Wrota Bieszczadów urosły przez ostatni rok albo dwa :)

Data: 2011-01-24 17:17:27
Autor: Roger from Cracow
Wrota Bieszczadów urosły przez ostatni rok albo dwa :)

Witam

Dawno tu nie zaglądałem ale myślę, że jest fajna okazja, mianowicie chciałem się
pochwalić, że moja idea portalu fotografii bieszczadzkiej wciąż żyje i zaledwie
wczoraj pękła magiczna liczba 2011 :) zdjęć w naszej bazie.

Dzięki serdeczne wszystkim aktywnym fotografom i miłośnikom gór za ich
nadesłane fantastyczne zdjęcia.  A wszystkie osoby kochające Bieszczady zapraszam
przy okazji do oglądania i dodawania nowych zdjęć.

Zapraszam:  http://www.wrota-bieszczadow.pl

Pozdrawiam
Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia: http://www.studio-roger.pl

Data: 2011-01-24 17:31:13
Autor: J_K_K
Użytkownik "Roger from Cracow" <rogeros_usunto@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:ihk8n9$ise$1usenet.news.interia.pl...

Dawno tu nie zaglądałem ale myślę, że jest fajna okazja, mianowicie chciałem się
Zapraszam:  http://www.wrota-bieszczadow.pl

Też dawno tam nie zaglądałem,
ale mała uwaga: zdaje się, że miało być nekropolie ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-24 17:40:05
Autor: J_K_K
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:ihk9gb$7dq$1speranza.aioe.org...
ale mała uwaga: zdaje się, że miało być nekropolie ?

.... i Chatkę Puchatka bym z Rawek "wyjął" ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-24 21:20:58
Autor: Roger from Cracow
Wrota Bieszczadów urosły przez ostatni rok albo dwa :)

... i Chatkę Puchatka bym z Rawek "wyjął" ;-)

Pzdr

JKK

Nie jestem wstanie wszystkiego wychwycić. Moderuję zdjęcia ale czasem coś się
wkradnie. Jak podeślesz linka to będzie łatwiej poprawić :)

Roger

Data: 2011-01-24 22:04:00
Autor: J_K_K
Użytkownik "Roger from Cracow" <rogeros_usunto@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:ihkmvs$cpr$1usenet.news.interia.pl...

... i Chatkę Puchatka bym z Rawek "wyjął" ;-)

Nie jestem wstanie wszystkiego wychwycić. Moderuję zdjęcia ale czasem coś się
wkradnie. Jak podeślesz linka to będzie łatwiej poprawić :)

Proszę Cię bardzo - Rawki, strona 1 :-)
http://www.wrota-bieszczadow.pl/zdjecie/schronisko

Pzdr

JKK

Wrota Bieszczadów urosły przez ostatni rok albo dwa :)