun
Wrony kt贸re lecz膮
W dniu 2012-09-17 05:37, HaMMeR pisze:
Konkludujac, jestes prostakiem do kwadratu! H

To zarzut? Bo wiesz, jest to rzecz gustu, np. ja bardzo sobie ceni臋 prostot臋.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-09-17 14:03:58
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt贸re lecz膮
Am 17.09.2012 13:39, schrieb trybun:
W dniu 2012-09-17 05:37, HaMMeR pisze:
Konkludujac, jestes prostakiem do kwadratu! H

To zarzut? Bo wiesz, jest to rzecz gustu, np. ja bardzo sobie ceni臋
prostot臋.

Bardzo bawia mnie "dyskusje" na niektorych polskich grupach. Jesli nie ma argumentow to nastepuje wyzywanie od faszystow (klania sie prawo Godwina), komuchow, Zydow, grzebanie w przodkach, albo - wersja dla kulturalnych - wypomina sie brakujaca inteligencje lub maniery.
鈥濧s an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1.鈥
--
ln.

Data: 2012-09-17 15:18:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Wrony kt贸re lecz膮

U偶ytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k373jm$q2j$1online.de...
[...]

Lub chorob臋 psychiczn膮 nasilaj膮c膮 si臋 z powodu nie za偶ywania odpowiednich kolorowych tabletek.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-09-17 17:06:50
Autor: Przemys砤w M.
Wrony kt贸re lecz膮
Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:03:58 +0200, leszek niewiadomski napisa(a):

Am 17.09.2012 13:39, schrieb trybun:
W dniu 2012-09-17 05:37, HaMMeR pisze:
Konkludujac, jestes prostakiem do kwadratu! H

To zarzut? Bo wiesz, jest to rzecz gustu, np. ja bardzo sobie ceni
prostot.

[...]

Jest jeszcze metoda (c) mkarwan - kopiowanie nagwk體 albo wklejanie
jakiego durnowatego teksu.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt髍zy chc aby by spok骿 niech pisz do
abuse. Im wi鎐ej takich donos體 tym szybciej b鎑zie spok骿. Samo si nie

Data: 2012-09-18 08:38:39
Autor: trybun
Wrony kt贸re lecz膮
W dniu 2012-09-17 14:03, leszek niewiadomski pisze:
[...]

A dlaczego tak ci臋 bawi przypomnienie od czasu do czasu chamowi 偶e nie jest w chlewie, a obcuje z lud藕mi na poziomie?  Co w tym zabawnego?

Data: 2012-09-18 18:35:24
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt贸re lecz膮
Am 18.09.2012 08:38, schrieb trybun:
[...]

W usenet bawie sie kolego od co najmniej 16 lat, wiec gdybym sie zbyt denerwowal lub siedzial dnie i noce przy komputerze to bym juz byl tam gdzie niejaki "Panslawista". A ja zyje sobie spokojnie, pije wino lub piwo (zalezy od pogody), BIM okolo 25, pracuje, mam rodzine, dwa mieszkania, a w nich ...
--
ln.

Data: 2012-09-18 21:06:39
Autor: trybun
Wrony kt贸re lecz膮
W dniu 2012-09-18 18:35, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Nie odpowiedzia艂e艣 na pytanie - co w tym zabawnego? I pozwol臋 sobie zada膰 nast臋pne pytanie - jaka jest twoja metoda na chamstwo, - czyli co by艣 zarzuci艂 chamowi - braki w intelekcie, w manierach, czy po prostu odpowiedzia艂by艣 mu w jego tonie?

Data: 2012-09-18 21:32:20
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt贸re lecz膮
Am 18.09.2012 21:06, schrieb trybun:
[...]

Bawi mnie to, ze wyzwiska zamiast argumentow, grzebanie w przodkach, przypisywanie roznych niecnych czynow i zaszlosci (Volksdeutsch, komunista, Zyd, ubek, obcy agent itp.) to nic nowego, a wrecz regula w "dyskusjach" w polskojezycznym usenecie. [Dla scislosci w grupach dyskusyjnych lub forach gazetowych dotyczacych ogolnie mowiac tzw. kultury, czyli wszystkiego i niczego, a mniej lub wcale w grupach i forach regionalnych, fachowych lub inaczej ukierunkowanych (np. zbieraczy, turystow, muzykow)]. Podchodze do tego troche jak etnolog (jestem socjologiem, a dokladniej psychologiem spolecznym), z ciekawoscia badajacy dziwne i nieznane ludy.
A co robie w wypadku natretnych chamow? Albo sobie z nich pozartuje albo *plonk* i czlowiek znika mi z pola widzenia.
--
ln.

Data: 2012-09-19 10:32:25
Autor: trybun
Wrony kt贸re lecz膮
W dniu 2012-09-18 21:32, leszek niewiadomski pisze:

[...]

No mo偶e ma艂a konfrontacja w ocenie zachowa艅, twoja jako naukowca i moja jako tego co nie ma 偶adnych szk贸艂 sko艅czonych. - przyk艂ad - jak okre艣li艂by艣 adwersarza kt贸ry na koniec zdania w dyskusji dodaje "synku", "ciemniaku", "komuchu" itd.? Co takiemu osobnikowi ka偶e dopisywa膰 takie s艂owa na koniec tekstu?

Data: 2012-09-19 16:03:08
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt贸re lecz膮
Am 19.09.2012 10:32, schrieb trybun:
[...]

Czlowiek chce sie wywyzszyc, odreagowac i przez takie dodatki postawic sie wyzej od adwersarza. Odwracam sie wtedy dumnie i biore go na killfile. Na codzien pewnie jest strwozonym, malym czlowieczkiem, a dumy i odwagi nabiera jak jest anonimowy przed PC. Moze w stanie wojennym pisal olowkiem na scianie sracza "wrona skona" i po skonczeniu procedury szybko scieral to. Pozniej nie mogl spac i myslal, ze ktos go widzial, niedokladnie starl... Przypomina mi sie "Smierc urzednika" Czechowa.
--
ln.

Data: 2012-09-19 20:40:34
Autor: HaMMeR
Wrony kt髍e lecz
W dniu 秗oda, 19 wrze秐ia 2012 16:03:09 UTC+2 u縴tkownik leszek niewiadomski napisa:

> [...]

Czlowiek chce sie wywyzszyc, odreagowac i przez takie dodatki postawic sie wyzej od adwersarza. Odwracam sie wtedy dumnie i biore go na killfile. Na codzien pewnie jest strwozonym, malym czlowieczkiem, a dumy i odwagi nabiera jak jest anonimowy przed PC. Moze w stanie wojennym pisal olowkiem na scianie sracza "wrona skona" i po skonczeniu procedury szybko scieral to. Pozniej nie mogl spac i myslal, ze ktos go widzial, niedokladnie starl... Przypomina mi sie "Smierc urzednika" Czechowa.

No no.., jako socjolog to chyba dobrze wiesz, ze
wlasnie siegnales do 'skarbnicy wlasnych doswiadczen'..:)
Zapewniam cie, ze nie musisz sie juz bac i mozesz miec spokojny sen!
:))

Data: 2012-09-20 11:24:44
Autor: leszek niewiadomski
Wrony kt髍e lecz

[...]

Niestety sypiam dobrze, 6-8 godzin, podobno lekko chrapie, na zle sny tez nie narzekam.
--
ln.

Data: 2012-09-21 22:32:30
Autor: HaMMeR
Wrony kt髍e lecz
W dniu czwartek, 20 wrze秐ia 2012 11:24:44 UTC+2 u縴tkownik leszek niewiadomski napisa:

> [...]

--

Sw Zbigniew z 1cka - patron lesnikow, grzybiarzy i ukaszonych przez kleszcze.

To dobrze, ze to z czasem opanowales...

Data: 2012-09-20 08:40:21
Autor: trybun
Wrony kt贸re lecz膮
W dniu 2012-09-19 16:03, leszek niewiadomski pisze:

[...]

No c贸偶, mam bardzo podobne zdanie na ten temat. Ma艂y ciemny cz艂owieczek z kompleksami, ale z przero艣ni臋tym ego. Nie daje sobie rady w dyskusji na poziomie to si臋ga po te  debilne wtr臋ty.. Kt贸re w tym jego ma艂ym m贸偶d偶ku wydaj膮 si臋 by膰 jakim艣 atutem w dyskusji.

Data: 2012-09-18 22:01:49
Autor: HaMMeR
Wrony kt锟絩e lecz锟
W dniu poniedzia砮k, 17 wrze秐ia 2012 06:23:45 UTC+2 u縴tkownik Jakub A. Krzewicki napisa:
poniedzia砮k, 17 wrze秐ia 2012 05:37. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

> [...]

> facia z klasa,to trzymaj morde w kubel i nie drwij z innych (tutaj: z

> wierzacych)! Konkludujac, jestes prostakiem do kwadratu!

Nie manipuluj: Nie popuszczam cienkim gnojem, bo nic z砮go o wierz眂ych nie powiedzia砮m, mo縠 poza tym, 縠 naiwnie zostawiaj w naszym bezbo縩ym mie禼ie podatki. Powiedzenie, 縠 kto jest frajerem czytaj: 砤twym klientem, naiwniakiem to nie jest ci昕ka obraza tylko stwierdzenie faktu. To nie by rechot ca潮 g阞, a zaledwie ironiczny p蟪u秏iech. Poza tym nie jestem niewierz眂ym, ale wierz眂ym... poganinem, co dodaje jeszcze pewnie w twoim mniemaniu blu糿ierczego smaczku ca砮j sytuacji. No niech tak b阣zie..

Chodzi硂 mi g丑wnie o to, 縠by Idzik nie obra縜 miasta, kt髍e jest dumne ze swojego wolnomy秎icielstwa, a projekty szarlatanerii, kt髍e mniej wesp髄nego maj z wiar religijn sensu stricto ni z ekscentrycznymi wybrykami inspirowanych ni podobno szalonych naukowc體 nie stanowi dla naszych wolnomy秎icieli powodu do dumy, aczkolwiek nie gardzimy zyskami z nich m.in. do naszej kieszeni. Dlatego pozwalamy Ko禼io硂wi ze swojej strony robi tu du縪 wi阠ej ni wypada gdzie indziej, z jednym wyj眛kiem: tylko nie na nas ("ixnay on the hombre" jak mawia si na pograniczu U.S.-a駍kim z Meksykiem). Je秎i chcesz by wierz眂ym cz硂wiekiem, a my pozwala twoim kumplom na jeszcze wi阫sze wybryki za kas dla nas, to trzymaj mord w kube i nie drwij z innych (tutaj: z niewierz眂ych)! Konkluduj眂, jeste Hammerem (albo jak si to tam t硊maczy dos硂wnie na polski nie b阣 wnika) do sze禼ianu! ;)

Gwoli wyjasnienia dodam, 縠 w odroznieniu od ciebie, czlowieka wierzacego
(smiech!.., ja jestem zupelnie nie wierzacy i wisi mi na co tym razem 'twoi kumple w wierze' chca pozwolic, a na co nie!
Jestes zatem nie tylko prostakiem, ale i relatywista...

Data: 2012-09-17 11:02:33
Autor: mkarwan
Wrony kt贸re lecz膮
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5055867a$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest te偶 zdj臋cie, na kt贸rym jest bia艂y kot z rud膮 g艂ow膮.
Kot ma na g艂owie kip臋(myck臋) z gwiazd膮 Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdj臋cie mo偶e sugerowa膰, 偶e revelstein mo偶e by膰 bardzo religijnym 呕ydem,
skoro nawet kot nosi kip臋 z gwiazd膮 Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowo艣ci bli偶ej nie okre艣lonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

Data: 2012-09-17 11:16:46
Autor: Marek
Wrony kt髍e lecz
W dniu niedziela, 16 wrze秐ia 2012 09:57:47 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Wyczyta砮m gdzie, pewnie z op蠹nieniem, 縠 siostry zakonne z Wroc砤wia postanowi硑 zabawi si w lekarza. To znaczy precyzyjniej: w lekarza to one mi阣zy sob bawi si od dawna, ale teraz to ma by na powa縩ie, 縜dne tam figle-migle.

Siostrzyczki kt髍e kilka lat temu odzyska硑 budynki po by硑m szpitalu (pewnie dzi阫i gangsterskiej 砤skawo禼i Komisji Maj眛kowej), chc tam teraz leczy bezp硂dno舵 metod naprotechnologii.

Siostry jakiego zakonu ?
Ktory szpital ?

Data: 2012-09-21 22:08:36
Autor: pluton_